یک نوزاد کوچولو می‌تواند زندگیتان را پر از شادی کند، اما پذیرش مسئولیت هم کار راحتی نیست. اگر می‌خواهید صاحب فرزند شوید، هر هفته با ما همراه باشید. از اولین گام تا تولد فرزندتان با شما خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۷۳۹۴
پوشک و حساسیت پوستی

بدون شک خرید پوشک برای خانواده‌هایی که صاحب نوزاد می‌شوند موضوعی عادی به‌حساب می‌آید، اما لازم است. برای خرید پوشک باید به نکات مهمی توجه کنید تا سلامت و بهداشت فرزندتان به خطر نیفتد. به‌عنوان مثال، بسیاری از پدرها و مادرها به‌ویژه هنگام تولد نخستین کودک خود، شتابزده عمل می‌کنند و هنگام خرید وسایل کودک سراغ انواع پوشک می‌روند، اما در بسیاری از موارد، پوست کودکان به این پوشک‌ها حساسیت نشان می‌دهد و دچار قرمزی، جوش‌های ریز و خارش‌های شدید می‌شود. به همین دلیل خانواده‌ها نباید هنگام خرید پوشک عجله کنند و با آزمایش پوشک‌های استاندارد، پوشک مناسب را برای کودک خود انتخاب کنند.

متاسفانه بعضی از مادرها به توصیه دیگران وقتی حساسیت پوستی کودک را می‌بینند به آن اهمیت چندانی نمی‌دهند و با استفاده از پودر بچه سعی در بهبود مشکلات پوستی دارند و معتقدند پوست کودک به مرور زمان به الیاف پوشک عادت می‌کند، اما باید توجه داشت که با ادامه این روند وضعیت پوست کودک حادتر خواهد شد. برخلاف باور عموم پوشک‌های ایرانی مرغوب در مقایسه با انواع خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار است. در عین حال، کم نیستند متخصصان کودک که اتفاقا استفاده از پوشک‌های ایرانی البته استاندارد را توصیه می‌کنند چون علاوه بر این که قیمت مناسب‌تری دارد، همیشه در بازار موجود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها