معاون وزیر ورزش و جوانان: جوان باوری سیاست اصلی دولت است

۱۰ آسیبی که به جوانان کشورمان می‌رسد

جام جم سرا: ‌معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه ۱۰ آسیب در حوزه جوانان مشخص شده است گفت: با توجه به تاثیر گذار بودن جوانان در تمامی حوزه‌ها سیاست دولت تدبیر و امید جوان باوری و جوان محوری است.
کد خبر: ۷۸۱۲۷۴
۱۰ آسیبی که به جوانان کشورمان می‌رسد

محمود گلزاری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴ میلیون جوان در کشور وجود دارد و یکی از اصلیترین برنامه‌های دولت جوان ‌باوری و تلاش برای نجات از آسیب‌‌های اجتماعی این قشر پویای جامعه است. عدم توجه به نیازهای جوانان و عدم ایجاد بسترهای لازم برای رفع مشکلات آن‌ها می‌تواند در افزایش آسیب‌های اجتماعی و سرخوردگی کشور نقش بسزایی داشته باشد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر ۱۰ آسیب اجتماعی مهم حوزه جوانان شناسایی شده است و متاسفانه به دلیل عدم توجه به نیاز این قشر تاثیر گذار بیگانگان فرصت لازم را در جنگ نرم برای چیره شدن و آسیب زدن به آن‌ها پیدا کرده‌اند.

گلزاری یادآور شد: امروز دشمن به دنبال از بیین بردن ارزش‌ها، آرمان‌ها، جوانان و باورهای دینی مردم به خصوص جوانان است و باید مسئولان با برنامه ریزی مناسب این فرصت را از آن‌ها بگیرند. با توانمند سازی جوانان از مشارکت آن‌ها در اجرای برنامه‌‌ها می‌توان روحیه آن‌ها به سمت شادابی و فعال بودن سوق داد.

وی همچنین گفت: محور برنامه‌ ریزی‌های دولت بر مسئله تحکیم خانواده استوار است و مسائل مختلفی چون بی‌رغبتی بسیاری از جوانان به ازدواج، مشکل همسریابی و مشاوره‌‌های قبل از ازدواج از جمله چالش ‌ها در این راستا است که باید مورد بررسی قرا بگیرد.

گلزاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ادغام دو حوزه ورزش و جوانان کار بسیار اشتباهی بوده است و در حال حاضر دولت و وزرارتخانه نامه‌ای را برای جدایی این دو وزارتخانه به مجلس ارائه داده است. انتظار می‌رود با پیگری‌های صورت گرفته در سال ۹۴ شاهد جدایی دو سازمان ورزش و جوانان از یکدیگر باشیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان سخنان خود در این نشست گفت: ورزش حوزه‌ای اجرای با دردسرهای اجرایی و فنی است در حال که جوانان حوزه‌ای آرام بسیار پر مشغله و بسیار حساس است و ادغام این دو حوزه خیانت به جوانان است. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها