تعدادی از نمایندگی صداوسیما درخارج کشور، در نکوهش عمل قبیحانه اهانت به صحابه پیغمبراکرم(ص) ، اقدام به تهیه و تولید ویژه برنامه هایی در محکومیت این عمل زشت کردند.
کد خبر: ۵۶۴۸۲۳
حمایت نمایندگی های صدا و سیما از صحابه پیامبر (ص)

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز امور بین الملل رسانه ملی، ویژه برنامه های تهیه شده توسط نمایندگی های صدا و سیما در خارج کشور، به منظور محکومیت اقدام قبیحانه تروریست های سلفی و تکفیری سوریه در اهانت و نبش مزار شریف «حجر بن عدی» صحابه پیامبر اعظم (ص) و یار نزدیک مولای متقیان علی (ع)، در دهها کشور جهان به نمایش درآمد.

نمایندگی های صدا و سیما در خارج کشور، با تهیه و تولید سلسله برنامه هایی در محکومیت و بررسی ریشه های این اقدام زشت، آنها را به منظور  پخش به شبکه های مختلف رسانه ملی ارسال کردند که نمایش آنها مورد استقبال فراوان بینندگان قرار گرفت.

برنامه های مذکور در کشورهای افغانستان، آلمان، آذربایجان، پاکستان، تاجیکستان، آفریقای جنوبی، مالزی، انگلیس و عراق، تهیه و به مدت سه ساعت و 30 دقیقه به شبکه های خبری، قرآن و معارف، برون مرزی و تمامی شبکه های سیما ارسال و پخش شد.

گفتنی است؛ اداره کل نمایندگی های خارج کشور مرکز امور بین الملل رسانه ملی شامل 20 نمایندگی صدا و سیما در کشورهای مختلف جهان می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها