گزارش تصویری از یک بی‌احتیاطی؛ بخت با کارگر میانسال یار بود

حادثه‌ای دلخراش در سنگبری؛ قطع دست در قم، پیوند در تهران [عکس]

فوندانسیون ساختمان کار دست کارگر ساختمانی داد

میلگرد از کتف جوانی وارد بدنش شد و از شانه‌اش بیرون زد! [عکس]

جام جم سرا- یک کارگر ساختمان‌سازی پس از سقوط به عمق ۱۲ متری زمین گودبرداری‌شده‌ای در خیابان شهید مدنی تهران، روی شاخه‌ای از میلگرد فرود آمد و میلگرد از ناحیه کتف وارد بدنش شده، از کنار گردنش در قسمت شانه بیرون زد! با این حال جوان خوش‌شانس زنده ماند و برای خارج کردن میلگرد روانه بیمارستان شد.
کد خبر: ۸۰۰۳۳۱
میلگرد از کتف جوانی وارد بدنش شد و از شانه‌اش بیرون زد! [عکس]

ساعت ۸:۳۱ دقیقه صبح امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه، نیروهای عملیات و گروه امداد و نجات به محل حادثه در خیابان شهید مدنی، خیابان حسینیان اعزام شدند و جوان حادثه‌دیده‌ای را که میلگرد پی ساختمان وارد بدنش شده و او را دچار مصدومیت شدید کرده بود نجات دادند.
اکبر شیرین سخن افسر آماده منطقه شش عملیات در این زمینه گفت: در یک زمین گودبرداری شده، کارگران مشغول نصب اسکلت فلزی بودند که کارگر جوانی به هنگام بالا رفتن از اسکلت فلزی ناگهان در میانه راه تعادل خود را از دست می‌دهد و به داخل محل گودبرداری شده سقوط می‌کند.


وی افزود: بر اثر این حادثه میلگرد به کار رفته در فونداسیون ساختمان از زیر کتف راست این کارگر وارد بدنش شده و از شانه وی خارج می‌شود. زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند همکاران کارگر با استفاده از دستگاه هوابرش میلگرد را برش داده بودند. به همین دلیل آتش‌نشانان بلافاصله پس از بازدید و بررسی و ایمن کردن محیط، کارگر مصدوم را بر روی برانکارد بسکت مخصوص ثابت کرده و با استفاده از یک جرثقیل ۲۵ تنی که در محل وجود داشت از داخل گودال خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.
شیرین سخن اضافه کرد: آتش نشانان پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس همراه با آنان به نزدیک‌ترین بیمارستان رفتند و پزشکان در بیمارستان عملیات خارج سازی میله‌گرد از کتف این کارگر ۱۸ ساله را که وحید-ع نام داشت، انجام دادند. (۱۲۵)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۱
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
۰
۲
واااااااای دلخراش بود
خدا زندگی دوباره بخشید به این جوان
همه ی بنده هاش سلامت باشند و این جوان هم زودتر خوب بشن

نیازمندی ها