مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم به صورت زنده از دو شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۹۱۷
پخش زنده اختتامیه جشنواره جام جم از دو شبکه

بنا بر این گزارش، قرار است مراسم اختتامیه به صورت کامل و بدون قطع از طریق شبکه 3 سیما پخش شود. همچنین در کنار پخش زنده این مراسم مجری شبکه 3 در استودیو حاضر بوده و در فواصل برنامه به ارائه اطلاعات درباره جزئیات جشنواره می پردازد.

پخش زنده اختتامیه جشنواره از شبکه 3 سیما از ساعت 18:30 آغاز می‌شود و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

همچنین شبکه خبر یک گروه خبری را به محل برگزاری مراسم اختتامیه اعزام و در طول زمان برگزاری برنامه از طریق برقراری ارتباط با خبرنگار و گروه خبری حاضر به پخش گزارش های زنده از اختتامیه جشنواره جام جم و ارائه آخرین اخبار و اطلاعات و نیز نتیاج داوری و اعلام برگزیدگان خواهد پرداخت.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما امروز چهارشنبه 25 دی ماه با حضور رئیس، معاونان، مدیران، هنرمندان و برنامه سازان سازمان صدا و سیما در محل سالن همایش های بین المللی این سازمان برگزار می‌شود.

سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم در 6 بخش تله فیلم، مجموعه های نمایشی، مستند، انیمیشن، برنامه های ترکیبی و بین‌الملل برگزار می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
المیرا
United States
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
۰
۰
میشه عكس بیشتری ازاجرای جشنواره بزارین
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
من از جشنواره امسال خیلی راضی هستم خصوصا به خاطر تقدیر از كسایی كه واقعا لایق تقدیر و تشكر بودن
خصوصا سریال ارمغان تاریكی و دو بازیگر اصلی و طراحی صحنه و لباسش... كاش موسیقی متنش هم جایزه می گرفت. و چه خوب میشد بخش بهترین خواننده تیتراژ هم بهش اضافه میشد و از آقای محمد اصفهانی هم تقدیر میشد.
از طرفی اجرای مجری هم خیلی خوب بود با وجود اینكه جشنواره چیزی حدود 7 ساعت طول كشید ولی كارش و خوب ادامه داد فقط دكور یكمی عجیب غریب می زد و همونم كار دستشون داد.
اون تیكه ی جواد رضویان هم خیلی بامزه بود.
كاش سالار عقیلی اجرای بیشتری می كرد و با گروهش میومد نه اینطوری دستِ خالی... ولی بازم ناز نفسش...
اگه صحبت های زیادِ بعضی از مدیران و ... بخوام نادیده بگیرم كه خب نمیشه... در كل جشنواره ی بدی نبود.
ولی از سالنی كه جشنواره توش اجرا میشه خوشم نمیاد... زیادی رسمیه... ای كاش یكم حال و هوای صمیمی تری داشته باشه. من طرحی كه نظیر جشنواره ی گلدن گلاب داره خیلی می پسندم.
از اون طرف بعضی از مدیران عزیز یكم كمتر سخنرانی كنن، یا اینكه حرفاشون و توی همون افتتاحیه بزنن تموم بشه بره نه اینكه هم افتتاحیه و هم اختتامیه هی سخنرانی كنن اونم نه چند دقیقه... ساعتی...!!!
از اون طرف باید بین هر بخش مثل گلدن گلوب یه استراحت چند ثانیه ای بذارن و اون بخش جواد رضویان و می تونن گسترده تر كنن، یعنی طنز كار و بیشت كنن تا بیننده و خود تماشاگرا احساس خستگی نكنن، و از خود هنرمندا هم برای اهدای جوایز استفاده كنن... یه مجری ثابت باشه ولی یه سری هنرمندا هم بیارن توی كار كه جوایز و اهدا كنن فقط داورا نباشن...
ما یه سالن خیلی عالی برای این جشنواره ها احتیاج داریم هیچ كدوم از سالن های فعلی مناسب نیستن.
یه چیزی هم بگم خودشون می دونن مردم بیشتر مشتاق هستن كه جوایز سریال ها و بازیگرهارو ببینن برای همین میذارن آخر از همه... ای كاش به بخش های دیگه با سرعت بیشتری بپردازن كه وقتی به این بخش ها می رسن سالن خالی نشه یا همه خسته و كوفته نشده باشن. بعدشم این بخش ها خیلی مهمه كه اسامی نامزدها اعلام بشه چه خوبه كه یه فیلم مخصوص هر نامزد (اعلام نامزدها با قسمتی از بازی بازیگرا یا سریال) به موقع پخش بشه مثل جشنواره های كشورهای دیگه حتی كره ای ها كه البته اونا چون اختصاص داره به سریال خیلی راحت روی این قضیه مانور میدن. كاش بخشای دیگه رو یكم سرعت عمل بیشتری بهش بدن و به این بخشا كه رسیدن با حوصله تر پیش برن
البته آقای علیخانی خوشبختانه هوای همه رو تا آخر داشتن و این از ادب و درایتشونِ... ممنون ازشون. و خسته نباشید میگم به همگی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
طعنه های علیخانی به مردم و برندگان جشنواره شاید به نظر بعضی خوشایند و احیانا سرگرم كننده! باشد اما چون مهمانان پاسخ او را نمیدهند ظاهرا ایشان خود را فرد موفق و مسلطی میدانند! در حالیكه اینگونه نیست . برخلاف شعارها و گفته هایی چون احترام به پیشكسوتها و رعیت ادب و احترام مهمانها شاهد هستیم كه این رویه اجرا بصورت آزار دهنده ای باعث بی ارزش شدن حرمت آدمها میگردد.
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
۰
۰
جشنواره امسال خیلی بد اجرا شد چون مجریش از بالا به پایین نگاه می كرد. لبا سها ناهماهنگ بود اگر كت شلوار رنگ خاصی در نظر می گرفتند زیبا تر بود یك بی نظمی خاصی حاكم بود.اصولا یك مجری حرفه ای و باشخصیت این مراسم را باید اجرا می كردكه كمبودش مشهود بوددركل به تمام دوستانی كه تقدیر شدند تبریك میگم.امیدوارم روزی مردم هم حق رای در این مراسم را هم داشته باشند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها