رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۱۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم شده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۹۳
تشدید بازرسی های بهداشتی همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وبدا، سید رضا غلامی ضمن تاکید بر تشدید بازرسی ها همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی، گفت: تاکنون ۶۵۰۸۸۶ بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن و با تاکید بر مراکز و اماکن حساس به عمل آمده است و بازرسان بهداشت محیط ۲۲۵۱۳ مورد از مراکز و اماکن بین راهی را مورد بازدید قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰۹۳ مورد از مراکز و اماکن متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند و ۱۴۶۶۴ مورد از بازرسی ها با دستگاه ها و ادارات دیگر به ویژه تعزیرات انجام شده است.

رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون۳۵۳۲۸۷ مورد کلر سنجی انجام شده است، ادامه داد: از ابتدای طرح تاکنون، ۴۶۵۳۳ مورد اخطار برای نواقص بهداشتی صادر شده و ۲۱۱۷۲ مورد نمونه برداری مواد غذایی از سطح عرضه صورت گرفته که در طی آن ۱۲۷۷۴۱۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم سازی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها