رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت و گو با جام جم آنلاین؛

جزئیات عیادت وزیر بهداشت از کیمیا علیزاده / بیماری کیمیا خطرناک نیست اما ...

رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: دکتر هاشمی و تیم همراه ایشان تمامی اقدامات صورت گرفته در جهت بهبود بیماری خانم علیزاده را تایید کرد و روند بیماری وی را رو به درمان و مثبت اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۷۳
جزئیات عیادت وزیر بهداشت از کیمیا علیزاده / بیماری کیمیا خطرناک نیست اما ...

دکتر عباس زارع نژاد در گفت و گو با جام آنلاین بیان کرد: دکترهاشمی با تیمی از متخصصین نورولوژیست(مغز و اعصاب) دانشگاه علوم پزشکی تهران به عیادت کیمیا علیزاده رفتند تا در جریان فرآیند بیماری و آخرین اقدامات انجام شده در این خصوص قرار بگیرند.

زارع نژاد عیادت وزیر بهداشت را عیادتی تخصصی دانست و گفت: دکتر هاشمی و تیم همراه ایشان تمامی اقدامات صورت گرفته در جهت بهبود بیماری خانم علیزاده را تایید کرد و روند بیماری وی را رو به درمان و مثبت اعلام کرد.

به گفته رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت، بیماری خانم علیزاده بیماری خطرناک و غیر قابل درمانی نیست و تنها نیازمند طول درمان زیادی است، چرا که در این دسته از بیماری‌ها عضلات بدن درگیر می‌شود لذا برای بهبودی کامل نیاز به زمانی نسبتا طولانی دارد.

وی در پایان افزود: در بیماری خانم علیزاده دو نوع بیماری مطرح شده است. علت این دسته از بیماری‌ها شناخته شده نیست و مربوط به سیستم ایمنی فرد و ورود نوعی ویروس به بدن بیمار است.

«گلین باره» بیماری که است که گفته می‌شود کیمیا علیزاده به آن مبتلاست. اما این موضوع به تایید قطعی نرسیده است. گلین باره نوعی سندرم است که سیستم عصبی و عضلات محیطی بیمار را درگیر می‌کند و سبب عدم تعادل و فلجی موقت شده و به دنبال آن احساس ضعف در ماهیچه‌ها، عدم تعادل، کاهش بینایی و گاهی اوقات سبب فلجی موقت می‌شود. البته درمان این بیماری امکان پذیر است اما تا سه هفته‌ طول می کشد.

از بیماری دومی که پزشکان احتمال داده اند جزئیاتی اعلام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها