سلام و خدا قوت، آقایون و خانم ها، دیگر از رژیم های سخت و طولانی خسته شده اید؟ می خواهید با خوردن وزن کم کنید؟ تازشم کم صبر و حوصله هستید و تا دری به تخته می خورد می زنید زیر گوش همسرتان و چهره اش را به املت تبدیل می کنید؟ کلاً اعصاب ندارید؟
کد خبر: ۶۰۹۶۸۶
طنز/ شورای امنیت سازمان ملل، پخش سریال «اولین انتخاب» از تلویزیون را محکوم کرد!!

سلام و خدا قوت، آقایون و خانم ها، دیگر از رژیم های سخت و طولانی خسته شده اید؟ می خواهید با خوردن وزن کم کنید؟ تازشم کم صبر و حوصله هستید و تا دری به تخته می خورد می زنید زیر گوش همسرتان و چهره اش را به املت تبدیل می کنید؟ کلاً اعصاب ندارید؟ خب نداشته باشید، ما هم نداریم، اما... بنشینید سریال های سیما را ببینید هی حرص بخورید ذره ذره لاغر شوید، صبرتان هم ارتقای درجه پیدا می کند؛ زیرا شورای امنیت سازمان ملل سریال «اولین انتخاب» رو در فهرست سلاح های کشتار جمعی قرار داده، آخه فیلمنامه اش ما رو کشته با این همه منطق و طنز!

صد رحمت به مطالب بنده! قبض برق میدیم قدِ کباب سلطانی تا این سریال رو نگاه کنیم، اما همچین شده کار به جایی رسیده نامه بنویسیم به عمو ضرغام بگیم اصلاً دوباره همون سریال «یش یش یش» یعنی ستایش رو پخش کن یا بزن تو کار جومونگ و اون یکی آبجی مون سوسانو، اما بی خیال این «اولین انتخاب» شو! کلاً بازیگرهای سریال دور هم جمع شدن هی میزنن پس کله همدیگه! اسمش رو هم گذاشتن سریال طنز!

اگه با پس کله ای می شه سریال ساخت معلم کلاس دوم دبستان بنده هم سریال ساز بود! خلاصه با تماشای این سریال ضمن این که گوشت تنتون آب میشه، صبرتون هم در حد مصرف یک سال اینترنت 128 پر از قطع و وصل افزایش پیدا می کنه!

 باز 200 رحمت به این سریال «بچه های نسبتاً بد» که اگه سروته نداره منطق داره! فوقش تو هر قسمتش 20 دقیقه آگهی پخش میشه، 20 دقیقه هم فلش بک داریم و اتفاقات گذشته رو می بینیم! اما در عوض تو همون 2 دقیقه که از زمان حال نشون میده هوش مخاطب رو در حد آمیب تک سلولی فرض نکرده!

 

سید مصطفی صابری، خراسان

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها