به گفته پیمان قاسم خانی نویسنده سریال «پژمان» همسرش، بهاره رهنما این توانایی را دارد که می تواند چهار کار را همزمان با هم انجام دهد!
کد خبر: ۶۲۷۷۹۶
توانایی منحصر بفرد بهاره رهنما در انجام چهار کار همزمان!

او در این رابطه در گفتگو با «همشهری 24» گفته است: بهاره رهنما می تواند چهار کار را همزمان با هم انجام دهد. یکی از دوستان می گفت یک بار شاهد بوده که بهاره با او حرف می زده، همزمان مشق های پریا (دخترض) را هم می دیده، آشپزی می کرده و به درد یکی از دوستانش با تلفن هم گوش می کرده!

در این مصاحبه که در شماره 19 این نشریه به چاپ رسیده سروش صحت به تجربه کارهای همزمانش اشاره کرده و توضیح داده است: یک وجه افتراق من با پیمان قاسم خانی این است که هر چقدر او برای کارش تمرکز می خواهد، من تمرکزم را در پریشانی به دست می آورم. یعنی اگر یک جا بنشینم دیوانه می شوم. می میرم. من راه می روم و می نویسم. الان مدت هاست با ایمان صفایی می نویسم. کار نوشتن را او انجام می دهد. من نمی توانم آرام بنشینم. چون باید راه بروم، حرف بزنم.  بهاره رهنما واقعا استاد من است. من مال همان مکتبم! اما آدم ضعیف آن مکتبم.

در بخشی از این گفتگو مصاحبه کننده (کریم نیکو نظر) از سروش صحت می پرسد: تو پریشان نمی شوی این قدر کار متفاوت می کنی؟ الان هم به سوالات ما جواب می دهی هم به تلفنت! تازه بیرون از اینجا هم بازی می کنی، هم سریال می سازی، هم برای روزنامه ها می نویسی، هم درس می دهی.

صحت به این سوال پاسخ می دهد که من توی یک زمان مشخص یک کار مشخص را انجام می دهم.

پیمان قاسم خانی هم درباره فرایند نوشتنش اینگونه توضیح داده است: من توی سریال دد لاین (آخرین زمان تعیین شده برای تحویل) دارم و کسانی هستند که مجبورم می کنند و می دانم اگر نرسد چه اتفاق وحشتناکی می افتد. همه ی اینها می شود نیروی محرکه من. اما برای فیلم سینمایی چون کسی نیست که بزند توی سرم و به م فشار بیاورد با خیال راحت یک سال می نشینم و می نویسم.

مصاحبه با پیمان قاسم خانی و سروش صحت به بهانه پخش سریال پژمان انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها