کد خبر: ۵۸۵۷۳۳
علیخانی: امیدوارم در آغوش اعتدال دکتر روحانی همه مردم جا داشته باشند/ نمایش معجزه برای یک کارگر جوشکار

احسان علیخانی در ابتدای برنامه روز گذشته ماه عسل خطاب به دکتر روحانی رییس جمهور گفت: امیدوارم در آغوش اعتدال شما همه مردم جا داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان برنامه ماه عسل با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی  باردیگر در آستانه افطار از قاب تلویزیون  بر روی چشمان همراهانش نمایان شد.

 

علیخانی با ذکر و نفس دعای فرج برنامه را آغاز کرد.

 

امروز یک اتفاق خیلی بانمکی برای همه ما افتاده و آن هم اینکه دیروز به خاطر اتفاقی که در کشورمان رقم خورد من خیلی کوتاه به دکتر حسن روحانی در همین برنامه تبریک گفتم. و به عنوان یک نماینده خیلی کوچک از اهالی رسانه قصد صحبت با وی را دارم.

 

اما به قدری دیروز مهمان داشتیم و سرمان شلوغ بود که من این صحبت را به امروز موکول کردم.

 

خیلی ها فکر کردند امروز دکتر حسن روحانی مهمان برنامه ما است درحالیکه اینگونه نبوده چرا که در این روزها به قدری سر وی شلوغ است که برنامه ماه عسل که هیچ گمان کنم خیلی ازاتفاق ها را هم نتوانند تماشا کنند.

 

البته ما خیلی علاقمند به این اتفاق بودیم اما می دانیم این روزها کار خیلی مهمتری برای کشور عزیزمان دارند. اما جالب اینجا بود که به شدت با ما تماس داشتند و سایت ها و خبرگزاری ها این خبر را اطلاع رسانی کرده بودند.

 

من یک نکته ای داشتم و آن را هم به این جهت می خواهم بگویم چرا که دکتر روحانی هم در صحبت هایشان در مناظره، تنفیذ و مراسم امروز مجلس ذکر کردند که برای همین من دوست داشتم اولین کسی باشم که روبروی وی می ایستم و با وی حرف می زنم.

 

مستقیم و به قول خودشان بدون لکنت.

 

آرزو می کنم تا آخرین ثانیه که این مسئولیت بزرگ روی شانه های دکتر روحانی است و همه دوستان رسانه و کسانی که دستی بر قلم دارند و وجودشان برای سرزمینشان می تپد و همچنین عاشقانه برای این سرزمین اهمیت قائل هستند با وی صحبت کنم.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آقای روحانی چند خواهش از شما دارم اول اینکه همه حرف ها و صحبت هایی که از جوانان زدید را فراموش نکنید و تا دور بعدی که قرار است شما دوباره صحبت کنید این را به خاطر داشته باشید.

 

خواهش می کنم، یا قولی به مردم ندهید و یا اگر دادید تا انتهای آن بایستید و یا اگر خودتان و یا اطرافیانتان قادر به انجام آن نیستید از مردم عذرخواهی کنید چرا که مردم ما به شدت این اتفاق را دوست دارند و اتفاقا شما عزیزتر می شوید.

 

خیلی ها به واژه اعتدال شما دل بستند، امیدوارم این دست های اعتدال شما به قدری باز شود که همه در آغوش شما جاشوند.

 

اگر اطرافیانتان در حین خدمت به این مردم مورد نقد قرار گرفتند نقد به معنای واقعی و به نفع مردم، نظام و سرزمین؛ خواهش می کنم طوری با آن منتقد برخورد نکنند که آن منتقد تلافه نسل قابیل باشد و فرد نقد شده خودش را فرزند خلف هابیل بداند.

 

این کلام شماست و جمله ای که گفتید دوست ندارم دهان منتقدان بسته شود. به قدری دعاهای شما متواضعانه و توام با حضوع و خشوع بود که همه مردم آمین گفتند. شما از خدا خواستید دچار کبر و غرور نشوید همه مردم آمین گفتند و بهترین آرزوها را برای شما کردند.

 

در روزهایی که کار اهمیت دارد یک خواهش کوچک از شما دارم هر چند شما از من بزرگتر هستید و 50 سال تاریخ معاصر این سرزمین را با چشم دیده اید. در تمام فراز و نشیب ها تلخ ها و شیرینی های این کشور بوده اید؛ بنابراین قطعا مشرف تر از من و امثال من هستید.

 

اما بگذارید کوچکتر ها و جوانان حرف های خود را بزنند درست است که شما تجربه بیشتری دارید بزرگترهای سرزمین دلسوز و دل آشوبه مردم را دارند و به شدت رصد می کنند که این فوق العاده است. امام بهترین آرزوها را برای شما داریم و از خدا می خواهیم به قدری به شما قدرت و توانایی بدهد که بهترین اتفاق ها رخ دهد.

 

مردم ما اثبات کردند در حوادث و بزنگاه ها به شدت کنار هم جمع می شوند و جمعیتی را تشکیل می دهند و حفاظت می کنند، پس وقتی به بن بست می خورید با مردم  صادق باشیدو از آن ها کمک بخواهید این فرهنگ مردم ماست.

 

مردم ما در جاهایی که با آنها شفاف و راحت برخورد کنند سبب می‌شود یک تعامل فوق‌العاده رخ دهد، شما بر روی صندلی تکیه زدید که در دولت‌های گذشته تجربه، آزمون و خطا شده است.


خواهش می‌کنم از اتفاق‌های خوب گذشته وام بگیرید، و از اتفاق‌هایی که ثابت شده اشتباه بوده دوری کنید تا بهترین اتفاق‌ها بیفتد. امروز هم یک حال و هوای خوب را در مجلس تماشا کردیم، آرزوی سلامتی‌، توانایی و قدرت بیشتر برای شما داریم و امیدوارم خدا به شما عنایت کند تا بتواند گره‌های مردم را حل کنید.


ماه عسل برنامه‌ای است که به قدری مردم به آن محبت دارند که گره‌های خود را با ما در میان می‌گذارند و ما به اندازه خودمان آنها را حل می‌کنیم. بنابراین ما با شما موافقیم که مسئولیت خیلی سنگینی است و همه این را تأیید می‌کنیم اما برایتان آرزوی بهترین‌ها را داریم و امیدواریم همه دست به دست هم دهیم و همه مشکلات را برطرف کنیم و ایران اسلامی ما در اوج قرار بگیرد و شاهد روزهایی باشیم که این مردم شایستگی آن را دارند. مردمی که در تمام لحظات سخت بودند لیاقت بهترین‌ها را دارند.

 

علیخانی  گفت: مردمی که درتمام لحظات سخت، دردکشیدند اما سینه هاشون سپر بوده و عاشقانه وطنشان رادوست دارند لیاقت بهترین هارو دارند ما به دکتر روحانی یک بار دیگر تبریک می گوییم. اصلا اگر موافق باشید همه ی بروبچه های ماه عسل به نماینده ی مردمی که امروز خوشحال هستند یک دست خوب برای دکتر روحانی وتیمشان می زنیم امیدوارم خدا هم کمکشون کنه، وسپس تمام عوامل پشت صحنه ماه عسل به همراه علیخانی دست زدندوصدای دستانش درفضای برنامه طنین انداز شد .وسپس علیخانی افزود:پرحرفی کردم عذرخواهی می کنم.

 

سپس علیخانی وارد دنیای مهمانان امروز ماه عسل شد.

 

آقای بهرامی به همراه همسر وفرزندش مهمان بخش اول برنامه بودند.

 

آقای بهرامی سال گذشته به همراه همسر و فرزندش سوار برموتور در حال برگشت از مهمانی  بودند که در حین عبور از خطوط ویژه اتوبوس به طورناگهانی درختی که دارای 56متربوده به سر اقای بهرامی می خورد  که تنها اقای بهرامی  در این حادثه آسیب می بیند و پس از چندعمل جراحی حالشان مساعد می شود و در واقع یک معجزه برایشان رخ می دهد.

 

یک زوج به همراه کودک 3 ساله خود با نام امیر محمد مهمان بعدی ماه عسل بودند.

 

امیر محمد که با پدرش در خانه تنها بوده درحین بازی بر روی اپن آشپزخانه از پنجره طبقه چهارم به پایین سقوط می کنند ولی بدون هیچ  گونه آسیبی زنده می ماند.

 

علیخانی ازپدرامیر محمد پرسید بعد از اینکه بالای سر امیر محمد رسیدی فرزندت چه حالی داشت ؟

 

اوگفت امیر محمد لمس شده بود. علیخانی هم درادامه صحبتهای او ذکر کرد: برای همین که لمس شده بود اتفاقی براش نیفتاد مثل گربه که بدنش را نرم میکنه و از درخت می پره مادر امیر محمد با توجه به صحبتهای علیخانی ذکر کرد: خیر اینگونه نیست خدا به فرشته هایش گفت برای امیر محمد یک بال بزارند تا اون پایین بیاد؛ علیخانی که از صحبت مادر امیر محمد جا خورده بود بیان کرد: یه چیزی گفتی حال منو بگیری؟

 

بعد مهمان اضافه کرد برای اینکه پدر امیر محمد چند روز قبلش گفت: خدایا معجز ه ات رابه من نشان بده خدا هم نشان داد.

 

محمود به همراه پسرش مهمان بخش سوم ماه عسل بودند.

 

محمود در حین انجام جوشکاری به زمین می خورد و یک میل گرد از گلویش عبورکرده و از پشت سرش بیرون می آید اما در کمال تعجب زنده می ماند، که خود محمود نیز آن را معجزه ذکر می کرد.

 

در پایان احسا ن علیخانی پس از تشکر از مهدی یراحی خواننده تیتراژ پایانی ماه عسل خاطر نشان کرد: معجزه هست اما بعضی موقع آن را فراموش می کنیم و باور نداریم که اون امضاء کننده ی نهایی است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها