اطلاع یافتن از اینکه افراد در کدام دسته از روابط عاشقانه قرار دارند، کمک می‌کند تا رابطه زندگی مشترک خود را محکم و عمیق‌تر کنند.
کد خبر: ۸۴۷۷۱۸
تست واقعی برای محاسبه میزان عشق شما
به گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به عقیده کارشناسان افراد به چند طریق می‌توانند عشق خود را به همسرانشان بروز دهند. دانستن اینکه در کدام دسته از این گروه‌ها قرار دارید، کمک می‌کند تا ارتباطات خود را ارزیابی کنید و بتوانید انتظارات طرف مقابل خود را واقع‌بینانه بهبود بخشید.
حال ببینید در کدام یک از گروه‌ها قرار دارید تا به این طریق بتوانید رابطه زناشویی خود را سالم و شاد نگه دارید.
وسواس
آیا شما از آن دست افرادی هستید که مدام تمام وقت خود را صرف همسرتان می‌کنید؟ لازم است بدانید که با این کار طرف مقابل را کلافه و عصبی می‌کنید. لازم است کمی اطراف همسرتان را خلوت کنید. شاید بهتر باشد در این راه از مشاور نیز کمک بگیرید تا بتوانید رابطه‌ای محکم و امن‌تری را فراهم کنید.
بازیکن
اگر سعی دارید با انجام برخی کارهای تقلیدی تظاهر به دوست داشتن طرف مقابل خود داشته باشید، مطمئن باشید که این رابطه عمر کوتاهی داشته و شما را در طولانی مدت خسته و بی‌حوصله می‌کند. بهتر است از موقعیت‌هایی که شما را به این سمت سوق می‌دهد، دوری کنید.
توصیه می‌شود به جای هیجانات خارجی دنبال انجام کارهای جدید و خلاقانه باشید.
به خودتان نیز توجه کنید
گاهی دیده می‌شود که برخی افراد تمام وقت خود را برای برآورده کردن نیازهای طرف مقابل خود صرف می‌کنند و به نیازهای خود توجهی ندارند.
توصیه می‌شود که کمی وقت آزادی را فراتر از زندگی مشترک برا یخود در نظر بگیردی و به رابطه‌هایی که با دوستان قدیمی خود داشتید نیز توجه کنید.همچنین لازم است به کارهای مورد علاقه خود نیز بدون حضور همسرتان بپردازید.
برای همسرتان لیست نسازید
آیا شما نیز همواره ملاک و معیارهای ثابتی دارید که تحت هیچ شرایطی راضی به تغییر یا حذف آنها نیستید؟
باید بدانید که با رعایت این استانداردها ممکن است فشار زیادی را به همسر خود وارد بیاورید.پس توصیه می‌شود که کمی نرم شده و از این چارچوب‌هایی که برای زندگی زناشویی خود ساخته‌اید، دربیایید.
باید بدانید که بخشش، همراهی و عشق از جمله مولفه‌های مهم در روابط زناشویی به شمار می‌رودآنها را دریابید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها