کد خبر: ۵۸۵۰۲۰
مهمانان قوی هیکل در «ماه عسل»؛ علیخانی: امروز می خواهیم برنامه ای شاد ارائه بدهیم

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان برنامه ماه‌عسل با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی دفتر خود را به روی مشتاقان و همراهان خود گشود تا آنها را در لحظات ناب عرفانی همراه خود کند.

علیخانی نیز با ذکر دعای فرج این لحظات ناب را به عطر این دعا آمیخته کرد و گفت: سلام به روی ماه شما، خیلی خوش آمدید، از همه شما تشکر می‌کنم که در این ثانیه‌های ناب، متفاوت و شاید غیر قابل تکرار قرار است با ما نفس بکشید.

تیتراژ برنامه با صدای فرزاد فرزین در فضای ماه‌عسل طنین‌انداز شد.

علیخانی پس از ذکر نکاتی در خصوص برنامه شب‌گذشته گفت: بریم برگردیم امروز مهمانان بانمکی داریم.

امروز به بچه‌ها قول کتبی دادم که پرحرفی نکنم ولی به قدری برنامه‌ ما حواشی خوب، بد و جا مانده‌ای دارد که نمیشه به آن رسید بنابراین سعی می‌کنم یک‌سری موضوعات را در اول برنامه یادآور شوم هر چند کسل‌آور است ولی مجبورم.

پس علیخانی وارد دنیای مهمانان برنامه شد.

آقای صفایی،حسین عبدی فر،حسین سرخسی و سعید کبیری مهمانان بخش اول برنامه بودند.

این مهمانان هیکلی تنومند و قد بالای 2 متر داشتند و از محافظان و مسئولان کارهای تشریفاتی و گزینش بودند که تعداد کلی آنها حدود 215 نفر است.

علیخانیبا اشاره به مهمانان امروز ماه‌عسل عنوان کرد: مخاطبان ما را محکوم به تلخ بودن می‌کنند بنابراین ما از شما دعوت کردیم تا امروز برنامه‌ای شاد به مردم ارائه دهیم.

علیخانی رو به مهمانان قوی‌هیکل برنامه گفت: ندید می‌توانم بگویم که شما مبصر کلاس بودید و بعد آنها این مطلب را تأیید کردند.
علیخانیبا توجه به سکوت مهمانان اظهار کرد: خوشم می‌یاد هر چقدر هم که هیکلتون گنده باشه اما جلوی دوربین وا می‌دهید، و سپس خندید.

علیخانی از مهمانان پرسید آیا مواد هورمونی مصرف می‌کنید؟ که آنها در پاسخ عنوان کردند نه ما مکمل‌غذایی می‌خوریم چرا که مواد هورمونی در آینده ضرر دارد و بعد مهمان با توجه به نگاه علیخانی، گفت: آقای علیخانی بد نگاه می‌کنید، ما می‌ترسیم، علیخانی که از این جمله مهمان خنده‌اش گرفته بود، با تعجب گفت: آره منتظرید آنتن تمام بشه چشامو در بیاورید.

مهمانان در طی صحبت‌های خود متذکر شدند که اگر چه ما دارای هیکلی تنومند هستیم اما مردم را دوست داریم و به علاقه آنها هم نیاز داریم چرا که ما هم دارای قلب و احساس هستیم.

بعد از پخش یک میان برنامه،علیخانی رو به مخاطبان با مزاح عنوان کرد: اینها تو این فاصله من را تهدید کردند بعد رو به مهمانان با حالت کری‌خوانی گفت: نه شوخی کردم، فکر کنید بتونید من را تهدید کنید.

مهمانان در طی صحبت‌های خود متذکر شد: ما باید طوری با مردم ارتباط برقرار کنیم که آنها از ما نترسند ما انسان‌های عادی هستیم ولی از لحاظ فیزیکی کمی بزرگ هستیم.

علیخانی هنگام این پرسش که اگر تو رانندگی کسی به شما ناسزا بگوید چه عکس‌العملی انجام می‌دهید؟ به یاد خاطره‌ی دوران‌جوانی خود افتاد و گفت: زمانیکه 19 سال داشتم با دوستم در خیابان آزادی می‌رفتیم که بدلیل رانندگی بد دوستم نزدیک بود به یک خودرو برخورد کنیم بعد راننده آن خودرو به دوستم ناسزا گفت، دوستم هم جواب او را داد بعد آن فرد از ماشین پایین آمده و به سوی ما آمد وقتی آن فرد از ماشین پیاده شد دیدیم یک هیکلی مثل شما دارد، من که خیلی ترسیده بودم گفتم اگر بیاد سمتم من هم با او همکاری می‌کنم و دوستم را می‌زنم، دوستم تنها کاری که کرد این بود که دستانش را به لرزه انداخت و آن مرد هم پشیمان شد و رفت و گرنه به طور حتم دوستم را کشته بود.

سپس عادل و عدنان به همراه پدرشان به جمع مهمانان برنامه پیوستند.

عادلو عدنان دو برادری که از همان بدو تولد دارای معلولیت و جثه‌ی بسیار کوچکی بودند اما با اراده‌قوی و به کمک پدرشان در حال حاضر تعمیرکار حرفه‌ای بودند که در شهر آبادان مشغول فعالیت بودند.

پدر عادل و عدنان هدف آموزشی این شغل را به پسرشان اینگونه عنوان کرد که سعی کردم فرزندانم در اجتماع حضور داشته و خونه‌نشین نباشند.

عادل و عدنان نشاند داده بودند که خواستن، توانستن است.

زمانی که علیخانیاز عدنان سؤال می‌پرسید و او جواب نمی‌داد علیخانی رو به عدنان گفت: من از زیر زبان مهمانان بادیگارد حرف کشیدم آن وقت شما جواب من را نمی‌دهید.

علیخانی این جملات را در پایان برنامه متذکر شد: اصلا مهم نیست و اهمیت ندارد قدمان و دستمان به چیزی که می‌خواهیم نرسد، مهم اینه که اراده و انگیزمون به قدری مرتفع باشد که به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. ماهتون عسل.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مریم معینی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
۰
۰
سلام خدایش مجری خوب خیلی مهمه اما مهمان دعوت كردن هم مهمه چند روزی كه اصلا برنامتون جالب نیست چون مهمانهای كه دعوت می كنید جالب نیست شما نشستید اونجا به عنوان نماینده دل ما پس تا دیروز اقای احمدی نژاد بود اما امروز اقای روحانی هست وحالا حرف دل ما را بگویید بزرگترین سیاست راست گفتن حتی اگر به ضرر تمام بشه راست بگویید كه ما جوان ها در عذابیم كار نیست نمیشه ازدواج كرد بیمارانی كه به اعتیاد مبتلا هستند زیادهستند اعتماد نیست .اونوقت نشستید میگویید ازدواج را آسان كنید باشه آسان وام ازدواج چی شد كاش یه ذره از ما بدبخت ها حمایت بشه میشنیم نذر میكنیم كار پیدا كنیم .به بیمار سرطانی میرسید میگین اخی به بیمار اعتیاد میرسید میگین خاك برسرش رفتارتان را اصلاح كنید
ثمین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
۰
۰
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها