موقعیت‌شناسی در انتخاب لباس یکی از شاخصه‌های مهم خوش‌پوشی است، به همین خاطر است که طراحان داخلی و خارجی با تغییر فصل، موقعیت، شغل و هر مراسم ویژه‌ای دست به کار می‌شوند تا شما گزینه‌های بیشتری برای انتخاب پیش رو داشته باشید.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۵
پوشش به سبک محرم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ضمیمه چاردیواری ، درست مانند محرم امسال که طراحان داخلی برای ارائه انواع پیراهن، شال و تی‌شرت‌های مشکی آماده‌اند تا ظاهر مشکی‌پوشان این ماه را به سبکی متفاوت تغییر دهند.

تی‌شرت آستین کوتاه: اگر از هفته‌ها قبل چرخی در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی زده باشید تبلیغاتی برای فروش تی‌شرت‌های مشکی رنگ مزین به نام و القاب امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و... دیده‌اید که امسال هم مانند سال‌های گذشته با تخفیف‌های مناسب به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند. این تی‌شرت‌های آستین کوتاه نخی و پنبه‌ای در طرح‌های مختلف با یقه‌های گرد، هفت و ایستاده هستند که جنس پارچه آنها عموما مرغوب و مناسب برای فصل پاییز و ایام محرم است.


یکی از طراحان این لباس‌های تازه وارد در توضیح این تی‌شرت‌ها به چاردیواری می‌گوید: دوخت این لباس در انواع مدل و سایزهایی که گفتید براساس برش‌هایی زیبا و خوش‌دوخت انجام شده که یقه‌های متفاوت زیبایی آن را تکمیل کرده است. چاپ روی این لباس‌ها هم از نوع حرارتی 5 مرحله‌ای و با دوام است و در برابر شست‌وشو مقاوم بوده و از بین نمی‌رود.

تی‌شرت آستین بلند: یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای محرم همین پیراهن‌های آستین‌دار و با کیفیتی هستند که در این شب‌های پاییزی به کارتان می‌آید. این نوع پیراهن‌ها هم با یقه‌های متفاوت در دو نوع ساده و طرح‌دار هستند که جنس پنبه‌ای با کیفیت آن به خوبی روی تن می‌نشیند. از طرفی از این نوع پیراهن در سایزهای کودک و نوجوان هم در بین محصولات ارائه شده به وفور یافت می‌شود. فراموش نکنید اگر تمایل دارید که تی‌شرت مشکی شما طرح و نقشی نداشته یا در موارد دیگر هم از آنها استفاده کنید به سراغ نوع ساده و بدون طرح آن بروید.

شال محرم:شال عزای حسینی یکی دیگر از محصولاتی است که در ایام محرم و در تکایا و هیات‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری نمونه‌ای از آن را بر گردن خیلی‌ها می‌بینید. این شال‌های نخی پرفروش هم به دو شکل طرح‌دار و ساده ارائه می‌شوند و می‌توانند در کنار تی‌شرت و پیراهن‌های مشکی تن شما شکلی مناسب‌تر به خود بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها