رابعه اسکویی این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی بوی باران به کارگردانی حسین تبریزی است. او در این سریال ایفاگر شخصیتی به نام میتراست که شخصیت منفی قصه است.
کد خبر: ۵۷۳۰۷۴
نقش منفی رابعه اسکویی در بوی باران

رابعه اسکویی درباره نقشش در سریال بوی باران به جام‌جم گفت: میترا رزیدنت بیمارستان است و در تیم جراحی حضور دارد. این نقش منفی است و برای اولین‌بار است که چنین نقشی را بازی می‌کنم.

وی افزود: این تفاوت‌ باعث شد تا بازی در این سریال را بپذیرم. میترا، دختری شهرستانی است که با تلاش توانسته رتبه دوم کنکور را کسب کند و پزشک شود. او در بیمارستان، همکاری دارد که پدرش مفقودالاثر است. به همین دلیل میترا مرتب به این همکارش می‌گوید او به‌واسطه سهمیه‌اش توانسته در رشته پزشکی قبول شود. بگو و مگوهای آنها منجر به چالش‌های بسیاری می‌شود.

این بازیگر ادامه داد: ویژگی‌های شخصیت میترا آنقدر جذابیت داشت که مرا برای بازی ترغیب کند. متاسفانه تاکنون افتخار همکاری با حسین تبریزی را نداشتم و خوشحالم او به من اعتماد کرد و ایفای نقش منفی سریال را به من سپرد. امیدوارم بتوانم این نقش را به خوبی اجرا کنم.

وی عنوان کرد: گرچه در این سریال نقشم منفی است اما سعی کرده‌ام آن را شیرین بازی کنم تا مورد توجه بینندگان قرار بگیرد. همکاری با کارگردانان مختلف یک تجربه جدید برای بازیگر محسوب می‌شود و من همیشه از این مساله استقبال کرده‌ام. حسین تبریزی هم جزو کارگردانان کار بلد است و تعامل خوبی با بازیگران دارد.

رابعه اسکویی قبل از بازی در سریال تلویزیونی بوی‌باران، در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری بازی کرده است.

رابعه اسکویی در آثاری همچون بیدارباش، چپ دست، زن بدلی، شاخه گلی برای عروس و یکی بود یکی نبود بازی کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها