اختتامیه‌ی سومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم عصر امروز چهارشنبه (25 دی ماه) برگزار می‌شود تا در بین نامزدهای معرفی شده برای دریافت سرو طلایی این جشنواره، بهترین های عرصه‌ی بازیگری و اجرا مشخص شوند.
کد خبر: ۶۳۵۸۸۰
رقابت چهره‌ها برای دریافت سرو طلایی جشنواره جام‌جم

از بین شش بخش جشنواره جام‌جم، برنامه‌های گفت‌وگومحور و ترکیبی و همچنین برنامه‌های نمایشی از بیشترین سهم در معرفی چهره‌های مطرح برای نامزدی جایزه‌ی تلویزیونی جام‌جم برخوردارند.

برنامه‌های گفتگو محور با موضوعات مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی - هنری و معارفی 17 نفر را به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین مجری معرفی می‌کنند.

ضمن اینکه از مرتضی حیدری (مجری مناظره و پایش) و ندا سپانلو (یکی از مجریان گفت‌وگوی زنده تلویزیونی حسن روحانی) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین مجری نام برده می‌شود، عادل فردوسی‌پور و پیمان یوسفی (در بخش ورزشی)، جعفر خسروی، احسان علیخانی و محمدرضا شهیدی‌فر (در بخش اجتماعی)، علی درستکار (در بخش علمی)، سیاوش صفاریان (در بخش معارفی) و سید عباس سجادی (در بخش فرهنگی و هنری) نیز به عنوان چهره‌های کاندید شده برای جشنواره جام‌جم معرفی شده‌اند.

 در میان کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول و مکمل مرد و زن مجموعه‌های تلویزیونی نیز نام 20 بازیگر دیده می‌شود که حامد کمیلی، مهدی هاشمی، حامد بهداد، بهنوش طباطبایی، ستاره اسکندری و خزر معصومی از جمله آنها هستند.

در بخش تله‌فیلم هم بازیگران شناخته‌شده‌ای چون فاطمه گودرزی، مهتاب کرامتی و لاله اسکندری با هم به رقابت می‌پردازند.

/Media/Image/1391/11/10/634950739028568184.jpg

علیرضا خمسه جزو برگزیدگان جشنواره سال گذشته بود

سید شهاب‌الدین حسینی، سعید پورصمیمی و بیژن امکانیان هم از جمله کاندیدهای دریافت عنوان بهترین بازیگر مرد فیلم‌های تلویزیونی هستند.

همچنین مرحوم محمدجواد شریفی‌راد که پیش از اینکه بر اثر سانحه بر سر تصویربرداری سریال «معراجی‌ها» مسعود ده‌نمکی جان خود را از دست داد، به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین جلوه‌های ویژه برای مجموعه‌های «رقص پرواز» و «گل‌های گرمسیری» معرفی شده است.

محمدجواد شریفی‌راد که پیش از اینکه بر اثر سانحه بر سر تصویربرداری سریال «معراجی‌ها» مسعود ده‌نمکی جان خود را از دست داد، به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین جلوه‌های ویژه برای مجموعه‌های «رقص پرواز» و «گل‌های گرمسیری» معرفی شده است.

از بین دیگر چهره‌هایی که کاندیدای دریافت جایزه‌ی سومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم شده‌اند، نام مهین نویدی گریمور سریال‌های «کلاه پهلوی» و «در چشم باد» نیز دیده می‌شود که در مقام طراح گریم سریال «یک مشت پر عقاب» با دیگر هنرمندان رقابت می‌کند.

از فردین خلعتبری، چهره شناخته شده حوزه موسیقی به عنوان کاندیدای بهترین موسیقی متن برای سریال‌های «پروانه» و «ارمغان تاریکی» نام برده شده است. او آهنگساز سریال‌ «شب دهم» بوده است.

جلیل سامان برای سریال‌های «پروانه» و «ارمغان تاریکی»، محمدمهدی عسگرپور برای مجموعه «گل‌های گرمسیری»، احمد مرادپور برای سریال «رقص پرواز»، اصغر هاشمی «یک مشت پر عقاب» و خسرو معصومی با «بچه‌های بهشت» پنج کارگردانی هستند که نامشان به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردان سریال‌های دفاع مقدس و انقلاب تلویزیون معرفی شده است.

هر چند اصغر هاشمی که خود نامزد دریافت جایزه جام‌جم است روز گذشته در گفت‌وگویی از جلیل سامان به عنوان بخت اول دریافت عنوان بهترین کارگردان نام برده بود.

جشنواره تلویزیونی جام‌جم سومین دوره خود را از 14 دی ماه آغاز کرده است و 25 دی نیز اختتامیه آن برگزار می‌شود. دبیری این جشنواره را که در سال سوم خود به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود مهدی فرجی، مدیر شبکه یک سیما برعهده دارد.  (ایسنا)

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سهراب
Germany
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
۰
۰
متاسفم كه فردی مثل علیخانی وارد حلقه نامزدها شده است. او با زیر سوال بردن شخصیت و غرور مهمان برنامه و به بازی گرفتن احساسات او در جلو دوربین مردم را تحت تاثیر قرار داده و با بر انگیختن حس ترحم مردم به برنامه آب و تاب میده.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
۰
۰
دوست عزیز سهراب من یك هنرمند تئاترم چیزی از هنر فكر كنم سر در نمیاری حرف نزنی بهتره.

نیازمندی ها