جواد عزتی که با بازی در دودکش برای دومین بار ایفای نقش یک روحانی را تجربه می‌کند، با اشاره به نقشش در سریال ماه رمضان شبکه اول، یادآور شد: ابتدا قرار بود در نقش دیگری زودتر وارد داستان شوم اما نقشم حذف شد و بنا شد که در نقش روحانی به «دودکش» بیایم.
کد خبر: ۵۸۵۰۱۰
جواد عزتی: دوست داشتم دوباره نقش روحانی را بازی کنم

وی که در فیلم «طلا و مس» هم نقش روحانی را ایفا کرده بود، می‌گوید: دوست داشتم دوباره نقش روحانی را بازی کنم.

بازیگر نقش حاجی انصاری در سریال «دودکش» در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ابتدا قرار بود در نقش یک پسر جوان زودتر وارد قصه «دودکش» شوم که نویسنده و کارگردان سریال ترجیح دادند نقشم را حذف کنند؛ این در حالی بود که خودم از همان ابتدا در جریان ماجرا بودم و بی‌خبر نبودم تا اینکه به این نتیجه رسیدند که بهتر است در نقش روحانی در سریال ظاهر شوم و من هم چون این نقش را دوست داشتم پذیرفتم.

او ادامه داد: پیش از تولید سریال «دودکش» درگیر سریال «هفت سین» یدالله صمدی بودم، به همین خاطر کمی‌ دیرتر به گروه پیوستم ولی از دور در جریان کلیت کار و نقشم بودم.

عزتی در ادامه درباره‌ی جذابیت‌های نقشش به عنوان روحانی در سریال «دودکش» به خبرنگار ایسنا توضیح داد: نقش حاجی انصاری در «دودکش» کاراکتر قابل قبول و جذابی است اما به نظرم اگر این نقش بیشتر گسترش داده می‌شد، جذاب‌تر بود.

وی اولین تجربه همکاری‌اش با محمد حسین لطیفی در سریال «دودکش» را خوب دانست.

این بازیگر طنز سینما و تلویزیون که این روزها در تئاتری از سیامک صفری بازی می‌کند، درباره‌ی روند داستان سریال ماه رمضانی شبکه اول اظهار کرد: روند داستان «دودکش» آنقدر ملموس است که به مخاطب می‌چسبد؛ چرا که ما در حال حاضر در برهه‌ای از زمان هستیم که مردم دوست دارند زندگی واقعی یکدیگر را ببینند و به روابط و مشکلات ساده نگاه کنند، به همین خاطر مردم بیشتر سادگی را دوست دارند.

عزتی در پایان گفت: مردم دلشان نمی‌خواهد فکر کنند در یک فیلمنامه در حال گول خوردن هستند، من فکر می‌کنم «دودکش» توانسته از این مسائل فرار کند و به مقصدش رسیده است، چرا که در «دودکش» چیزی اغراق‌آمیز نیست.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها