طبق فتوای یک مفتی در عربستان

خوردن گوشت بدن زن توسط شوهر مجاز شد!

جام جم سرا- یک مفتی سعودی بتازگی با صدور فتوایی عجیب گفته است: اگر مرد تا حد مرگ دچار گرسنگی شود و چیزی برای خوردن پیدا نکند، می‌تواند تکه‌ای یا همه گوشت بدن زن خود را بخورد!
کد خبر: ۷۸۶۰۹۶
خوردن گوشت بدن زن توسط شوهر مجاز شد!

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «عبدالعزیز آل شیخ» مفتی عربستان گفت: مرد می‌تواند یکی از اعضای بدن همسر خود یا تمام آن را در صورت گرسنگی شدید بخورد.
روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی نوشت: این مفتی سعودی چنین فتوایی را «دلیلی بر جانفشانی و اطاعت زن از شوهر دانسته به نحوی که زن حس کند هر دو، در ‌‌نهایت یک جسم واحد» می‌شوند.

این فتوای عجیب جنجال گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر برانگیخته و کاربران را شوکه کرده است. آل شیخ چند هفته پیش نیز مجوز ازدواج دختران زیر سن ۱۵ سال را صادر کرد. بحث ازدواج دختران کم سن و سال و زیر سن قانونی جنجال اجتماعی، قانونی و حقوقی در عربستان سعودی به راه انداخته است.

در ماههای گذشته روزنامه‌های محلی عربستان به بررسی این نوع ازدواج پرداخته‌اند که در آن دختر بچه‌ها مجبورند با مردانی همسن پدر یا پدربزرگ‌هایشان ازدواج کنند. این نوع ازدواج‌ها بیشتر به انگیزه تامین منافع صورت می‌گیرد. (ستاره‌ها)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها