نرگس محمدی بازیگر نقش شخصیت ستایش در سریالی به همین نام، این روزها با گریم میانسالی مقابل دوربین رفته است تا ادامه نقش خود در سری اول این سریال را ایفاء کند.
کد خبر: ۶۰۱۰۱۷
نرگس محمدی: با گریم چهل‌سالگی ستایش ارتباط برقرار کردم

او در این سریال زنی چهل ساله است حال آنکه در واقعیت او زنی 28 ساله است و برای ایفای این نقش 12 سال پیرتر شده است.

 نرگس محمدی درباره فصل دوم سریال «ستایش 2» گفت: در این سریال به دلیل اینکه قصه  بیست سال پس از قصه ای که در «ستایش 1» دیدیم اتفاق می افتد، شخصیت ستایش هم در میانسالی و در سن چهل سالگی به سر می برد.

او درباره بازی اش در این سریال افزود: در بازی ام سعی کردم تا همه چیز آرام تر باشد و استرس های ستایش 1 را نداشته باشم و این شخصیت به عبارتی پخته تر شده است.

او ادامه داد: معتقدم بازیگری که قرار است میانسالی یک شخصیت را ایفا کند نه می تواند پیری او را بازی کند و نه جوانی او را و به همین میزان باید بگویم  گریم ستایش در میانسالی نه پیر است و نه جوان.

او ضمن ابراز خرسندی از حضور محسن بابایی به عنوان طراح گریم در این سریال گفت: محسن بابایی برای گریم من در این سریال فقط از سایه کاری روی صورتم استفاده کرد و برخلاف خیلی از گریمورها از لاتکس برای پیر کردن چهره ام استفاده نکرد.

بازیگر نقش ستایش گفت: در کل همه آدم ها وقتی یک عنصری را اضافه تر از چهره اصلی خودشان می بینند در لحظه اول ناخودآگاه تعجب می کنند اما در مورد گریم خودم در فصل دوم این سریال باید بگویم که همان ابتدا که چهره جدید خود را دیدم راضی بودم و بعضی از نکات را هم که فکر می کردم جای اصلاح دارد با مشورت محسن بابایی و کارگردان تغییر دادیم.

من زندان نیستم
محمدی در پایان ضمن اشاره به مشکلی که اخیرا بابت چاپ عکسی از وی در جلد یکی از رسانه های خارجی به عنوان فردی زندانی پیش آمده گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم! چرا که من تنها با «سکینه محمدی» که به جرم قتل در زندان است، شباهت اسمی کاملی ندارم، بلکه از نظر چهره و فیزیک هم شبیه او نیستم و این اشتباه صورت گرفته در رسانه های خارجی برایم جای تعجب دارد.

محمدی در پایان درباره دردسرهای پیش آمده از ناحیه این شباهت افزود: در حال حاضر پیگیری موضوع را از مراجع قضایی آغاز کرده ام و امیدوارم این جریان ختم به خیر شود.

منبع: cinemapress.ir

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها