برنامه سازی فردوسی پور از تهران

«مزدک میرزایی» مسافر برزیل شد

مزدک میرزایی، گزارشگر مسابقه‌ی فوتبال ایران و کره جنوبی بود؛ بازی‌ای که به صعود تیم ملی کشورمان به جام‌جهانی برزیل منجر شد.
کد خبر: ۵۷۲۹۲۳
مزدک میرزایی: هر لحظه احتمال داشت گل بخوریم

او پس از گزارش این مسابقه‌ی فوتبال به یادماندنی که به تعبیری به ماندگاری صدایش هم منجر شد، در گفت‌وگویی با ایسنا شرکت کرد تا از حال و هوای گزارش بگوید.

میرزایی گفت: بعد از گل ایران، به دلیل اینکه هر لحظه احتمال داشت گل بخوریم، استرس و اضطراب را به معنای واقعی کلمه در گزارش احساس کردم.

مزدک میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیان کرد: بعد از گل قوچان‌نژاد حالت خیلی بدی وجود داشت و در آن لحظه به شدت تحت فشار بودم.

او افزود: از آنجا که هر لحظه امکان داشت گل بخوریم آن لحظه، لحظه‌ی نفس‌گیری بود و حتی کسانی هم که پای تلویزیون بودند همین احساس را داشتند.

گزارشگر مسابقه‌ی فوتبال ایران و کره جنوبی خاطرنشان کرد: بعد از گل قوچان‌نژاد به سختی خودم را از هیجان کنترل کردم و آنقدر اضطراب داشتم که احساس کردم در آن لحظات طور دیگری نمی‌شد گزارش کرد.

میرزایی اظهار کرد: خیلی خوشحالم،‌ اول به خاطر اینکه تیم ملی ایران به جام‌جهانی رفت و دل همه‌ی مردم ایران را شاد کرد، دیروز روز خیلی خوبی داشتیم و همه به آینده امیدوار شدند. در وهله‌ی دوم هم خوشحالم از اینکه در مسابقه‌ی دیروز سهیم بودم و این بازی را گزارش کردم.

میرزایی در گفتگوی‌اش با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: در هنگام گزارش بیشتر به این فکر می‌کردم که بازی خیلی سختی داریم و همچنین به این فکر می‌کردم که تا آنجا که می‌توانم کارم را دقیق‌تر و بهتر انجام دهم.

گزارشگر مسابقه‌ فوتبال ایران - کره جنوبی درباره‌ علت حاضر نداشتن وی در کره‌جنوبی برای گزارش مستقیم بازی، گفت: رسانه صلاح ندانست که در کره حاضر شویم ولی مسلما اگر بازی از آنجا گزارش می‌شد، بهتر بود.

او در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه در هنگام گل‌ زدن قوچان‌نژاد چقدر در انتقال هیجان و احساساتش تلاش کرده است، بیان کرد: در آن لحظه احساس واقعی‌ام را نشان دادم و شاید در آن زمان خیلی از مردم هم از خوشحالی جیغ و فریاد زدند و به هوا پریدند، در هنگام گل‌ زدن آنقدر خوشحال بودم که اگر عکس‌العملم را می‌دیدید تعجب می‌کردید که چرا به این شکل خوشحالی کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها