نفیسه روشن گفت: زمانیکه می‌دانم می‌خواهم برای امام حسین(ع) کار کنم انرژی‌ام بیشترمی‌شود ضمن اینکه درباره ماه مبارک رمضان هم به همین شکل است.
کد خبر: ۶۱۶۳۹۶
نفیسه روشن: حضور در سریال‌های محرم انرژی‌ام را بیشتر می‌کند

این بازیگر افزود: این روزها سر فیلمبرداری «زمانی برای عاشقی» هستم که قرار است ازفردا شب 20 آبان ماه هر شب ازشبکه تهران پخش شود.

وی درباره نقش خود در این مجموعه توضیح داد: در «زمانی برای عاشقی» نقش زینب دختر خانواده را دارم که در خانواده درگیر ماجراهایی می‌شود ضمن اینکه در بیرون از خانه هم دغدغه کاری دارد.

بازیگر سریال«فرات» در ادامه افزود: باید یادآورشوم که این نقش خاص‌تر از نقش‌هایی است که دختردریک خانواده سنتی می تواند داشته باشد.

وی درباره حضور فرهاد قائمیان در این مجموعه که نقش پدر او را ایفا می‌کند گفت: فرهاد قائمیان فوق العاده، حرفه ای و مهربان است و من عاشق سکانس هایی هستم که با ایشان رابطه دختر و پدری داریم.آدم تنها زمانی می‌تواند به ویژگی‌های منحصر به فرد فرهاد قائمیان پی ببرد که با اوهمبازی باشد.

روشن درباره حضورش در مجموعه‌های محرم نیز توضیح داد: خداروشکر می کنم که امام حسین(ع) به من توجه دارد زیرا این سومین سال متوالی است که در ماه محرم در سریال ها بازی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: در این ماه عزیز در سریال‌های «یه تکه زمین» به کارگردانی مهدی کرم پور، «فرات» به کارگردانی مازیار میری و امسال هم در سریال«زمانی برای عاشقی» به کارگردانی محمد حسین لطیفی حضور دارم.

بازیگر سریال«یه تکه زمین» همچنین گفت: زمانیکه می‌دانم می‌خواهم برای امام حسین(ع) کار کنم انرژی‌ام بیشترمی‌شود ضمن اینکه درباره ماه مبارک رمضان هم به همین شکل است. از لوکیشن که بیرون می‌آیی همه جا اسپند و عزاداری، حس بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه ما همزمان با پخش فیلمبرداری هم داریم، افزود: اینکار خستگی را بیشتر می‌کند اما با توجه به اینکه در کنار یک گروه حرفه‌ای هستیم این خستگی برطرف می‌شود .

روشن درباره دیگر برنامه‌هایش نیز گفت: پیشنهاد یک فیلم سینمایی و دو سریال هم دارم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: سریال«زمانی برای عاشقی» از دوشنبه 20 آبان ماه هر شب ساعت 23 از شبکه تهران پخش می‌شود.

 

خبرگزاری برنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها