داریوش ارجمند از شخصیت حشمت فردوس در «ستایش» دفاع می‌کند و معتقد است او گرچه گاهی تاریک و پیچیده می‌شود، اما به اندازه کافی دیگران را روشن می‌کند.
کد خبر: ۶۳۵۱۶۳
ارجمند: حشمت فردوس قابل دفاع است

داریوش ارجمند، بازیگر نقش حشمت فردوس در مجموعه ستایش، درباره این شخصیت در سری دوم ستایش به روابط عمومی شبکه سه گفت: حشمت فردوس در سری دوم ستایش 20 سال پیرتر شده است. این شخصیت از جمله افرادی است که با گذشت زمان اصولشان تغییر نکرده و از معیارهایشان عدول نمی‌کنند.

ارجمند ادامه داد: حشمت فردوس بعضی رفتارهای خود را تغییر داده است اما اصول و معیارهایش را نادیده نمی‌گیرد. به خانواده اخلاق محور پایبند و معتقد است. شاید حتی نگرانی‌ها و دغدغه‌هایش بیشتر هم شده باشد. زیرا آسیب‌ها هم به فراخور زمان افزایش یافته و خطرات اجتماعی بیشتر است.

وی با اشاره به تعبیری در خصوص اصول اعتقادی شخصیت‌هایی همچون حشمت فردوس افزود: کسانی که به اعتقاد خود اعتیاد دارند و این باورها در ذهن و جانشان رخنه کرده است، با گذشت زمان آنها را فراموش نمی‌کنند. ایران در طول تاریخ همانند دستگاه ترکیب‌ساز در بخش فرهنگ عمل کرده است. به این معنی که فرهنگ‌های مختلف با ورود به ایران در فرهنگ ما هضم شده‌اند.

این بازیگر با بیان این‌که حشمت فردوس دارای نقاط تاریکی در زندگی خودش است، اظهار کرد: من این شخصیت را دوست دارم و همه جا هم از آن دفاع می‌کنم. به نظرم کسی می‌تواند بازیگر خوبی باشد که زیاد زندگی کرده باشد. من همیشه در کلاس‌هایم به شاگردان خود می‌گویم زودتر چهل‌ساله شوید. نه این که از نظر سنی به آن برسید، بلکه تجربه و دانش خود را ارتقا دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها