همه چیز درباره کارگذاشتن نخ در صورت و رسیدن به رویای جوانی

بالا رفتن پوست، پایین آمدن سن

جوانی موهبتی الهی است که همه انسان‌ها در سنین مشخصی آن را تجربه می‌کنند. تجربه‌ای که حواسمان باشد یا نباشد، شیرین و لذتبخش است.
کد خبر: ۹۸۶۴۲۱
بالا رفتن پوست، پایین آمدن سن

به گزارش جام جم آنلاین ، همه ما دوست داریم همیشه جوان به نظر برسیم و داشتن چهره‌ای جوان با پوستی صاف و بدون چین و چروک در هر سنی ایده‌آل است. حتی پس از سپری کردن دوران جوانی هم آرزو می‌کنیم شادابی و طراوت آن سال‌ها را بازیابیم.

جراحی پلاستیک شاید بتواند ما را به آرزویمان برساند و جوانی را به ما بازگرداند؛ اما به چه قیمتی؟ بسیاری از ما حاضر نیستیم برای رسیدن به خواسته‌مان خطر جراحی‌های زیبایی با عوارض متعدد آن را همراه با بی‌هوشی‌های طولانی به جان بخریم و به همین دلیل از خیر جوان ‌شدن می‌گذریم.

اما آیا جراحی پلاستیک تنها راه برای جوان شدن ماست؟ باید بگویم خیر! روش کم‌خطرتری هم برای رسیدن به این هدف وجود دارد؛ لیفتینگ با نخ روشی است که در اینجا به آن می‌پردازیم. اگرچه تشخیص انتخاب این روش‌ها و شرایط آن برای افراد مختلف بستگی به بررسی بیشتر دارد.

دکتر سهیلا علی‌محمدی از پزشکان با‌تجربه این حوزه در این‌باره بیشتر توضیح می‌دهد.

نخ‌های لیفتینگ از کجا می‌آیند و چند نوع هستند؟

اغلب نخ‌های لیفتینگ موجود در ایران ساخت کشور کره جنوبی هستند. استانداردهای این نخ‌ها مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپاست. این نخ‌ها بر دو نوعند: 1ـ نخ‌های ساده (بدون خار) 2ـ نخ‌های خاردار .(cog) جنس نخ‌های بدون خار و خاردار از ماده POLY DIOXANONE بوده که قابل جذب می‌باشد. نخ‌های (Cog) نخ‌هایی خاردار و قابل جذب هستند و برای کشیدن افتادگی‌های صورت و گردن به‌کار می‌روند. نخ‌های بدون خار صرفا جهت جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود و کاربرد کششی ندارد. این روش پس از تزریق بی‌حسی موضعی یا آرام‌بخش موضعی آغاز می‌شود. در روش استاندارد حدود 60ـ30 دقیقه طول می‌کشد.

چند می‌گیری نخ بندازی؟

معمولا قیمت دقیق بعد از ویزیت و تعیین خواسته‌های فرد مشخص می‌شود‌. اما به طور میانگین هزینه جایگذاری هر نخ در صورت بین 150 تا 200 هزار تومان برآورد می‌شود که هر صورت بسته به شرایط و سن حداقل 4 تا حداکثر 12 نخ نیاز دارد.

بیمار ممکن است بلافاصله پس از عمل با قرمزی، تورم، خارش و درد مواجه شود که البته طبیعی است و بزودی برطرف خواهد شد. ورم پس از چند روز و دیگر علائم ظرف مدت کوتاه‌تری از بین خواهند رفت. احتمال عفونت نیز در این روش پایین و در صورتی که عمل به‌درستی انجام شود بسیار ناچیز است، بااین حال چنانچه موضع قرمز یا گرم و حساس شود، باید در اولین فرصت به پزشک مراجعه کرد. کبودی پس از عمل نیز طبیعی است و احتمال بروز آن در صورت مصرف آسپرین یا داروهای ضدالتهابی مانند ایبوپروفن در دو هفته پیش از عمل افزایش می‌یابد. کبودی قابل توجه پس از عمل را می‌توان با قرار دادن یخ روی موضع کاهش داد.

با نخ تا کی جوان می‌مانم!

لیفتینگ با نخ بدون این‌که بیمار را با خطرات جراحی بزرگ رو‌به‌رو کند یا جوشگاه (اسکار قابل مشاهده) برجا بگذارد باعث جوان‌تر به نظر رسیدن شخص می‌شود. اثر این روش نسبت به روش‌های غیر‌جراحی همچون آر‌اف بسیار سریع است و می‌توان تنها با یک‌بار انجام این کار نتایج آن را به وضوح دید. درباره مدت زمان تاثیر نخ‌ها، معمولا نخ‌های قابل جذب شش تا 15 ماه در محل باقی می‌مانند؛ اما اثر بالابرنده آنها به علت ایجاد واکنش فیبروزی که در اثر خارهای روی نخ ایجاد می‌شود به مدت طولانی‌‌تر باقی می‌ماند. در بعضی از بیماران نتایج این عمل حتی پنج تا شش سال قابل مشاهده است، اما عموما تا یک سال و نیم پس از لیفت با نخ آثار آن قابل مشاهده است.

بالا کشیدن با نخ

عمل لیفتینگ با بی‌حسی موضعی و به صورت کاملا سرپایی انجام می‌گردد. مراحل انجام آن به این صورت است که پس از بی‌حسی در موضع مورد نظر سوراخ‌هایی کوچک جهت عبور نخ روی پوست شخص ایجاد شده و نخ در زیر پوست کار گذاشته می‌شود. سپس پوست را به بالا می‌کشند و بخش بیرونی نخ قیچی می‌شود. پس از انجام لیفت با نخ، خودتان و اطرافیان احساس می‌کنید پوست‌تان شاداب‌تر و جوان‌تر شده است. لیفت به شما کمک می‌کند چین و چروک‌های صورت را از بین ببرید و خطوط خنده را زیباتر کنید (‌اصطلاح افتادگی خطوط خنده). همچنین توسط این روش می‌توانید ناهنجاری‌های ظاهری ابروها، افتادگی پلک‌ها، گونه‌های افتاده و افتادگی زیر چانه خود را اصلاح کنید. بعلاوه این روش به شما این امکان را می‌دهد که مشکلات فکی خود را نیز تا حدی ترمیم کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها