بختیاری در این برنامه از کارکردن در آموزشگاه، خرید و فروش قطعات کامپیوتری و حتی فروش لباس‌های شخصی‌اش برای پرداخت شهریه و گذراندن زندگی‌ روزمره صحبت کرد.
کد خبر: ۵۸۶۷۱۵
ناگفته‌های غیرمنتظره «بهنوش بختیاری»  در ماه عسل /جزییات آخرین قسمت برنامه

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز گذشته در روز عید سعید فطربرنامه ماه عسل با اجرا و تهیه کنندگیاحسان علیخانی  پس ازیک ماه تلاش برای به تصویر کشیدن زندگی و تجربه ی انسانها، در روز عید تلاش یک ماهه ی خود را به روی مقابل مخاطبانش نمایان کرد.

علیخانی ماه عسل را با این جمله آغاز کرد: سلام به روی ماه همه ی شما، عیدتان مبارک باشداز طرف همه ی عوامل ماه عسل این عید را به شما تبریک می گویم.

تیتراژ برنامه این بار با حضور خود فرزادفرزین در فضایماه عسل نواخته شد.

د و عاقبت او هم به اعتیاد روی می آورد و پس از گذشت چندین سال، اعتیاد خود را ترک کرده و با فرد دیگری ازدواج می کند و دو فرزندش نزد همسر اولش ماعضای کمیسون بهداشت و درمان مجلس نظر مثبتی نسبت به دکتر هاشمی دارند چرا که برنامه های وی کارشناسی است.ه گل قرمز و دفترچه ثامن اللحجج بود را به مهمان برنامه تقد

سپس علیخانی گفت:سی روزدر قلب ماه مبارک رمضان همه این تیتراژ
را شنیدند.
فرزینذکر کرد: برای من باعث افتخار است اگر هر فردی با این ترانه یک ارتباطی در دلش با خداوند برقرار کرده باشد همین برای من هدیه است، من برنامه امسال را به عنوان یک بیننده دوست داشتم و خوشحالم که جزء این کار بودم.

وی می آورد و پس از گذشت چندین سال، اعتیاد خود را ترک کرده و با فرد دیگری ازدواج می کند و دو فرزندش نزد همسر اولش ماعضای کمیسون بهداشت و درمان مجلس نظر مثبتی نسبت به دکتر هاشمی دارند چرا که برنامه های وی کارشناسی است.ه گل قرمز و دفترچه ثامن اللحجج بود را به مهمان برنامه تقدیم کرد. خانم جعفری به همر

شیرین مهمان امروزماه عسل بود فردی که به خاطر پدر معتادش و کمبود محبت با پسر همسایه که شرایط خوبی نداشته ،ازدواج می کند و عاقبت او هم به اعتیاد روی می آورد و پس از گذشت چندین سال، اعتیاد خود را ترک کرده و با فرد دیگری ازدواج می کند و دو فرزندش نزد همسر اولش می مانند.

حال او با حضوردوباره در ماه عسل حال خود را اینگونه توصیف می کند: بعد از این برنامه یک اتفاق قشنگ در زندگی ام افتاد، پدرم که در طول این مدت با من ارتباط نزدیک برقرار نمی کرد کاملا من را در آغوش گرفت وبرای اولین بار احساس کردم پدرم را عاشقانه دوست داشتم ،احساس کردم بعداز خدا کسی هست که به او تکیه کنم.

بعداز پخش یک آیتم ،پدر شیرین در کنار او برروی صندلی ماه عسل قرار گرفت و گفت:بعد ازدیدن برنامه دخترم دلم به درد آمد وحدود نیم ساعت بعد از برنامه گریه می کردم.

به خاطر کمبودهایی که دخترم داشته خودم را ملامت می کردم و بعد از آن به دخترم پیامک زدم و به خاطر شهماتش تحسینش کردم و بعد از او خواستم تا من را به خاطر کمبودهایی که در حقش انجام دادم، ببخشد.
درحین تمام این صحبتها پدر شیرین دستان فرزندش را با عشق می فشارد.

سپس بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون به جمع مهمانان اضافه شد و شیرین را در آغوش گرفت؛ بهنوش بختیاری گفت: خوشحالم که اینجا هستم، انسان با این برنامه رشد می کند و اگر کمی احساسات انسانی در وجود کسی باشد با تماشای این برنامه تغییر می کند. من شیرین را باور کردم من هم در زندگی ام بی محبتی داشتم اگه ما بازیگران مدام نقاب بزنیم وبگوییم شرایطمون خوبه، دروغ گفتیم، من هم مثل شیرین درسن 17 سالگی انگونه که می خواستم از محبت خانواده بهره نبردم اما راه من و شیرین متفاوت بود.
وی ادامه داد: از پدر ومادرم تشکر می کنم چرا که آنها باعث شدند تا همیشه آرزوی دیده شدن داشته باشم ،چقدر خوبه پدرومادرها فکر نکنند که همیشه آنها به گردن ما حق دارند پدرومادرها هم خیلی وظایف دارند که باید در قبال فرزندانشان انجام دهند، روح فرزند شکننده است و در هر سنی نیاز به محبت دارد. من هم از سن 17 سالگی رها شدم ولی خدا به من نگاه کرد.

علیخانی که از صحبتهایبهنوش بختیاری شوکه بود ، گفت: شما نمی ترسی دکه دارید تو برنامه زنده این حرفها را می زنید و بختیاری با خونسردی کامل عنوان کرد: نه و بعد علیخانی که حیرت زده شده بود گفت: چه صندلی عجیبی در ماه عسل داریم.

بختیاری با توجه به این جمله علیخانی عنوان کرد: همه فکر می کنند ما بازیگران زندگی نرمالی داشتیم اما درحالی که گذشته ما یک مسایل دیگری دارد.

علیخانی گفت: اگر ما سال دیگر برنامه داشتیم شما را با پدرو مادرتان به برنامه دعوت می کنیم.
بختیاری تصریح کرد: اگر من باخنده هایم مردم را می خندانم این خنده ها رنج است اما مناعت طبع دارد و من هر حقی که در حقم شده و بد بوده درحق هیچ کسی آن راانجام نخواهم داد.

هدیه برنامه با دستان بختیاری به شیرین و پدرش اهدا شد. آقای زمردیان مهمان بعدی ماه عسل بود.

زمردیان همان آزاد ه ای که 4 سال خانواده اش با جسد شهید دیگر برای اومراسم ختم وسال می گرفتند اما بعد از چهار سال درکمال ناباوری به شهر خود برمی گردد و در آن برنامه با نشان دادن عکس شهیدی که به جای او به خاک سپرده شده بود ،خواستند تا خانواده اش آن شهید را شناسایی کند.

زمردیان اظهار داشت: بعد از برنامه شما تماسهای مکرری با من گرفته شد ویکی از شرایط آن خانواد ها بسیار به این شهید نزدیک بود و قراراست ازمایشهای دی ان ای صورت بگیرد تا مشخص شود.
سپس پژمان بازغی به جمع مهمانان برنامه اضافه شد.

پزمان بازغی پس از ورود خود به برنامه گفت:خیلی هیجان دارم برنامه شما در طول ماه مبارک رمضان پر اززندگی و قصه هایی است که مادرزندگی فراموش کردیم ازجمله قصه ی زندگی آقای زمردیان ،ضربان قلبم بالا رفته.
سپس پژمان بازغی هدیه ماه عسل که شامل یک جلد کلام الله مجید به همراه شاخه گل قرمز و دفترچه ثامن اللحجج بود را به مهمان برنامه تقدیم کرد.
خانم جعفری به همرا ه همسرش حسین همان بخش بعدی ماه عسل بودند.

خانم جعفری فردی بود که با وجود بیماری سرطان به شغل تراشکاری مشغول بود و توانسته بود با این بیماری مقابله کند و پس از ازدواج با همکار تراشکار خود،حال صاحب یک نوزاد به نام رونیکا بود.
سپس مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی در حالی که رونیکا 23 روزه را در بغل داشت به جمع مهمانان اضافه شد.

مستانه مهاجر اظهار داشت: امسال برنامه شما فوق العاده بود من با خوشحالی به این برنامه آمدم شما خیلی قصه های جدی داشتید اما برنامه خانم جعفری خیلی من را تحت تاثیر قرار داد شما توانستید حداقل به یک انسان ،زندگی بدهید.
خانم جعفری گفت:خداوند را شاکرم که اگر توانسته باشم یک نفر را به زندگی امیدوار کنم ،همین دعا برای من کافی است.

مستانه مهاجر ذکر کرد:این موقعیت به وجود آمد تا از ناشکری هایمان خجالت بکشیم افرین و خوش به حالتون چون حرفهاتون از دل برمی آید بر دل می نشیند شما خیلی روی من تاثیر گذاشتید.

پژمان بازغی رو به علیخانی بیان کرد:قول بده ماه عسل سال دیگه هم ،به همین خوبی باشد این پژوهش ارزش دارد.
پس از پخش کلیپی از ماه عسل روزهای گذشته محمدرضا علیمردانی مهمان برنامه ماه عسل شد.

محمدرضا علیمردانی کسی بود که از بدو تولد صدا نداشته و تنها یک صدای ناهنجار از او شنیده می شد و بعد خود با شناخت از یک طبی به سلامتی دست می یابد و حال به شغل دوبلوری مشغول است.
وی در خصوص بازخوردهای بعد از برنامه گفت:پس از برنامه مردم زیادی در خصوص راهکارهای درمانم با من تماس گرفتند من هم تا انجایی که بتوانم به آنها کمک خواهم کرد.
سپس امیر جعفری بازیگر سینماوتلویزیون در برنامه ماه عسل حضوریافت.

علیخانی پس ازحضور امین جعفری گفت: من خیلی دوستش دارم خیلی ماهه بعد رو به امیر جعفری ذکرکرد:چقدر سوختی ؟جعفری در پاسخ گفت: من مادرزاد همین جوری هستم.

علیخانی با اشاره به کلاه امیر جعفری گفت :آن کلاه را در بیار جعفری گفت خیلی گران خریدم و بعد از برداشت کلاه از سرش ،گفت: سخت در اشتباهی اگر فکر کنی ابایی دارم از اینکه بفهمند موندارم. علیخانی گفت: به جاش هرچی مو نداری سیبیل داری؟
جعفری گفت :مردانه است دیگه.

جعفری تصریح کرد: محمدرضا علیمردانی برای من اسطورمقاومت و تلاش است و اینکه اگر تیم پیروزی تلاش کند می تواند قهرمانی را تجربه کند.
علیخانی که طرفدار تیم پیروزی بود عنوان کرد : شما آن شش تایی هارو جمع کنید.
جعفری گفت :اگر مدیر شبکه سه یا آقای ضرغامی فیلمی درباره بازی که استقلا ل 6 تا گل خورده دارد من همینجا اعلام می کنم پرسپولیسی هستم علیخانی گفت :من بهت آدرس می دهم برو مدیر عامل سابق را پیدا کن که فیلم را پیدا کرد وسوزانده.
کل کل علیخانی وامیر جعفری بر سر دو تیم پیروزی واستقلال ادامه داشت تا اینکه علیخانی عنوان کردالان مهمه که پرسپولیس بالای جدول است امیر جعفری ذکر کرد شما تا کم می یارید می گید شش تایی ها ،علیخانی گفت ولی این جمله را درست می گی.

بعد جعفری بیان کرد: من رو استقلال تعصب دارم به فرزندم هم گفتم در مورد انتخاب هر چیزی ازادی به جزئ تیم استقلال ، یکی از آزوهام این است که پسرم تو استقلال بازی کند و یک گل به پرسپولیس بزند بعد اگر فوتبال هم رها کند دیگه مهم نیست فقط این یک گل را بزند.
امیر جعفری درخصوص برنامه ماه عسل رو به علیخانی عنوان کرد: برنامه بد ترکوند.

محمدرضا علیمردانی اعلام کرد که قراراست یک البوم موسیقی کار کند علیخانی در واکنش به این خبرگفت محمدرضا چه رویی داری تو.
سپس با پخش ایتمی حال و هوای شاهین و خانواده پیغمبری بعداز برنامه ماه عسلبه تصویر کشیده شده بود وقتی شهردار پردیس و مردم به استقبال آنها آمده بودند و ده وز بعد عوامل ماه عسل به خانه آنها رفته و حال شاهین را جویا شده بودند.

بعد از پخش این آیتم امیر جعفری و علیمردانی و علیخانی بیرون گوی برنامه قرارگرفتند تا جعفری هدیه برنامه را تقدیم محمدرضا کند .بعد عیخانی با قرارگرفتن کنار امیر ،قد خود را با جعفری اندازه گرفت و گفت قبلااز من بلندتر بودی جعفری گفت تو کفش 5 سانتی پوشیدی ها.
ریما رامین فر همسرامیر جعفری در کنار همسر ش و خانواده پیغمبری قرارگرفت و متذکر شد:این برنامه به شدت روی من تاثیر گذاشت پس ازاتمام برنامه تمام صورت من و امیر خیس شده بود امیر تو آن حال گفت از خانواده پیغمبری بخواهیم ما را به فرزندی قبول کنند.

علیخانی  پس از شنیدن این جمله رو به امیر گفت :اوج تاثیر گذاری تو این بود؟
حال شاهین بسیار خوب بود و خانم پیغمبری عنوان کرد:بعد از این همه سال لذت شنین کلمه مادر را شنیدم ما پس ازمرگ میلاد به دنبال فرزند بودیم ولی باید مراحل زیادی را طی می کردیم که شما این فاصله را کوتاه کردید.

بعد علیخانی روبه امیر جعفری گفت :تو چرا اینقدر ساکت و مظلوم شدی؟ جعفری متذکر شد:من در مقابل این انسانها هیچ چیز نیستم اینها بنده های برگزیده خدا هستند آنها از جنس نور هستند و سپس امیر جعفری بردستان پدر شاهین بوسه زد و عنوان کرد: قهرمانان واقعی اینها هستند فرش قرمز برای این خانواده هاست.
برنامه ماه عسل کاری که خواست خدا بود انجام داد و تو هم آن را اجرا کردی و این خانواده هم کار خودشان را انجام دادند.
سپس عرشیا به همراه مادر و پدری که به خاطر پرداخت دیه به زندان افتاده بود مهمان برنامه ماه عسل شدند حال عرشیا از ازادی پدرش شادمان بود.

بعدعلیخانی از شاهین وعرشیا خواست که همراه برنامه باشند و از آنها پرسید؟ کدام از عموهای برنامه را دوست دارید ببینید که انها نام عمو پورنگ را بردند سپس داریوش فرضیایی به همراه امیر محمد، در کنار شاهین و عرشیا جای گرفتند و با آمدنشان انها را خوشحال کردند.
علیخانی پس ازخروج ازاخرین قصه ی مهمانان ماه عسل 92 خاطر نشان کرد:در این ثانیه های خداحافظی شرمنده خیلی از دوستانم هستم ، ازاینکه بد اخلاقی کردم شرمنده خانوادهاشون هستم که 30 شب افطار کنار آنهارا ازشون گرفتم.

از کسانی که در سازمان کمکم کردند ازجناب ضرغامی ،دارابی ،زین العابدین که به من اعتماد کردند هیچ موردی در برنامه سفارشی نبود امسال همه ی سازما ن کمک کرد تا ماه عسل بدرخشد.
من که کمترینم اگر در این برنامه اتفاقی افتاد تنها به خاطر خود شما بود از تک تک شما ممنونم ،نمی دونم با چه برنامه ای برمی گردم از خدا ممنونم که فرصت داد تا نفسی بیاید و برود تا در بهترین ثانیه ها با شما باشیم برای اخرین بار ازدنیای ماه عسل خارج می شوم وخودم را گم و گورمی کنم تا شماها بیاید تو برنامه ،اگر شما هارا اذیت کردم شرمنده ،مرا ببخشید و حلالم کنید. خداحافظ امیدوارم سالتون عسل شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
سهیلا امیری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
۰
۰
حسان عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودی فقط اینو میتونم بگم ماه عسل عالیییییییییییییییییییییییی بود ممنونم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
۰
۰
هر سال بهتر و فوق العاده تر از سال قبل میشه
شاید دلیلش بزرگتر شدن آقای علیخانی هست
برنامه تون فوق العاده است فوق العاده
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
برنامه تون عالی بود خیلی دوست داشتم . اجرای اقای علیخانی حرف نداره . فقط بعضی از قسمتاش خیلی ترسناك بود مثلا قسمتی كه اقایی كه طلا فروش بود و پسرش رو دزده بودند به قدری حالم بد شده بود و ترسیده بودم كه نمی تونستم افطار كنم شب از ترس خوابم نبرد چنان دلهره داشتم كه تا سحر خوابم نبرد بعد از سحر همش كابوس دیدم . چون خودم یه مادر هستم خیلی تاثیر بدی روم گذاشت نمی دونم اون مادر چه طوری تحمل كرد . از خداوند مهربون می خواهم همه ی بچه ها سلامت و خوشبخت باشن . ازتون ممنون دوستتون دارم .
باران
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
۰
۰
واقعا عالی بود.اقای علیخانی بهترین مجری كره ی خاكی ان...بهنوش جان منم بختیاری ام.خیلی دلم گرفت از داستان زندگیت.امیدوارم در كنار همسر ومامان بابات روزهای خوبی رو از حالا تا اخر دنیا سبری كنی.
انتظار
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
۰
۰
برنامه ماه عسل تا اونجایی كه میتونست به آدمها همه چیز یاد داد. ولی ای كاش میتونست به مردم یاد بده كه درباره دیگران مخصوصا هنرمند ها اینقدر راحت قضاوت بد نكنند!!!!
ای كاش همه پدر و مادرها قبل از اینكه بچه دار بشن به این فكر كنن كه میخوان این بچه رو به اوج برسونن نه اینكه فقط بزرگش كنن اگه همه اینطور بودن الان خیلی از بچه های دیروز و جوونای امروز عقده های نداشتن پدر و مادر رویاییشونو سر چیزا و كسای دیگه خالی نمیكردن.
دنیا چه گلستانی میشد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها