مشاور رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد

ایستادگی رسانه ملی در مقابل شبکه های بیگانه

علی اصغر جعفری گفت: در دنیایی که همه بر این باور بودند که جهان باید وابسته به مارکسیسم یا کاپیتالیسم باشد و ارتباط انسان با آسمان از بین رفته بود، انقلاب اسلامی این تفکرات غلط را از بین برد و حقانیت اسلام ناب را به دنیا ثابت کرد.
کد خبر: ۵۹۵۴۸۰
جهان اسلام به ایران اسلامی و رهبری آن افتخار می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه ملی، رئیس بسیج صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه هفتمین اردوی خانوادگی بسیجیان رسانه ملی در ادامه با بیان این که جمهوری اسلامی ایران امروز یک الگوی مهم و تاثیرگذار در عرصه بین الملل است، گفت: بعد از فروپاشی شوروی اینگونه تبلیغ می شد که همه چیز به نفع تفکر لیبرالیسم و حاکمیت اندیشه آمریکایی است، ولی جمهوری اسلامی امروز یکی از بزرگترین و موثرترین کشورها در عرصه بین المللی محسوب می شود و دلیل آن هم تمسک به اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که به لطف خداوند متعال هر روز هم بیشتر می شود و این شکوفایی، عظت و سرافرازی مدال افتخاری است برای جمهوری اسلامی.

وی به برچیده شدن مرزهای اعتقادی در جهان به برکت جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: شاید برخی پادشاهان ایران در دوران های دور، بخشی از جغرافیای جهان را تسخیر کرده باشند ولی هیچ گاه موفق نشدند که قلب انسانها را تسخیر کنند و فراموش شدند، لیکن به برکت انقلاب اسلامی، خون سرخ شهدای والامقام، رهبری حکیمانه و داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و در ادامه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت، هوشیاری و همراهی ملت بزرگ ایران، امروز عظمت و سرافرازی غرور آمیزی برای میهن عزیزمان بوجود آمده است و بدون لشگرکشی و تحمیل، مرزهای اعتقادی و آرمانی ایران اسلامی، به وسعت دلهای انسانهای آزاده در سراسر جهان شده است.

جعفری خاطر نشان کرد: امروز جهان اسلام به ایران اسلامی و رهبری آن افتخار می کند و ما این عزت را مدیون امام راحل (ره)، شهدا و رهبری عظیم الشان هستیم.

مشاور رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: در جهان امروز،‌ اگر چه دنیای اسلام با مشکلاتی از جمله عدم اتحاد مسلمین مواجه است، اما به لطف الهی ملت مومن ایران به ویژه بسیجیان بصیر آن و علاقمندان به انقلاب اسلامی در سایر کشورها با اشاره رهبر و مقتدایشان، جهان را متحول خواهند ساخت.

رئیس بسیج رسانه ملی با تاکید بر اینکه نقش بسیج در منطقه بسیار مهم و کلیدی است، اظهار کرد: یکی از قدرت های نرمی که در سوریه نقش مهمی را ایفا می کند، بسیج مردمی است.

جعفری افزود: بسیج مردمی سوریه در  هر زمان و مکانی که نیاز به حضور و تحول بوده با قدرت در میدان حضور داشته است و یکی از دلایلی که سوریه تا به این اندازه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است، الگو برداری از نظام جمهوری اسلامی ایران در تشکیل و بکارگیری بسیج است.

هفتمین اردوی بزرگ خانوادگی بسیجیان سازمان صداوسیما با حضور بیش از 2500 نفر از بسیجیان و خانواده های آنان که از حوزه ها، گردان ها و پایگاه های تهران و مراکز استانها گردهم آمده بودند، به مدت 3 روز در مجموعه فرهنگی، آموزشی و رفاهی زیباکنار برگزار شد.

 از مهمترین ویژگی های این اردو می توان به برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه هایی با رویکردهای «مذهبی»، «فرهنگی»، «آموزشی»، «ورزشی» و «تفریحی» اشاره کرد.  

نشست ها و کارگاه های تخصصی با موضوعات «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «خانواده مهدوی» با سخنرانی حجت الاسلام نقویان، «خانواده و فضای مجازی» با سخنرانی دکتر حسن عباسی، «خانواده و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» با سخنرانی دکتر افروز و «طب ایرانی ـ اسلامی» با سخنرانی دکتر کرد افشاری، راهپیمایی بزرگ خانوادگی، جشن های شبانگاهی با حضور هنرمندان فرهیخته و نام آشنای کشور، اقامه نمازهای باشکوه جماعت، برپایی غرفه ها و نمایشگاه های ویژه تمامی سنین خانواده و دهها برنامه متنوع دیگر که تمامی آنها با رویکرد خانواده اجرا شدند، از جمله برنامه های این اردو بودند که مورد استقبال شرکت کنندگان واقع شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها