اکبر خواجویی، کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون، که مدتی پیش تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت، همچنان در استراحت مطلق به سر می‌برد.
کد خبر: ۵۷۹۶۲۳
حال خالق «پدرسالار» این روزها خوب نیست

کارگردان سریال به‌یادماندنی «پدر سالار» که به سختی می‌توانست حرف بزند، در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا گفت: فعلا طبق تشخیص پزشک معالجم در منزل استراحت مطلق دارم و کمی زمان می‌برد تا حالم بهتر شود.

وی خاطرنشان کرد: پزشک معالجم اعلام کرده که صحبت کردن زیاد برایم خوب نیست، به همین خاطر به علت عارضه داخلی‌ام هنوز نمی‌توانم خوب صحبت کنم.

وقتی از خواجویی درباره دلجویی و رسیدگی مسؤولان صداوسیما پرسیدیم، اینگونه بیان کرد: گاهی از سوی صدا و سیما جویای احوالم می‌شوند، اما فقط بنیاد فارابی حالم را مدام می‌پرسد.

به گزارش ایسنا،‌ اکبر خواجویی، کارگردان و نویسنده پیشکسوت متولد سال 1326 اصفهان است. وی فعالیت هنری‌اش را با تهیه و ساخت فیلم‌های تجربی و راه‌اندازی سینمای آزاد اصفهان آغاز کرد. از جمله آثار او در مقام کارگردانی می‌توان به «محیا»،‌ «سیرک بزرگ‌»و«خانه ابدی» نیز اشاره کرد.

خواجویی در زمینه‌ی کارگردانی سریال‌های تلویزیونی هم فعالیت داشته که از جمله کارهای او می‌توان به سریال‌های «کهنه تبار‌»، «پدر سالار‌» و... اشاره کرد.

اکبر خواجویی بهمن ماه سال 91 به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها