احسان علیخانی در آخرین برنامه ماه عسل با ماه رمضان وداع کرد.
کد خبر: ۵۸۶۵۹۹
وداع احسان علیخانی در ماه عسل/ چاقوکشی که توبه کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در سی امین روز از ماه مبارک رمضان برنامه ماه عسل با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی  پنجره ی خود را درآخرین روز از ماه مبارک رمضان به روی مخاطبان و همراهان یک ماهه خود گشود تا دراین ثانیه های آخر نیز مهمان دلهای آنها باشد.

 

علیخانی پس ازذکر دعای فرج گفت:سلام به روی ماه شما،خوش به حال کسانی که در این ثانیه ها ی آخر،قدم زدن در ماه مبارک رمضان را قدر می دانند.

 

پس خوش به سعادت کسانی که ازاین یک ساعت پایانی بهترین استفاده را می کنند.

 

پس از پخش تیتراژعلیخانی با نشان دادن تصویر محمد طاها 8 ماهه عنوان کرد:این کودک هنگام خرید مادراز روی کالسکه خود دزدیده شده و الان  پدر ومادر او در شرایط بسیار بدی به سر می برند.

 

او از کسی که کودک رار بوده،خواست تا در این ثانیه ها دلش تکانی بخورد و کودک را به آغوش خانواده اش برگرداند و به اوگفت مطمئن باش پس از این کاردرزندگیت ،اتفاقی خواهد افتاد که باورش هم نخواهی کرد.

 

امین فرزانه و همسرش مهمان امروز ماه عسل بودند.

 

امین فرزانه متولد 1339و در راه آهن تهران به دنیا آمده بود.

 

او از دوران کودکی بچه های مدرسه را کتک می زد و در نوجوانی هم بدلیل چاقوکشی به زندان می افتد او درمحله خود مدام به ایجاد رعب،وحشت ودعوا می پرداخته و بارها به زندان افتاده بود.

 

او خود را مقصر تمامی این کارها می دانست و از روی مادرش شرمنده بود که در تمام این سالها  برای ملاقا ت اوبه زندان می آمد.

 

امین فرزانه که تمام افراد محل از وجود اواحساس ناامنی می کردند ،حال چند سالی است توبه کرده و به کار خیر روی آورده و از اعمال گذشته خود اظهار پشیمانی می کند.

 

سردارعلیپور و سرهنگ اکبرپور در بخش دوم به جمع مهمانان اضافه شدند.

 

این دونفر در آن سالها مسول امنیت شهر بودند و درحین خدمت به جامعه باامین فرزانه برخورد می کردند. اما آنها معتقدند که هم اکنون مهم این است که او توبه کرده چراکه شرایط  توبه شاید برای کسی پیش نیاید.

 

علیخانی هنگام بستن پنجره ماه عسل خود در آخرین روز ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: خدا به امین فرزانه که تمام شهر ازدست او احساس ناامنی می کردند توبه کرده و خدا بهش فرصت داده چرا ما فرصت ندهیم .ازشما خواهش می کنم در این ثانیه های آخر از عمق وجودمون بر محود و آل محمد صلوات بفرستیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها