رئیس کلینیک چند تخصصی درد، از وجود ۸ میلیون مبتلا به میگرن در کشور خبر داد و گفت: ۱۰ درصد این افراد دچار میگرن حاد هستند.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۲
۸ میلیون ایرانی «میگرن» دارند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دکتر رمضانی روز سه شنبه در نشست خبری به منظور تشریح دستاوردهای داروی درمان قطعی میگرن، اظهارداشت: این داروی گیاهی تولید ایرن، به هیچ وجه مشابه خارجی ندارد.

با اعلام اینکه در تهیه و ساخت این دارو از ترکیب ۲۰ نوع گیاه دارویی استفاده شده است، گفت: این دارو تا کنون برای ۱۴۰۰ بیمار گرفتار میگرن در کشور مورد استفاده قرار گرفته و هیچ گونه عارضه ای نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه با استفاده از این داروی گیاهی می توان میگرن را درمان قطعی کرد، تصریح کرد: افرادی که با این دارو درمان می شوند، هیچ وقت سر درد نخواهند داشت.

رمضانی با اشاره به موفقیت درمان میگرن با استفاده از این داروی گیاهی، گفت: ۸۱ درصد بیمارانی که از این دارو استفاده کرده اند، درمان قطعی شده اند و ۱۹ درصد نیز حالت گذشته را نخواهند داشت و ممکن است دچار حملات میگرنی شوند.

وی در ادامه به وضعیت شیوع میگرن در کشور اشاره کرد و افزود: بررسی ها نشان می دهد که ۸ میلیون نفر در کشور گرفتار میگرن هستند که ۱۰ درصد از این جمعیت، نوع حاد میگرن را دارند.

رمضانی در تشریح میگرن حاد، گفت: ۲۱ حمله در سال شاخص میگرن عادی است، اما وقتی این بیماری مزمن شد، ۱۵ حمله در ماه با طول بیش از ۴ ساعت را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس، ۸۰۰ هزار نفر در کشور دچار میگرن حاد هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ابراهیم
-
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
ایران تو همه چیز نفر اوله
از فحش و ناسزا در فضای مجازی بگیر تا تورم و بیماری!!!
رضا
-
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
جناب آقای دكتر چرا ریشه یابی نمیكنین كه علت سردرد میگرن چیه؟مگه به قول معروف پیشگیری بهتر از درمان نیست!!!خواهشا علت را بیان كنین تا آنهایی كه در معرض بیماری قرار دارن بتونن پیشگیری كنن.ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها