تعداد 34 سریال از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و مرکز سیما فیلم به مرحله مسابقه بخش مجموعه‌های نمایشی سومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم راه یافت.
کد خبر: ۶۳۰۶۷۵
شبکه یک با بیشترین سریال در جشنواره جام‌جم

به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم، شبکه یک با 12 سریال، شبکه دو با 9 سریال، شبکه سه با پنج مجموعه تلویزیونی، شبکه چهار با یک سریال، شبکه تهران با سه سریال و مرکز سیما فیلم با سه مجموعه تلویزیونی در مرحله نهایی سومین جشنواره جام‌جم حضور دارند.

شبکه یک با سریال‌های رقص پرواز، نیمه گمشده، نوشدارو، خوش غیرت، پایان نمایش، گل‌های گرمسیری، پدرخوانده، قفسی برای پرواز، چه کسی به سرهنگ شلیک کرد، آواز مه، آتش و شبنم و بیدار باش و شبکه دو با مجموعه‌های نمایشی روح‌الله، پیشواز، مادر ماهی خانم، همچون سرو، بوی باران، روزی روزگاری شاه‌آباد، روزهای اعتراض، بزرگمرد کوچک و او یک نویسنده است در بخش مسابقه مجموعه‌های نمایشی سومین جشنواره جام‌جم با هم رقابت می‌کنند.

سریال‌های ششمین نفر، ارمغان تاریکی، بانو، سال‌های برف و بنفشه و پروانه از شبکه سه و سریال آواز باران هم از شبکه چهار در جشنواره جام‌جم داوری می‌شوند.

شبکه تهران هم با مجموعه‌های نمایشی تا صبح، شب می‌گذرد و خط شکن و مرکز سیما فیلم با سریال‌های بچه‌های هور، یک مشت پر عقاب، قلب و بچه‌های بهشت در جشنواره حضور دارند.

بخش مجموعه نمایشی سومین جشنواره جام‌جم با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود و در این بخش سریال‌هایی که با موضوع اعلام شده تولید و از اول فروردین 83 تا پایان شهریور 92 از شبکه‌های سیما پخش شده‌اند، امکان شرکت دارند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها