لیزر موهای زائد از دروغ تا واقعیت

این نقاط از بدن را لیزر نکنید

لیزر برخلاف لیپوساکشن یا رژیم درمانی باعث شلی پوست نمی‌شود و برخی پزشکان توصیه می کنند که قبل از شروع رژیم درمانی جهت رفع چاقی بازوها توسط لیزر اقدام شود تا پوست شل نشود.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۱
نکاتی کلیدی درباره لیزری که لاغر می کند

به گزارش جام جم سرا و به نقل از سایت الو دکتر، لیزر را با هدف لاغری می شود در این موارد استفاده کرد:

1- در ناحیه بازوها: لیزر برخلاف لیپوساکشن یا رژیم درمانی باعث شلی پوست نمی‌شود و توصیه اینجانب این است که قبل از شروع رژیم درمانی جهت رفع چاقی بازوها توسط لیزر اقدام شود تا پوست شل نشود. بعد از لیزر می‌توانید جهت رفع چاقی سایر مناطق از رژیم درمانی کمک بگیرید. قابل ذکر است افرادی که شلی شدید بازو و پوست شدیدا آویزان و ترک‌خورده دارند، موارد مناسبی نیستند.

2 - حذف همزمان چربی در ناحیه پشت، پهلو و شکم باعث تغییر سایز چشمگیر شده که با کمک لیزر نتایج بسیار عالی و طبیعی بوده و بدون آثار دستکاری است.

3 - در ناحیه باسن: در این ناحیه باید تناسب و تعادل در اندازه مدنظر باشد در حالی که معدودی از مواقع نیاز به کوچک کردن باسن است. در بسیاری از مواقع باید شکل باسن اصلاح شود و باید توکشیدگی خارجی باسن با استفاده از تزریق چربی پر شود.

4 - در ناحیه خارجی ران‌ها تجمع چربی معروف به Saddle bags وجود دارد که از زمان بلوغ این تجمع شکل می‌گیرد و در واقع با هیچ روشی رفع نمی‌شود مگر روش‌های تخلیه چربی که بهترین آن کمک گرفتن از لیزر است.

مساله مهم دیگر آن است که علاوه بر حذف چربی این منطقه باید تو کشیدگی خارجی باسن که در بالای Saddle bags است از راه تزریق چربی پر شود تا اندامی متناسب و زیبا حاصل شود.

5 - یک قسمت از کاربرد حذف چربی فرم‌دادن و بزرگ‌ کردن باسن است. به این ترتیب که ابتدا چربی پهلو و Saddle bags تخلیه می‌‌شود سپس این چربی با روش‌های مخصوص تزریق چربی آماده‌سازی شده و به توکشیدگی خارجی باسن تزریق می‌شود. به این ترتیب چاقی ناخواسته در ناحیه خارجی ران‌ها و پهلو رفع می‌شود و سایز پهلو و ران کم می‌شود در حالی که سایز باسن بزرگ‌تر می‌شود و بدین ترتیب اندامی جذاب برای یک خانم ایجاد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها