تهیه‏‎کننده سریال در دست ساخت کرکره با بیان اینکه نوع طنز این مجموعه چیزی شبیه ساعت خوش است، آن را یک طنز باشخصیت معرفی کرد.
کد خبر: ۵۷۳۶۹۹
تولد یک برنامه طنز باشخصیت/ کرکره چیزی شبیه ساعت خوش است

محمد صراف، تهیه‌کننده کرکره درباره مضمون این مجموعه طنز به مهر گفت: جنس طنز کرکره، طنز باشخصیتی است که صرفا به شوخی‌های کلامی محدود نمی‌شود. این سریال تلویزیونی مخاطب را با دلیل میخنداند و قصد ندارد بیننده را به هر قیمتی به خنده وادارد. شاید بتوان گفت جنس طنز این سریال چیزی شبیه به نوع طنزی است که پیش از این در ساعت خوش شاهد بوده‏‌ایم.

وی با بیان اینکه این سریال خرداد سال گذشته کلید خورده است، افزود: با توجه به سیاست جوانگرایی و ورود نیروهای جوان و متخصص به رسانه ملی، تصمیم گرفتیم برای ساخت این سریال به سراغ نیروهای جوان و نخبه تئاتری برویم. به همین دلیل اکثر بازیگران کرکره از بین بازیگران فعال در حوزه تئاتر انتخاب شدهاند و کمتر از چهرههای تلویزیونی استفاده کردهایم تا از این راه بتوانیم چهرههای جدیدی به تلویزیون معرفی کنیم.

این تهیه‌کننده یادآور شد: جا دارد از آقایان دارابی، زین‌العابدین و شریعت پناهی بابت حمایتی که از این پروژه و استفاده از نیروهای جوان داشتند تشکر ویژه‏ای داشته باشم.

 

به گفته صراف، محمد بحرانی، امیر سلطان احمدی، محمد عسکری، گیتی قاسمی، سارا فرزادفر، سیما بلوری، مهرداد باقری و مهدی فرشیدی سپهر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

طراح صحنه کرکره کامیاب امین عشایری، کارگردان تلویزیونی سید وحید حسینی، صدابردار ناصر انتظاری، تصویربردار خسرو دادگر، مدیر تولید علی بهره‌مند، طراح لباس مژگان عیوضی و کارگردان هادی حجازی‌فر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
۰
۰
خوب

نیازمندی ها