بهرام عظیمی که نگارش یک فصل از مجموعه "رنگ پریده" به کارگردانی رامبد جوان را بر عهده دارد عنوان کرد این سریال کاری کاراگاهی ماجراجویانه طنز و جذاب است که تا به حال شبیه‌اش را در تلویزیون نداشته‌ایم.
کد خبر: ۶۰۰۲۱۲
روایت زندگی کاراگاه ماجراجوی حواس‌پرت در سریال جدید رامبد جوان
بهرام عظیمی نویسنده و انیماتور که یکی از نویسندگان مجموعه تلویزیونی "رنگ پریده" به کارگردانی رامبد جوان است در این باره به خبرنگار مهر گفت: رامبد جوان قرار است سریال تلویزیونی "رنگ پریده" را که محصول گروه اجتماعی سیمافیلم است کارگردانی کند.

به گفته وی، این سریال پلیسی - کمدی که لحظات جذاب و بکری دارد در سه فصل مختلف که هر کدام 13 قسمت هستند، ساخته می‌شود. البته عظیمی معتقدست این مجموعه در زمان پخش به یکی از سریال های پر مخاطب تلویزیون تبدیل خواهد شد.

کارگردان انیمیشن "تهران 1500" متذکر شد: من، مهدی کوشکی و حسن معجونی نگارش این مجموعه را بر عهده داریم. 13 قسمتی که من قرار است بنویسم مربوط به 70 - 80 سال قبل است و زندگی پدر شخصیت اصلی فیلم را که یک کاراگاه پلیس است، روایت می کند. من سیناپس هر قسمت را نوشته ام و منتظرم که کار معجونی و کوشکی به پایان برسد و بعد متناسب با چیزی که آنها نوشته اند فیلمنامه را کامل کنم.

وی یادآور شد: با حبیب رضایی، رامبد جوان و حسن معجونی و یک گروه فیلمنامه‌نویس جوان جلسات زیادی داشته ایم که بسیار مثمرثمر بوده است. این سریال یک مجموعه کاراگاهی ماجراجویانه طنز بسیار جذاب است که تا به حال شبیه اش را در تلویزیون نداشته ایم. این مجموعه جزئیات و شخصیت‌های بسیاری برای معرفی به مردم دارد و مطمئنم اثر پر بیننده‌ای خواهد شد.

داستان این مجموعه درباره فرهاد رنگ‌پریده کارآگاه جوان نیروی پلیس، باهوش و پرانرژی است که علیرغم ویژگی‌های مثبتش، دارای کمی حواس پرتی است و این مساله در حین انجام وظایف کاری‌اش باعث ایجاد لحظات شاد و کمیک می‌شود.

سعید سالارزهی تهیه کنندگی این سریال را که قرار است در سال 93 به مرحله تولید برسد، بر عهده دارد. جوان مجموعه‌های تلویزیونی"گمگشته"، "مسافران"، "نشانی"، "توطئه فامیلی" و فیلم سینمایی "ورود آقایان ممنوع"، "اسپاگتی در هشت دقیقه" و "پسر آدم، دختر حوا" را کارگردانی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها