جنگ و جدل زن و شوهر سابق در روزهای آشتی و همدلی

واکنش فرزاد حسنی به انتشار عکسی پرحاشیه از آزاده نامداری

جام جم سرا- دو مجری نام‌آشنای تلویزیون که پیش از این‌ها خبر جداییشان از یکدیگر بر سر زبان‌ها افتاده بود و تا مدت‌ها حواشی آن در میان مردم و رسانه‌ها جریان داشت این روز‌ها که عید نوروز از راه رسیده است و خون زندگی در رگ‌های بهار جریان یافته بار دیگر خبرساز شده‌اند.
کد خبر: ۷۸۲۶۹۰
واکنش فرزاد حسنی به انتشار عکسی پرحاشیه از آزاده نامداری

آزاده نامداری چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «علی‌رغم این گلهای قشنگ می‌خوام حرفهای تلخی بزنم. حرفهایی که می‌دونم خودم وخانوادمو بیش ازهرکسی رنج می‌ده. اما افسوس که من ابدا اهل لاپوشونی نیستم.. حیلی اینروزا تحت فشارم، واذیت شدم. دلگیر نشید حتی ازکامنتای‌گاه به‌گاه شما، من ادعای شجاعت نمی‌کنم اما دیگه صبرم سراومده، بعد انتشار بی‌موقع عکسهای بیهوده که مربوط به دوسال پیش بود، یا شنیدن حرفهای نامربوط درباره خودم از زبان کسی که خودش بهتر از هرکسی می‌دونه چقدددر دروغ می‌گه وبرای رسیدن به هدفش حاضره هرحرفی بزنه حتی تهمت، بی‌آبرویی،، وسناریوهایی بنویسه که فقط خداو من و خودش می‌دونیم و چقددر کثیف ودروغه… پست بعدی من حال خودمو بهم می‌زنه، یکی دوبار بیشتر نگاش نکردم. اما من این عکسو منتشر می‌کنم تا هرکی دلش می‌خواد قضاوت کنه که آیا من که عاشق زندگی، بچه، آینده، بودم و پر از شوق زندگی، می‌تونستم ادامه بدم؟»


او پس از این تصویری از خود منتشر کرد که آثار ضرب و شتم را به ذهن بیینده متبادر می‌کرد.

نامداری در یادداشتی بر آن عکس همچنین نوشت: «متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رومنتشر کنم.. اما دیگه باید،،، باید…این عکس مستنده. وبسیاری ازمدیران محترم تلویزیون خودمو وحالمو رویت کردن… امروزبه لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،، وهزار اتفاق تلخ دیگه…من الان سرپام، خوبم. زندگی می‌کنم، درس می‌دم،، کارمیکنم ودوباره زنده شدم.. به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم.. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی می‌گم که ازایشون بت ساختن، بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی ازایشون بیاره. آقای حسنی،، می‌دونم دهنت بازمیشه به هر تهمتی. اما من واگذارت می‌کنم بخدا.. وخوشحالم که دیگه نمی‌بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم…والسلام.»


به گزارش جام جم سرا، هر چند او کمی بعد با اشاره به لزوم توجه به همدلی و نیز احترام به مخاطبان و طرفدارانش این تصویر را از صفحه شخصی خود حذف کرد اما اکنون فرزاد حسنی در مصاحبه‌ای با «پارسینه»، به این ماجرا واکنش نشان داده است با تکذیب اخبار منتشر شده در روزهای اخیر، اعلام کرده در یادداشتی که بزودی منتشر می‌کند به تمام حاشیه‌ها پاسخ خواهد داد.
او افزوده که اتهامات وارد شده را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

در این خبر، ذکر شده است: «با توجه به مدارکی که وی در دست دارد و با انتشار آن مسائل شکل پیچیده‌ای به خود خواهد گرفت او تا این لحظه سکوت کرده بود اما با وجود درخواست پارسینه برای عدم انتشار این یادداشت و ادامه به این سکوت معنادار، حسنی پاسخ داد: بعد از بازگشت مادرم از سفر و درخواست حاج خانم برای دفاع از حیثیتم ناچار به پاسخگویی هستم».
این سایت همچنین متذکر شده است که حسنی «در یادداشت خود به طرح چند سوال پرداخته که می‌تواند بازگو کننده حقایق تکان دهنده‌ای باشد» اما اشاره‌ای به این حقایق نشده است. (جام جم سرا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱۱ انتشار یافته: ۲۲
احد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۸
۷
با سلام واحترام به همه خوانندگان محترم خواهشمندم به چند نكته در این روزها توجه شود:
1) چرا افرادی كه الگوهای اخلاقی را رعایت نمی كردنند ناگهان مورد توجه قرار می گیرند و سپس به الگوی اخلاقی ازدواج تبدیل وبعد از بروز بی اخلاقی هایشان آنها را مجددا مطرح می نمایید؟
2) تا كی به جای فرهنگ سازی به ضدارزش ها میدان می دهید؟
3) حاج خانم بودن یعنی تقوا داشتن نه تشنج آفرین:
4) موضوع شخصی چرا در مطالب عمومی : آیا این روش حضرت زهرا یا حضرت علی بود؟
5) انشا ا... خدارا فراموش نكنیم و بیش از این شبكه های خبری به این اخبار های بی شرمی دامن نزنند
6) هركدام اگر ادعای دارند در مجامع قضایی دنبال كنندو
با تشكر از شما امیدوارم حرف حق سانسور نشود.
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۱۰
۲۰
این دو نفر نه تنها به شعور خودشون احترام نذاشتن دارن به فهم و شعور مردم هم توهین میكنن فك میكنن چون یه روزی تریبون دستشون بوده و متاسفانه امثالی مثه بنده طرفدارشون بودیم حق دارن الان هر كاری بكنن نخیر دوستان عمر طرفداری ماها تموم شده لطفا دیگه از ماها واسه اهداف بچه گانه خودتون مایه نرید ،مدارك شماها به چه درد ما میخوره مگه اونروز كه عقد كردینو خوشو خرم عكساتونو پخش كردید به مردم چی رسید كه حالا دعواهاتونو علنی میكنید یه كم تذكیه نفس یه كم خودداری واقعا از شماهایی كه سرشار از ادعای سواد و تحصیلات و روشنفكری بودید بعید بود، بزرگ شدن به سن و اطلاعات عمومی و تحصیلات نیست،سعی كنید بزرگ بشید
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
من همین حرفها رو زدم ولی مردم همیشه احساسی ما 200تا منفی زدن!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۶
۶
واقعا از جام جام خواهش میكنم این دو بازیگر رو در سانسور خبری ببره و اجازه انتشار مسایل خصوصی این دو رو از این جریده ندهد جام جام محل انتشار بوی خوش زندگیه بوی انسانیت و ... نه بوی تعفن جدایی و بداخلاقی خواهش میكنم از این محل به جوانهامون درس اخلاق بدیم نه بی اخلاقی.
صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۴
۱۱
منظور ایشون از حقایق دروغ و اتهام برای دفاع از خودشونه. انتظار دارید بگن: بله من همسرم را زدم و چشمش را كبود كردم؟!
نحوه برخورد ایشون و شخصیتش تو اجراها نشون میده چه شخصیتی دارن. تهمت زدن فقط بار گناهت رو سنگین می كنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۶
۶
خدایا چرا نمیشه امانت دار همدیگه باشیم.من فكر می كنم تمام خاطراتی كه با یك نفر داری،امانتی است كه تنها مال خودت نیست.نمی تونی اون به نفر سومی بدی.
دكتر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۵
۴
به نام خداوند بخشنده مهربان . باسلام
احتراما به استحضار میرسانم كه بنده در دادگاه خانواده یكی از شهرستان های كشور عزیزم ایران شبیه چنین پرونده ای را مشاهده كردم و همچنین دو تن از دوستان نزدیكم بابت ضرب و شتم و پیامك و غیره تقاضای طلاق كردند .
در دادگاه كیفری برای ضرب و شتم تقاضای دیه و خسارت كردند ،
آنهایی كه تقاضای ضرب و شتم در دادگاه كیفری میكنند باید اول گزارش یا صورتجلسه كلانتری و رفتن به دادگاه و شكایت از شخص مورد نظر و بعد از آن مراجعه به پزشك قانونی كرد و گزارش پزشك قانونی را گرفت .
در صورتیكه در مسایل خانوادگی زنان جامعه ایران بدلیل سنتی بودن ،به خانه پدر مراجعه كرد یا در منزل شوهر باقی میمانند و این مراحل را طی نمیكنند و نمیتوانند ثابت كنند كه از طرف شوهر یا فرد مورد نظر كتك خورده اند چراكه در زندگی زناشویی زن و شوهر هستند و شهودی در آن صحنه وجود ندارد.
لیكن در دادگاه خانواده تقاضای طلاق میشود بر اساس اینكه ضرب و شتم یا عدم رعایت حسن معاشرت كه قاضی پرونده در دادگاه خانواده صحبت های طرفین را گوش میدهند و ادله و مدارك و شهود را احضار میكنند و بعد از تحقیق از حسن معاشرت طرفین از محل كار یا محل زندگی میگیرند و همچنین دونفر را بعنوان ریش سفید از خانواده ها معرفی میشود تا گزارشی یا صورتجلسه ای نوشته شود كه آیا اینها میتوانند به زندگی با یكدیگر ادامه دهند یاخیر ؟
در صورت منفی بودن . مراجعه به دادگاه و در صورت اصرار طرفین بر عدم ادامه زندگی ، قاضی پرونده معرفی نامه ای به پزشك قانونی برای تست بارداری میدهد و همچنین در صورت تقاضای نفقه و مهریه معرفی نامه به كارشناس نفقه و مهریه در صورت عدم توافق میدهد و در صورتی كه پیامكی دال بر عدم رعایت حسن معاشرت طرفین باشد با دستور قضایی به مخابرات پرینت پیامك ها گرفته میشود و جز ادله محسوب میشود و تمامی مدارك جمع میشود و با توجه به ادله و مدارك و صحبت های طرفین ، قاضی پرونده ،صدور به رای طلاق مینماید .
لازم بذكر است در دادگاه های خانواده طرفین باید و حتما وكیل داشته باشند .
این موضوعات را برای آگاهی دوستان گفتم.
ببخشید این موضوعات را توضیح دادم . خواهشمندم دوستان عزیز و گرامی به حریم شخصی افراد وارد نشوید چرا كه هیچ یك از دوستان و عزیزان از محتویات پرونده طرفین و موضوعات فی مابین طرفین اطلاعات كامل و وافی را نداریم و نباید به خود اجازه اظهار نظر كنیم. باتشكر . دكتر
حمید كلباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۵
۳
به نام هستی بخش هستی . جوانان پر شور ایران نیازمند الگوهای صادق و سالم هستند . مسلما زندگی دو هنرپیشه و مجری كه از بركت تبلیغات صاحب
اسم و رسمی بوده اند نمیتواند الگوی مناسبی برای میلیونها جوان ایرانی باشد . گرچه تجسس در زندگی خصوصی افراد در دین اسلام منع شده اما برای شفافیت
زوایای پنهان زندگی اینگونه افراد، باید ملاحظات را كنار نهاد تا ، روشن شدن این قضیه تجربه گرانبهایی برای افرادی باشد كه كعبه آمال و آرزوهای خود را در زندگی جنجالی ستاره های كاغدی می بینند .
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۵
۲
باسلام خدمت همه عزیزان مخصوصا سایت خوب جام جم:من بارها نظر خودم رادررابطه با افرادی كه متاسفانه كارشون با مدرك تحصیلیشون هیچ گونه سنخیتی نداره نظر داده ام.بسیارند افرادی كه مباحث روانشناسی میكنند ولی هیچگونه كتابی در رابطه با این موضوعات مطالعه نكرده اند وفقط از یك قیافه خداددادی-بیان خداددادی-برخوردارهستند ومتاسفانه در رسانه ملی حضور دارند واینگونه میشود كه الان شده.متاسفانه یكعده بازیگر نما در سینمای ایرانی داریم كه به لطف همان ارتباطاتشون حسابی كسب درامد كرده اند ومتاسفانه آمار طلاق وجدایی اینها دیگر از یكسال به 3 الی 6 ماه تنزل پیداكرده .متاسفانه بسیاری از اینها شده اند الگوی جوانان وبا این رفتار وكردار شان خیلی ها رابه بیراهه كشانده اند.
تا انتقادی از اینها میشود بلافاصله جاروجنجال تبلیغاتی به راه می اندازند.واگر هم دستشان به رسانه ملی نرسه از طریق نرم افزارهای اینترنتی خودشان را تخلیه میكنند.
بنظر من همانطور كه خیلی از سایتهای غیراخلاقی فیلتر شده اند اینها نیز باید فیلترینگ شوند كه به بدنه فرهنگی واخلاقی جامعه آسیب وارد نشود.
باتشكر.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۴
۲
خجالت بكشین، هر دعوایی دارین خصوصیه و خونوادگیه، به مردم چ ربطی داره، دلیل این همه شلوغ كردنا چیه، بازم قراره با این كارا خودتونو بندازین سر زبان، معروف شین، لذت میبرین از این كارا!! شما قبل از اینكه هر نظری در مورد خودتون میزارین، بهتره كه یه خورده به كمپلكسای روانی خودتون برسین، این كارا ضربه میزنه به بنیاد خانواده تو ایران، بهتره تو سكوت و دور از هر حاشیه طلاق بگیرین و برین دنبال كار خودتون، این فضا سازیا داره ضربه میزنه به زندگی یه عده جوان كه بالاخره به دلیل نداشتن اگاهی امثال شما رو به عنوان الگو قرار میدن، كلی سوپر استار دارن تو هالیوود و كلا جمع هنرمندای غربی از هم جدا میشن، بر خلاف شما هیچ ادعایی هم ندارن، جا نماز هم اب نمیكشن، این همه حاشیه میسازن؟ متاسفم برای جوونایی كه شما ها رو تو چشم دارن به عنوان الگو، جدا شین برین هر كی بره سی خودش خب، هی هر روز یه بامبول سر هم میكنین!!!
مازیار بندرعباسی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۴
۷
فرزاد اصلا ازت توقع نداشتم رفیقام دارند بهم طعنه میزنن میگن * این همون فرزادی بود كه عاشقش بودی*
تانیا
United Kingdom
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
۳۸
۳
مرد میتونه زنشو بزنه به هیچ كسی هم ربطی نداره حتی پدرش
سارا
Canada
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
اون وقت دیگه اسمش مرد نیست!!!!!!!
ش
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
واقعا جای تاسف داره كه هنوز بعضی افراد اینطور فكر میكنند
پ
United States
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
اونوقت دیگه اسمش مرد نیست نرینه هست هر نری كه مرد نیس
هانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
۵
۰
واقعا خجالت داره
چه آقای حسنی این كا رو كرده باشن چه نكرده باشن چه ربطی به مردم داره؟
انگار قرار نیست خانم نامداری و آقای حسنی به زندگیشون تو این جامعه ادامه بدن
از افتادن رو زبون مردم و اونم به این شكل لذت میبرید؟
رسانه ها هم مقصر بودن تو شروع بحث این دو نفر
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
۲
۶
هیچوقت یكطرفه به قاضی نرویم
nazanin
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۲
۷
چه فاجعه ای من اصلا از اقای حسنی این انتظارو نداشتم
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
۲
۷
واقعا كه آقای حسنی حرفاتون فقط حالت تهدید داره. برای منه جوون یه الگو بودی ولی الان خیلی تو فكر رفتم كه اینه اون فرزاد حسنی
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
۲
۱۱
من از همون ابتدا كه خبر ازدواج شون را شنیدم گفتم حیف این دختر
تارا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
۲
۳
كسی نمیتواند راجع به زندگی دو نفر نظر بدهد جز روانشناسان خبره كه آیا خانم نامداری و آقای حسنی كدامشان از نظر روحی و روانی مشكل دارند مسیله پیچیده تر از ظاهر امر است علت زد و خورد چه بوده ؟!!پس قضاوت نكنیم در مورد مسایل خصوصی مخصوصا زندگی زناشوی وا بگذاریم ب خودشان
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
۴
۱۶
آقای حسنی واستون متأسفم.من قبلا هم كه شماروتوبرنامه هاتون دیده بودم میدونستم یه آدم ازخودراضی وبداخلاقی هستین اصلا ازطرزحرف زدنتون توبرنامه هاتون میشدبه شخصیت واقعی شما پی برد.حیف ازخانوم نامداری
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها