ارده اشتها را کاهش می‌دهد البته از این خاصیت می‌توان در رژیم‌های کاهش وزن برای سردمزاجان بهره برد؛ افراد برای لاغری می‌توانند یک ساعت پیش از وعده غذایی از روغن ارده کنجد به‌میزان یک یا دو قاشق بخورند با این کار اشتها کم می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۲۹
کاهش وزن سریع را با این خوراکی تجربه کنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، ارده کنجد بوداده‌ آسیاب‌شده‌ای است که از آن حلوا ارده درست می‌کنند, طبیعت آن گرم و تر است و برای سردمزاجان مفید است البته باید در خوردن آن دقت شود و همراه غذای دیگر خورده نشود چرا که در هضم اختلال ایجاد می‌کند.

خوردن ارده یا حلوای آن، گرفتگی‌ها (انسدادهای اعضای مختلف) را باز، اخلاط، دمل و جوش‌ها را در سردمزاج‌ها پخته و باز می‌کند لذا می‌تواند باعث بروز جوش‌های پوستی در سردمزاجان نیز شود.

ارده نفاخ، افزایش‌دهنده نیروی جنسی، چاق‌کننده و نعوظ‌آور است همچنین آنچه را از بو دادن و آسیا کردن مغز پسته, فندق, زردآلو, شلیل به‌دست آورند نیز اثراتی مانند ارده دارد.

ارده اشتها را کاهش می‌دهد البته از این خاصیت می‌توان در رژیم‌های کاهش وزن برای سردمزاجان بهره برد و غذا را غلیظ می‌کند؛ ارده را نباید با غذاهای دیگر مصرف کرد همچنین موجب کاهش اشتها به مصرف غذای بعدی می‌شود که از این اثر نیز می‌توان در رژیم‌های لاغری استفاده کرد.

البته زیاده‌روی در خوردن ارده می‌تواند بیماری ایجاد کند چرا که ارده غلیظ است و می‌تواند گرفتگی در رگ‌ها ایجاد کند, سرکه, ترشیجات, آب‌لیموی ترش و شیرین عوارض ارده را اصلاح می‌کند.

افراد برای لاغری می‌توانند یک یا نیم ساعت پیش از وعده غذایی از روغن ارده کنجد به‌میزان یک یا دو قاشق بخورند با این کار اشتها کم می‌شود و غذای کمتری خواهند خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها