کد خبر: ۵۵۷۳۳۳
پشت پرده فوتبال در سریال پژمان

 

برنامه هفته‌نمای شبکه نمایش این هفته پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پژمان» را به تصویر می‌کشد. پژمان یک سریال طنز ورزشی است که به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان این سریال درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که برای چهارمین فصل متوالی موفق نشده برای خودش یک تیم پیدا کند.به همین دلیل بتدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در خیابان می‌شناسد. در واقع او نمی‌تواند از امتیازات شهرت خودش استفاده کند، اما هنوز در حال و هوای دوران شهرت زندگی می‌کند و نمی‌خواهد قبول کند که این دوران به پایان رسیده است تا این‌ که پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد...

پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ملی و تیم‌های پرسپولیس و پاس نقش خودش را در این سریال بازی می‌کند. سام درخشانی نقش مدیر برنامه‌های پژمان جمشیدی را اجرا کرده است. شقایق دهقان ، بهاره رهنما ، هوشنگ حریرچیان، و بیژن بنفشه‌خواه هم بازیگران دیگری هستند که در سریال پژمان ایفای نقش می کنند.

سروش صحت این مجموعه کمدی ورزشی را کارگردانی کرده است. تهیه کننده این مجموعه محسن چگینی و نویسندگان فیلمنامه آن برادران پیمان و مهراب قاسمخانی هستند. محمود رضایی کارگردان تلویزیونی، رضا کریمی مدیر تولید، علیرضا نوروزیان صدابردار، ملودی اسماعیلی طراح صحنه، رعنا امینی طراح لباس، هادی داداشی مشاور رسانه‌ای، زینب نصر‌اللهی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، جعفر عبدلی مدیر تدارکات، حسن اصلانی مدیر تصویربرداری، ایمان امیدواری طراح گریم، شهرام کیور تدوین و بهرنگ دزفولی به عنوان عکاس در ساخت این سریال تلویزیونی مشارکت داشته‌اند.

در این سریال موسیقی گروه «دنگ شو» را خواهیم شنید. این گروه سال گذشته قطعه «باد و آتش» را برای تیتراژ سریال « دزد و پلیس» ساخته بود و موسیقی متن چند فیلم سینمایی از جمله فیلم «ضد گلوله» که سال گذشته پخش شد را هم ساخته است.

محسن چگینی تهیه‌کننده پژمان در مورد این سریال گفته است: این سریال طنز است و با نگاه فانتزی به اتفاقات روز جامعه ساخته می‌شود. این سریال نقدی گذرا به روابط پشت پرده حاکم بر فوتبال خواهد داشت.

بیشتر عوامل ساخت پژمان همان عوامل تولید سریال‌ «ساختمان پزشکان» هستند. از جمله محسن چگینی تهیه کننده، سروش صحت کارگردان و برادران قاسم‌خانی به عنوان فیلمنامه‌نویس و بازیگرانی چون شقایق دهقان و بیژن بنفشه‌خواه. چگینی درباره این ‌که این سریال چه تفاوت‌هایی با سریال ساختمان پزشکان دارد گفته‌است: این سریال برخلاف سریال ساختمان پزشکان که اکثر لوکیشن‌های آن داخلی بود، بیشتر خارجی است. در واقع مثل سریال دزد و پلیس بیشتر قصه در خیابان می‌گذرد.

برنامه هفته‌نما ساعت ۴۰ دقیقه بامداد شنبه هفتم اردیبهشت و تکرار آن دو نوبت در ساعات ۴:۴۰ و ۸:۴۰ شنبه از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
۰
۰
به نظرم یكم اطلاعات رو بیشتركنید ممنون میشم
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
۰
۰
سلام لطفا مطالب بیشتری درمورد این سریال بگذارید ممنون.

نیازمندی ها