جام جم سرا- سه جوان روستایی که در شبکه‌های اجتماعی، خود را به عنوان دختر به پسران پولدار معرفی می‌کردند و پس از قرار ملاقات دست به زورگیری و سرقت اموال فریب‌خوردگان می‌زدند از سوی ماموران پلیس بابل شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۱۰۳۱۶
تیغ زدن پسرهای پولدار؛ جوانان روستایی خود را دختر جا می‌زدند!

عصر دوشنبه ۲۵ خرداد امسال پسر جوانی در حالی که بشدت ترسیده بود، مضطرب و نگران خود را به مأموران پلیس بابل رساند و آنان را در جریان زورگیری‌های حیله‌گرانه‌ای قرار داد.
وی گفت: مدتی پیش در فضای مجازی با دختر جوانی آشنا شدم. وقتی مدتی از آشنایی ما گذشت با او قرار ملاقات گذاشتم و او با این شرط پیشنهادم را پذیرفت که محل قرار را خودش تعیین کند. بنابراین از من خواست به محلی حوالی سد شیاده و منطقه بندپی بروم. ساعت قرار به آنجا رسیدم و وقتی منتظر این دختر بودم ناگهان سه پسر جوان سر رسیدند. آن‌ها در حالی که چاقوی بزرگی در دست داشتند با تهدید مرا به محل خلوتی کشانده و درآنجا ابتدا پول و لوازم با ارزش موجود در خودرویم را برداشتند و سپس بشدت مرا کتک زدند. بعد هم سه زورگیر از من خواستند سوار خودرویم شده و آنجا را ترک کنم اما تهدید کردند اگر به پلیس مراجعه کنم مرا خواهند کشت. آن‌ها خودروی مرا تا خروجی منطقه اسکورت کردند و خود بازگشتند.
در حالی که تجسس‌های پلیس در به دست آوردن ردی از این سه زورگیر جریان داشت، مرد جوان دیگری با مراجعه به پلیس بابل به مورد مشابهی اشاره کرد و گفت در فضای مجازی با دختر جوانی آشنا شده و دختر جوان از او خواسته تا برای ملاقاتش به منطقه سد شیاده برود.
مرد جوان در این باره افزود: وقتی به آنجا رسیدم سه پسر جوان مرا محاصره کردند. آن‌ها ۸۰۰ هزار تومان پولی را که همراهم بود برداشتند، سپس گوشی تلفن همراه و طلاهایی را که همراهم بود از من گرفتند و بعد از کتک مفصلی که به من زدند، مرا تا منطقه خشرودپی اسکورت کرده و خود بازگشتند.
مأموران با توجه به شیوه به کار رفته در سرقت‌ها و اینکه نشانه‌های ارائه شده از سوی پسران فریب‌خورده حکایت از سریالی بودن خفتگیری‌ها داشت وارد عمل شدند. در حالی که تنها شش ساعت از آغاز عملیات تجسس و شناسایی مأموران می‌گذشت آن‌ها با تله‌گذاری و تحت نظر قرار دادن غیر محسوس منطقه قرار، سه زورگیر قوی‌هیکل را ردیابی و تحت تعقیب قرار دادند. این سه مرد در حالی که بی‌خبر از فاش شدن رازشان در مخفیگاه خود حضور داشتند از سوی پلیس به دام افتادند.
«علی» و «علیرضا» ۱۸ ساله، همراه با «امیر حسین» ۱۷ ساله، سه زورگیر مذکور از سوی پلیس دستگیر شدند و در مراحل نخستین بازجویی‌ها هر گونه اطلاعی از ماجرای خفت‌گیری‌ها را منکر شدند اما وقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال سرقتی به دست آمد، ناچار لب به اعتراف گشوده و ارتکاب به خفتگیری‌ها را با روش شکار طعمه‌ها در اینترنت و ایفای نقش دختران و سپس گذاشتن قرار با آن‌ها به گردن گرفتند.
این سه زورگیر که از ساکنان روستاهای اطراف بندپی غربی هستند پس از اعترافات خود برای تعیین تکلیف به دادسرای بابل انتقال داده شدند. (خبرآنلاین به نقل از ایران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مسعود علیپور
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
درسته كه این سه جوان اشتباه بزرگی كردن كه هم برای آنها و هم برای اطرافیانشان با بدنامی تمام شده اما لازم به ذكر است كه انها حتی به سن قانونی هم نرسیده بودند و از روی نادانی این اشتباهات را كرده اند ..هر انسانی در طول زندگیش اشتباه میكنندوكسی نیست كه بی نقض و اشتباه باشد زندگیش و ما هم نوعان باید هم را ببخشیم و انها را به راه راست هدایت كنیم
حاج محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
یه تجربیاتی در زندگی آدم بوجود میاد كه بعد چندین سال یاچندین ماه وقتی به یاد ادم میرسه ادمو خوشحال میكنه و یابرعكس باعث ناراحتی ادمی میشه و یه تجربیاتیم وجود داره كه دیگه راه برگشت نداره ... این س جوان دارای سومین تجربیاتی شدن كه دیگه راه برگشت نداره و از نظر شخصی من بدلیل نداشتن افكا درست و كامل كه حتی به سن قانونیم نرسیدن در این دام گرفتار شدن و ناخواسته و از روی نادانی دست به همچین اشتباهاتی زده اند كه اینده ی خود و ابروی خاندانی و خوانوادگی خود را برده اند و تقاص اعمال اشتباهشانرا داده اند وانسانی وجود ندارد كه بی اشتباه باشد و باید بخشیدو یك فرصت برای جبران اشتباهشان داد و این كار بزرگترین خوبی است به یك همنوع .. پس بخشنده باشید چون بخشندگی یكی از صفات خداوند یگانه است
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
اونا از روی نادانی این كارها رو انجام دادن و هیچ قصدی از این كار نداشتن فقط از رو افكار بچگونشون بود كه دست به همچین كاری زدن و الان از انجام كارشون سخت پشیمونن...خدا به اون بزرگیش بنده هاشو میبخشه ما كه بنده هاش هستیم نمیتونیم هم نوع خودمونو ببخشیدم اونا خام بودن فكر عاقبت كارشونو نكردن نذارین جوونای مثل اینا پاشون به زندان باز بشه چون باید به عاقبت این فكر كرد كه بعد زندان چه ادمهای خواهند بود باید اموزش صحیح به جوونا بدین نه تنبیه كننین چون با تنبیه كردن چیزی حل نمیشه هیچ بدتر هم میشه پس بهشون فرصت بدین تا اینده خوبیو رو بسازن...تشكر
م.ا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
انسان جایزالخطاست هرچیزی بخششیی داره پس بهتره اینارم ببخشین و نذارین آینده شون خراب شه اونام پشیمونن اتفاقیه كه افتاده ولی با گذشت میشه اآینده ی بهتری رو براشون رقم بزنین

نیازمندی ها