اگر شما هم به دنبال بهترین رژیم های غذایی هستید، به رژیم های ستاره های هالیوود که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید...
کد خبر: ۹۲۵۳۰۶
ستارگان هالیوود برای لاغری چه رژیمی می گیرند؟
1.بیانسه
به گزارش جام جم سرا به نقل از برترینها ، رژیم غذایی که بیانسه برای کاهش وزن خود در سریال «دختران رویایی» به کار گرفت، مدتی توجه رسانه های زیادی را به خود جلب کرد. رژیم غذایی او شامل آب لیمو، آب، شربت افرا و فلفل قرمز بود. او پس از این رژیم نیز انواع گوشت ها را از رژیم خود حذف کرد و گیاهخواری را در پیش گرفت.
2.گوئینت پالترو
گوئینت پالترو هیچ وقت حقایق زندگی و مسائل مربوط به سلامت اش را از دیگران پنهان نکرد. او به دلیل آلرژی و مشکلات معده ای که دارد، تمام مواد غذایی حاوی گلوتن، لبنیات و گوشت قرمز را از رژیم غذایی خود حذف کرد. او این رژیم را به مدت 21 روز ادامه داد و در نتیجه به هدف ایده آل خود رسید. مسلما برای زیبایی باید زحمت کشید، غیر از این است؟
3.اولیویا مان
امان از دست گذر زمان! اولیویا مان که از بالا رفتن سن دل خوشی ندارد، به دنبال بهترین اکسیر جوانی می گردد. او برای از بین بردن چین و چروک صورت اش، رژیم غذایی ژاپنی ها را پیش گرفت. اولیویا اخیرا در مصاحبه ای گفت که از سیب زمینی ژاپنی برای کاهش وزن و جوان ماندن پوست اش مصرف می کند.
او می گوید: «من سیب زمینی هایم را از فروشگاه ژاپنی می خرم. من یک سیب زمینی شیرین را به تکه های ریز تقسیم می کنم، سپس آن را در روغن زیتون و دارچین می خوابانم و بعد آن در فر قرار می دهم. من تا می توانم از این سیب زمینی ها می خورم، معمولا روزی دو تا. من می دانم که قرص های ویتامین و مکمل زیادی وجود دارد اما ترجیح می دهم که آنها را از منابع طبیعی به دست آورم.»
4.سارا میشل گلر
یکی از رژیم های سالمی که سارا میشل گلر از مادر بزرگ اش به ارث برد، رژیم غذایی سوپ کلم است. او این رژیم غذایی را هر روز دنبال می کند و معتقد است که یکی از بهترین منابع غذایی است. او سوپ کلم را به این دلیل انتخاب کرد که حاوی سبزیجات کم کالری است و موجب کاهش وزن نیز می شود.
5.میراندا کر
آیا مشکلی است که روغن نارگیل قادر به حل کردن آن نباشد؟ این سوپر مدل پیشنهاد می کند که یک قاشق غذاخوری از روغن نارگیل تصفیه نشده را هر روز به وعده های غذایی خود اضافه کنید تا سرعت متابولیزم بدن تان را افزایش دهد.
6.لیو تایلر
لیو تایلر دوش آب سرد را اکسیر جوانی و سلامت جسمانی اش می داند. او می گوید: «یکی از آرایشگرها این روش را به من پیشنهاد کرد که خیلی هم کارساز بود.»
7.کریستینا آگیلرا
مسلما یکی از بهترین رژیم های غذایی مربوط به کریستینا آگیلراست. او رژیم غذایی 7 رنگ را انتخاب کرد به این صورت که موظف است هر روز تنها 7 غذا با 7 رنگ مختلف مصرف کند: سفید، قرمز، سبز، نارنجی، بنفش و زرد و...
8.مگان فاکس
وقتی صحبت از رژیم های غذایی می شود، مگان فکس در شجاعت اول است. این ستاره هر روز صبح یک لیوان سرکه سیب می خورد. حال منظور ما را از شجاعت فهمیدید؟ بو و طعم سرکه سیب...
9.کارل لاگرفلد
عجیب نیست که کارل لاگرفلد در این سن همچنان سالم و رو فرم و سر حال است؟ جواب این سوال را باید از رژیم غذایی اش پرسید. رژیم غذایی او شامل شیک شکلات پروتئین، سیب بخارپز و انواع قوطی های انرژی زا است.
10.ناتالی پورتمن
حتما برای شما هم جالب است که بدانید بالرین ها چه رژیم غذایی دنبال می کنند. او برای بازی در فیلم «قو سیاه» تنها با مصرف بادام و هویچ توانست 20 پوند وزن کم کند.
11.مدونا
با نگاهی به مدونا، به خوبی می توان تشخیص داد که او به خاطر رژیم غذایی مناسب اش انقدر جوان تر از سن اش نشان می دهد. رژیم غذایی او شامل سبزیجات، از جمله انواع جلبک های دریایی است که مقدار زیادی فیبر دارند.
12.اسنوکی

اسنوکی برای جلوگیری از اضافه وزن در دوران بارداری اش، تنها 6 عدد کوکی برای صبحانه و ناهار و یک شام سالم شامل ماهی یا مرغ مصرف می کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نظر
-
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
در مورد رژیم غذایی بازیگران ایرانی رو هم بنویسید البته اگر رژیمی داشته باشند .

نیازمندی ها