جام جم سرا: شاید استفاده مکرر از لوسیون‌های گرانقیمت کمی در مرطوب کردن پوست شما موثر باشد، اما مصرف روغن‌های گیاهی باکیفیت، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به سلامتی و شادابی پوست شما نیز کمک بیشتری خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۷۲۶۲
روغن‌های طبیعی بهتر از لوسیون‌های گرانقیمتند

روغن‌های گیاهی از‌‌ همان نوع روغنی محسوب می‌شوند که پوست بدن به طور طبیعی تولید می‌کند. پوست این روغن‌ها را براحتی تشخیص داده و آن را جذب خود کرده و علاوه بر مرطوب شدن پوستتان غشای سلولی نیز تقویت می‌شود. از این رو، بهتر است برای مرطوب کردن پوست از روغن‌های طبیعی و به طور مستقیم استفاده شود.
برای این کار، پس از شستن صورت آن‌ها را روی پوست خود بمالید یا پس از استحمام، بدن خود را به این روغن‌ها آغشته کنید. همچنین برای مرطوب کردن دست می‌توان از این روغن‌های طبیعی استفاده کرد.

روغن‌های طبیعی را با کمترین قیمت و بالا‌ترین کیفیت می‌توان به راحتی از بازار تهیه کرد. روغن‌های گیاهی موثر در شادابی و سلامتی پوست شامل بادام شیرین، آووکادو، زیتون یا روغن نارگیل فوق العاده خالص، هسته انگور، کنجد سرد فشرده، هسته زردآلو و روغن میوه گل رز هستند. (ایسنا)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها