کد خبر: ۵۸۶۵۶۹
برای «خروس» و «مادرانه» هم دعا کردم / چشم بسته با «دودکش» قرار داد بستم

سیما تیرانداز گفت: در طول ماه رمضان دعا می‌کردم سریال «خروس» و «مادرانه» هم بتوانند در جذب مخاطب موفق عمل کنند.

سیما تیرانداز در گفت‌وگو با برنا گفت: برای من بازی کردن در اثری مانند دودکش به خاطر فضای جدیدی که در ژانر طنز داشت بسیار جذاب بود چرا که بیش از این تجربه بازی در کار طنز از این جنس را نداشتم.البته چند سال قبل سریال «ویروس 2000» را هم در ژانر طنز کار کردم. که البته به لحاظ محتوایی اثر متفاوتی با دودکش بود.

وی اضافه کرد: وقتی پیشنهاد بازی در سریال «دودکش» به من شد به خاطر رابطه چندین و چند ساله‌ای که با برزو نیک‌نژاد داشتم بازی در این اثر را پذیرفتم چون به توانایی او باور داشتم و شکی نداشتم که او توانایی زیادی در عرصه نویسندگی دارد و اثری که خلق می‌کند در نوع خودش بهترین است به همین خاطر فیلمنامه را نخوانده و به اصطلاح چشم بسته بازی در این سریال را پذیرفتم.

او ادامه داد: با وجود این‌که نقش عفت را بسیار دوست داشتم اما نگران عکس العمل مخاطبان بودم اما خوشبختانه بعد از پخش استرسم برطرف شد و مخاطبان بازی و چهره جدیدی که از من در این اثر ارائه شد را پذیرفتند.

تیرانداز در مورد همکاری با لطیفی اظهار داشت: او کارگردان بسیار توانایی است و کار کردن با او برای من بسیار لذت بخش بود. البته باید از همکارانی که در این اثر با من همکاری داشتند هم تشکر کنم چون نهایت تعامل را ما با یکدیگر داشتیم.

بازیگر سریال «دودکش» در پایان تصریح کرد: از این‌که در ایام ماه رمضان رقابتی بین سریال‌ها به وجود آمده است خوشحالم چون این امید را دارم که این رقابت باعث جذب حداکثری مخاطبان به تلویزیون شود. در طول ماه رمضان دعا می‌کردم سریال «خروس» و «مادرانه» هم بتوانند در جذب مخاطب موفق عمل کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها