صرفا جهت اطلاع پنجشنبه شب از کانال کولری گفت که چند نفر را از کار برکنار کرد. متن این برنامه را با اجرای کامران نجف زاده با هم می خوانیم.
کد خبر: ۶۲۷۷۸۵
نشست مدیران یک دستگاه دولتی به همراه سونا و استخر

برنامه این هفته رو با ماجرای دنباله دار جاسوسی آمریکا شروع می کنیم . جاسوسی شیطان بزرگ اینقدر زیاد شده که اخیرا دولت روسیه استفاده از گوشی همراه سامسونگ و آیفون را برای شخصیتهای سیاسی اش ممنوع کرده . ما چی ؟ خبرنگار ما از وزیر علوم پرسید گوشی شما چیه ؟ وزیر علوم گفت نوکیا n79 دارم که از زمان باستان پیش من باقی مانده  . نوبخت معاون رئیس جمهور هم در پاسخ به این سئوال که گوشی شما هوشمند یا نه گفت : هوشمند چیه ؟  خبرنگار گفت از این گوشی ها که نرم افزار  روش نصب میشه و نوبخت پاسخ داد نه از این گوشی های عادی دارم . دوباره خبرنگار گفت می خواهم بدونم چقدر به امنیت اطلاعات اعتقاد دارید با توجه به اینکه اخیرا از گوشی های تلفن همراه جاسوسی می شه ، که پاسخ نوبخت جالب بود . نوبخت گفت اگر قرار بود که این سئوال مهم را بپرسید در همون جلسه پرسش و پاسخ می پرسیدید که غفلتا از ما استفسار نمی کردید .

 

/Media/Image/1392/09/29/635231323845234387.jpg

من چی کار داری با بروبچ بابا ؟
 
اخیرا شنیدیم پرونده فساد در فوتبال رو دادن به حمید رسایی نماینده مجلس . جالب که وقتی از رسایی سئوال شد که سابقه ات در فوتبال بازی کردن چقدر ؟ گفت : تو خونمون با پسرم گل کوچیک میزنم! خوب بخاطر همین سوابق درخشان بوده در مورد فوتبال و ماجراهای حواشیش که قرار شده ایشون مسوولیت پرونده فوتبال رو برعهده بگیرند دیگه . تا اینجای ماجرا رو یکجوری حالا کنار میایم اما از رسایی سئوال شد چرا می خواهید پای وزارت رو  بکشی وسط ؟ رسایی گفت اونها دستگاههای نظارتی هستند شاید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشند . عزیز من چی کار داری با بروبچ بابا ؟ این فوتباله ها.

 

با تو انگار توبهشتم

 
با تو انگار تو بهشتم جناب غرضی . جناب مهندس غرضی رو که یادتون هست نامزد انتخابات ریاست جمهوری . ایشون اخیرا گفته اگر برای شبکه های اجتماعی مفید باشم عضو آن می شوم . مهندس عزیز خاطرات دوران انتخابات به ما میگه شما هرجا باشی چه توی شبکه های اجتماعی وچه توی رقابتهای انتخاباتی مفید هستی  . اگر شما در صفحه شخصی تون مثل دوران انتخابات ، تورم رو باعث و بانی همه چیز از جمله فیلترینگ معرفی کنید می دونید چه خدمتی کردید به شبکه های اجتماعی . به خاطر همین گفتم با تو انگار توبهشتم.

 

دوست دارید اولین انسانی باشید که با موشک ایرانی به فضا میرید؟
 
هفته گذشته که یادتونه دومین میمون با یک موشک تحقیقاتی ایرانی به فضا رفت و سلامت برگشت.
 

خبرنگارهای ما که به سطح شهر رفته بودند از مردم پرسیدند دوست دارید اولین انسانی باشید که با موشک ایرانی به فضا میرید؟ در بین مصاحبه هایی که با مردم می گرفتیم یکی دو نفری بودند که در پاسخ به این سوال گفتند ، نه . چرا شو دیگه حدس بزنید دیگه... به  به قول نجف زاده میریم اون بالاها می خواهیم برگردیم یهو میگن قیر هست قیف نیست یا اینکه قیر هست قیف نیست.
 

باز هم ماجرای های کانال کولر : مطهری نماینده مجلس رو که می شناسید .ایشون این هفته گفت معلوم شد چه کسانی در کانال کولر اتاق من شنود گذاشته بودند و چند نفر از آنها برکنار شدند . راستی شما فهمیدیدپشت ماجرا واقعا چی بود؟!
 

این هفته شنیدیم هر خودرو بطور میانگین سالانه ، صدهزار تومان جریمه میشه.
 

بعد از افزایش جریمه ها هم پیش بینی می شه امسال راهنمایی و رانندگی هزار و ششصد و بیست میلیاردی درامد جریمه ای وزورکی داشته باشه . سرکار مچکریم . البته اگه جریمه ها سنگین نمی شد هیچ  معلوم نبود ما ها چه بلایی سر هم نمی آوردیم توی رانندگی.
 

تا حالا شنیدین؟ همایش به شرط استخر و سونا. خبرنگار ما رفته بود نشست تخصصی مدیران و مدیران کل یک دستگاه دولتی که مثل همه دستگاهها با مردم سروکار دارن.
 

اتفاقا نشستشون هم درباره مردم بود . متوجه شدیم یکی از برنامه های این نشست، استخر و سونا برای مدیران و مدیران کله. تو برنامه نوشته بود 
 

ساعت بیست تا بیست و دو استخر و سونا . می گم این همایش ها مونم چه پیشرفته شدنا . کاش این هفت دست آفتابه لگن به کار مردم هم  بیاد.
 

یک همایش دیگه بود اسمش خیلی جالب بود ... همایش بزرگ پیشگیری از سرقت تجهیزات برقی... یعنی  میزان سرقت تجهیزات برقی اینقدر زیاد شده که باید همایش براش بگذاریم . افزایش قیمت مس و آلومینیوم باعث شده دکل به این گندگی لقمه چرب و نرم دزدها بشه . اینها مال آی کیو پایینها بود . آی کیوبالاها ، بالابالا می پرند .
 

بعنوان مثال رییس دانشگاه شریف در یک همایشی گفت : پلیس فتا چند وقت پیش به ما زنگ زد که از یکی از کامپیوترهای شما یک بنده خدایی سی تی بانک آمریکا رو هک کرده و پول جابجا کرده .

 

زیر پوست تهرون ، سی میلیون موش زندگی می کنند
 
بگذریم. اصلا می دونید در شهر تهرون چند تا موش زندگی میکنن؟ زیر پوست تهرون ، سی میلیون موش زندگی می کنند . موش ها 27 نوع بیماری دارند . در روزگاری که گربه ها هم  جرأت نمی کنن سمت این موش های خطری برن ، شهرداری میگه  کشتن هر موش 120 هزار تومان آب می خوره.
 

واقعاً اگه اینجوریه 50 تومان پاداش برای سر هر موش مشخص کنن ببیند چطوری جماعتی حمله ور میشن و ریشه موش ها را از زمین و زیرزمین می کنند .
 

این هفته ستاد مبارزه با قاچاق کالا درباره ورود و عرضه گسترده چاقو هشدار داد .
 

یکی از مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت این چاقوها از مرزهای غیر رسمی و بصورت قاچاق وارد میشن . به قول یه بنده خدایی همه دوست دارند قیصر باشند . ما را چه شده؟!
 

راستی کارتون زبل خان یادتونه؟ میگفت زبل خان اینجا زبل خان اونجا زبل خان همه جا
 
بابک اینجا، بابک اونجا ، بابک همه جا . منظور بابک زنجانیه دیگه . کافیه زمینی نشست بکنه یا پولی تو بانکی بمونه یا سایتی رو بازکنی یا پلی افتتاح بشه بعد می بینی در همه اینها یک ردپایی از بابک خان زنجانی می بینی.
 

این هفته چند تا آیتم پخش شد که شاید بانمک باشن . یکی اینکه یک تابلو رو نشون داد که به فارسی نوشته بود خیابان کارگری اما به انگلیسی نوشته بود خیابان کارمندی. این برای اونهایی خوبه که می خوان آموزش زبان ببینند . خیلی فرصت خوبیه.
 

تصویر دیگه موزه شهدای دفاع مقدس اردبیل بود که شهیدان زنده ما ، یعنمی همون جانبازان عزیز اگر می خواستند برن از اون نمایشگاه دیدن کنند حتما باید چند نفر ویلچر اونها رو می گرفتند و از پله ها بالا و پائین می بردند . آخه آدمای عاقل موزه شهدای دفاع مقدس نباید یک رمپ داشته باشه برای کسانی که یادگاران همون دورانند و میخوان سری به اونجا بزنن؟  
 

تصویر آخر این آیتم هم سر خوردن چند تا خبرنگار روی برفها هنگام گرفتن مصاحبه با مردم بود.
 

و بالاخره برای بزرگترها بازی ایران با تیمی که کانیگیا و مارادونا و باتیستوتا داشت یک رویای سیاه و سفید، یک آرزوی دور بود اما بچه های امروز چقدر بی ریاضت آرزوهایشان رنگی می شود . چرا ؟ خوب معلوم دیگه خیلی راحت فوتبال ما قرار با تیم ملی آرژانتین
 
که مسی هم تو اون بازی کنه . آخر این آیتم هه بچه هایی پخش شدن که طرفدار مسی بودن و فریاد زدن مسی دوستت داریم.

واحد مرکزی خبر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها