شبکه تهران برای آخرین روزهای تابستان و آغاز پاییز برنامه‌هایی تدارک دیده است که از میان آنها می‌توان به یک میان‌برنامه طنز به کارگردانی رامبد جوان، یک مسابقه و پخش سری جدید برنامه سریال بازرس فویل اشاره کرد.
کد خبر: ۵۹۶۰۵۶
سلام رامبد جوان به تاکسی‌های تهران
مسابقه‌ای برای تاکسی‌ها

«سلام تاکسی» عنوان میان‌برنامه‌ای طنز و آموزشی است که به منظور طرح و بررسی اخلاق شهروندی و استفاده مناسب از وسایل نقلیه عمومی بویژه تاکسی تولید شده است. این برنامه را رامبد جوان کارگردانی و اجرا کرده و قرار است بزودی از شبکه تهران پخش شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این میان برنامه در 15 قسمت تولید شده است.

مسابقه «تهران تاکسی» نیز عنوان برنامه جدیدی است که بزودی از شبکه تهران پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این برنامه در گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران، با مشارکت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در 26 قسمت 60 دقیقه‌ای تولید می‌شود و امید محمدیان‌امیری کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

امیری درباره ساختار این مسابقه گفت: در هر برنامه 12 شرکت‌کننده از کارکنان تحت‌پوشش سازمان تاکسیرانی به عنوان شرکت‌‌کننده حضور دارند.

این مسابقه چهار مرحله دارد. در مرحله اول سوالاتی از شرکت‌کنندگان پرسیده می‌شود که به پنج موضوع اطلاعات عمومی، قوانین تاکسیرانی، قوانین راهنمایی و رانندگی، نکات فرهنگی و شهرشناسی، تشخیص عکس از مکان معروف شهر تهران اختصاص دارد.

امیری درباره مرحله دوم این مسابقه توضیح داد: در این بخش امتیازات شرکت‌کنندگان از طریق نمایشگر نمایش داده می‌شود و شش نفری که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند، به مرحله بعد راه پیدا می‌‌کنند. رقابت مرحله دوم سنجش تست اعصاب است که شرکت‌کنندگان باید یک حلقه را از مدار الکترونیکی عبور دهند و در صورت برخورد با مدار الکترونیکی افکت‌های خاصی مانند صدای تصادف و بوق پخش می‌شود. در این مرحله شرکت‌کنندگان می‌توانند بیشترین امتیاز را کسب کنند.

به گفته امیری، در پایان مرحله دوم، سه نفر برای مرحله بعد انتخاب ‌می‌شوند. مرحله سوم به پیدا کردن عیب خودرو اختصاص دارد و هیات داوران در این میان به عملکرد فنی شرکت‌کنندگان امتیاز می‌دهند.

در مرحله چهارم، سه شرکت‌کننده یک فرمان خودرو دارند که باید در مدت زمان تعیین شده آن را بچرخانند و در کنار آن همراه شرکت‌کننده باید به تکمیل پازل که نمادی از شهر تهران یا مکان‌های تاریخی شهر است، بپردازد.

هیات داوری این مسابقه متشکل از نمایندگان سازمان تاکسیرانی، پلیس راهنمایی و رانندگی، پیشکسوتان تاکسیرانی، شورای شهر و شبکه تهران است. این پنج داور برندگان نهایی را مشخص می‌کنند و در قسمت پایانی مسابقه علاوه بر برگزیدگان از پیشکسوتان تاکسیرانی نیز قدردانی می‌شود. جایزه نفر اول دو میلیون تومان، نفر دوم 5/1 میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان است. در پایان هر برنامه یک مسابقه پیامک برگزار می‌شود که به مسائل اجتماعی و تاکسیرانی ارتباط دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها