احسان علیخانی اجرای مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم را به‌عهده گرفت.
کد خبر: ۶۳۵۵۰۵
اجرای اختتامیه جشنواره جام‌جم به علیخانی رسید

به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم، احسان علیخانی علاوه بر اجرا، تهیه‌کنندگی این مراسم را نیز به عهده دارد.

اختتامیه جشنواره جام‌جم ساعت 17 و 30 دقیقه روز چهارشنبه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان و مدیران این سازمان، بازیگران، کارگردانان، و چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

قدردانی از خانواده‌های شهیدان شیرودی، کشوری، زین‌الدین، شاطری و یعقوبی و نیز تجلیل از 24 هنرمند و برنامه‌ساز تلویزیون از جمله برنامه‌های اختتامیه جشنواره جام‌جم است. همچنین نامزدهای بخش صدابرداری و صداگذاری سریال‌های تلویزیونی سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری این جشنواره، آخرین جلسه هیات داوران بخش مجموعه‌های نمایشی جشنواره جام‌جم برگزار و نامزدهای رشته صدا شامل صدا برداری و صداگذاری اعلام شد.احمد صالحی و مجید یوسفی برای سریال بچه‌های بهشت، فرزام منطقی و سید مجید موسوی‌نژاد برای سریال یک مشت پر عقاب، رضا کنشلو و آرش قاسمی برای سریال ارمغان تاریکی، جواد مقدس و آرش قاسمی برای سریال پروانه و عباس رستگارپور و محسن روشن برای سریال رقص پرواز نامزدهای رشته صدا در بخش مجموعه‌های نمایشی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
شبنم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
پخش زنده از كدوم شبكه؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ: شبكه سه
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
سلام.
میشه لطف كنید و اطلاع بدید این برنامه به صورت زنده قراره از كدوم شبكه و چه ساعتی پخش بشه؟
پاسخ: به این خبر مراجعه كنید:

http://sima.jamejamonline.ir/news/1346311985585455646
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
۰
۰
خداییش باید علیخانی بیاد و مجریگریشو قبول كنه .چون نمیخواد پول میلیونی به مجری بده .متاسفانه خوب هم اجرا نشد.به هر حال خودش قرارداد بسته است دیگه .پیمانكاری كه میگن یعنی این دیگه .خداییش قراردادش برای اجرای این چشنواره چقدره ؟؟؟
شقایق
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
تقریبا یك سا عت بیشتره برنامه تمام شده احسان علیخانی مثل همیشه عالی برنامه رو اجرا كرد.
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
از اجرای زیبای اقای علیخانی ممنونم
سرور
United Kingdom
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
وااااااقعا مجریگریه احسان عااااالی بود .واقعا خسته نباشی
م‍ثل همیشه فوق العاده
بنده خدا
United States
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
۰
۰
بنده در جشنواره حضور داشتم بعنوان نامزد یكی از بخشها و متاسفانه ایشون به دلیل سن كم ظرفیت این رو نداشتند كه برای تمامی بخشها هیجان ایجاد كند و تنها در بخش انتخابی خودش توانمند بود . در دیگر بخشها نیز از دیگر كاندیدها تشكر شده بود و یكی انتخاب اول بود اما اقای علی خانی جوان و نپخته با اجازه خود خنثی نفرات را اعلام كرد . امید كه در دیگر چشنواره ها از مجریان پخته تر كه بتوانند در همه قسمتها به یك اندازه هیجان شاخص اختتامیه را ایجاد كنند بهره جست . مثل اقایان شهیدی فر یا رشید كاكاوند دامنه لغات خوبی دارند و كلاس چنین اختتامیه ای را . . . . .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها