احسان علیخانی در برنامه بیست و دوم ماه عسل از آرزوهای گذشته خود به مخاطبان گفت.
کد خبر: ۵۸۴۶۵۰
هر آنچه در ماه عسل گذشت؛ مردی که زانتیایش را فروخت و ماکسیما برنده شد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران شب گذشته در بیست ودومین روز از ماه مبارک رمضان، برنامه ماه عسل با اجرا و تهیه کنندگی  احسان علیخانی بازهم از قاب تلویزیون برروی چشمان مخاطبان همیشگی اش نمایان شد.

علیخانی طبق روال هرروز ماه عسل را با ذکر دعای فرج آغاز کرد ورو به مخاطبانش گفت:سلام به روی ماه شما ،همه ی شماها که می دانم تمام خواست دل و حال قشنگتون توی این شب ها با مدد گرفتن از صاحب این شب هاست.

مجری برنامه در طی صحبتهایش اعلام کرد که یک فردی که مایل به نام بردن اسم خود نیست به پدر و مادر بابک ازمهمانان شب گذشته ،حج تمتع تقدیم کرده است.
سپس علیخانی قدم به دنیای مهمان امروز ماه عسل گذاشت.

خاله شیرین مهمان بخش اول ماه عسل بود فردی که با داشتن  دو فرزند حدود پنج سال بدون هیچ دستمزدی در بیمارستان مفید تهران مشغول خدمت به کودکان بیمار است.

خاله شیرین از وضع مالی بالایی هم برخوردار نبوداما  با این نگاه که در زمان بیماری مادران این کودکان  تحمل و صبر بیماری فرزندشان را ندارند سعی می کرد تسکین درد آنها باشد او این خدمت را یک نوع انتخاب شدن از سوی خدا تلقی کرد واینکه با این کار ،عشق خود را خالصانه نثار کودکان بیمار می کند.

حضور خاله شیرین در برنامه نشان از این داشت که کمک به دیگران تنها از طریق مادیات نیست وحتی میتوان با دستان خالی عشق، کمک و محبت خود را نثار دیگران کرد که البته این نوع زندگی، لیاقتی میخواهد که تنها از جانب خداوند نصیب هر انسانی می شود.

علیخانی از خاله شیرین خواست تا در بخش دوم هم همراه برنامه باشد.

مهمان بخش دوم اقای نوری بازنشسته وزارت بود که در حال حاضر مدیریت دو خیریه را برعهده داشت.

داستان زندگی آقای نوری بدین گونه بود که او پس از مواجه با یک دختر 18 ساله که دکترهای ایران او را جواب کرده بودند، پرونده پزشکی او را توسط پزشک آشوری به آلمان می فرستد و در آنجا یک پزشک ایرانی الاصل به شرط دریافت بیلت رفت و برگشت ووسایل این عمل حاضر به عمل این دختر در تهران می شود.

 
آقای نوری که برای خرج این عمل نیاز به 21 میلیون داشته با فروش خودروی زانتیای خود خرج عمل آن دختر را تقبل می کند اما چند روز بعد از سوی بانک برنده خودروی ماکسیما می شود و پس از آن دختر مداوا می شود و حتی آقای نوری خرج عروسی آن دختررا نیز برعهده می گیرد.

علیخانی با اشاره به دریافت زود هنگام اجر کار خیر آقای نوری رو به مخاطبان برنامه عنوان کرد:اگر کار خیر کردید تو بانک برنده نشدید یقه ما را نگیرید کار خیررا نباید جا و جار زد.

علیخانی از خاله شیرین خواست تا مقوایی را که همراه خود آورده جلوی دوربین ماه عسل نشان دهد وسپس گفت یک دقیقه برناممون را تبدیل به برنامه کودک می کنیم.

وخاله شیرین نقاشی های بیماران مفید را جلوی دوربین به تصویر کشید.

علیخانیبا این جملات ماه عسل خود را به پایان برد:دلم هوای حاج اقا تهرانی را کرده سالها قبل زمانی که دانشگاه می رفتم از سخنرانی های او لذت می بردم روزی ایشان را در جایی پیدا کردم و تو صورتشان خیره شدم و گفتم من میخوام این کار را بکنم از خدا بخواهید یک نگاه عجیب به ما بکند تو چشمانم نگاه کرد و گفت هرچیزی را که فکر می کنی درسته نصفش را عمل کن.

امشب کارهایی که فکر می کنیم درسته ومیتونیم انجام بدیم را بشمریم .ماهتون عسل یا علی

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها