گلاره عباسی (بازیگر) گفت: دست بازیگر بعد از انجام عمل‌های زیبایی بسته می‌شود. چون بازیگر باید نقش‌های مختلفی را در طبقه‌های مختلف را بازی کند و همچنین همه صورت‌ها شبیه به هم می‌شود.
کد خبر: ۶۰۵۷۱۶
نظر گلاره عباسی درباره انجام عمل‌های زیبایی

به گزارش فارس، برنامه «کافه سوال» شب گذشته با حضور گلاره عباسی از شبکه دو سیما پخش شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

در ابتدای این برنامه که با حضور گلاره عباسی، یک جامعه شناس و یک جراح پلاستیک پخش شد، مژده لواسانی (مجری برنامه) نظر عباسی را در مورد جراحی زیبایی بینی پرسید که او در پاسخ به شوخی گفت: اینکه من بینی‌ام را عمل نکرده‌ام نشان می‌دهد که مخالف این نوع عمل‌ها هستم اما صحبت کردن در این مورد جلوی آقای دکتر که می‌خواهند جراحی زیبایی انجام دهند کمی سخت است و مثل این است که آقای دکتر جلوی من بنشیند و بگوید سریال سازی کار خوبی نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه جراحی پلاستیک و مخصوصاً بینی این روزها مد شده است. دبیرستانی که بودم بچه‌ها بدون اینکه بینی خود را عمل کنند روی بینی خود چسب می‌زدند و این موضوع را به نوعی باعث بالا رفتن کلاس اجتماعی خود می‌دانستند.

گلاره عباسی همچنین در مورد عمل‌های زیبایی بازیگران هم گفت: با تمام احترامی که برای دوستان هنرمندن قائلم، فکر می کنم دست بازیگر بعد از این عمل‌های زیبایی بسته می‌شود. چون بازیگر باید نقش‌های مختلفی را در طبقه‌های مختلف را بازی کند و این عمل‌ها عواطف صورت را می‌گیرد. مشکل دیگر این عمل های جراحی این است که همه صورت‌ها شبیه به هم می‌شود.

وی در بخش دیگری از برنامه اظهار داشت: الان در سینمای دنیا و سینمای ایران این صحبت وجود دارد که بازیگر الزاماً نباید زیبا باشد. البته همه ما زیبایی را دوست داریم و شاید یک نفر باشد که بینی‌اش را دوست نداشته باشد و با عمل کردن آن حالش خوب شود! در عرصه سینما و تلویزیون این موج در حال شکل گرفتن است که می گویند بازیگر حتماً نباید چشم سبز باشد یا بینی‌اش را عمل کرده باشد و باید بیشتر به استعداد و توانایی آدم‌ها توجه کرد.

گلاره عباسی در ادامه کافه سوال در پاسخ به این سوال که نمی‌خواهید بینی خود را عمل کنید، گفت: من به زیبایی‌های طبیعی و صورت‌های طبیعی اعتقاد دارم و از طرف دیگر فرم بینی‌ام را هم خیلی دوست دارم و به همین دلیل علاقه‌ای به عمل زیبایی ندارم.

به گزارش فارس، «تینا آخوندتبار» مهمان امشب برنامه است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آزاده شمس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
۰
۰
باسلام من دوستدار گلاره هستم وهمیشه همیشه آرزو دارم ایمیل یا....ازایشان بدست بیارم میتونید منو كمك كنید
اتفاقا برنامه كافه سوال دیدم......آفرین به جواب خوبی كه داد در مورد عمل بینی و...
خواهش میكنم برای من آدرس و...از گلاره پیدا كنید باتشكر فراموش نكنیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها