در بازرسی های وزارت بهداشت

۴۴۱۶ مرکز و مکان غیر بهداشتی تعطیل شد

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون، بازرسان بهداشت محیط ۹۴۰ هزار مورد بازرسی بهداشتی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۵۰
تعطیلی 156 مرکز بین‌راهی غیربهداشتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، رضا غلامی به تشریح بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان بهداشت محیط پرداخت و گفت: بازرسان بهداشت در مدت یاد شده، ۶۹۰ هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، ۱۸۱ هزار مورد بازرسی از مراکز عمومی حساس مانند هتل‌ها، مراکز اقامتی، آرایشگاه‌ها و ۲۲ هزار مورد بازرسی از اماکن بین راهی، ۳۶ هزار مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی و ۱۲ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه قلیان در سطح کشور انجام داده‌اند.

وی از کشف و معدوم سازی یک هزار و ۳۸۹ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در کشور توسط بازرسان بهداشت محیط وزارت بهداشت خبر داد و گفت: در مجموع تا امروز، ۱۴ هزار مرکز و مکان متخلف از نظر بهداشتی به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.

غلامی تصریح کرد: در بازرسی‌های بهداشتی امسال، ۳۹۶ مورد از مراکز و اماکن بین راهی مختلف به مراجع قضایی معرفی و ۱۵۶ مورد از آنها تعطیل شدند.

به گفته مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون برای ۲۱۵ هزار نفر از افراد در مشاغل و صنوف مختلف، کارت بهداشت صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها