جام جم سرا: ‌مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۴ روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ ماه به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۷۶۹۹۷۳
۲۸ بهمن؛ آخرین مهلت ثبت‌ نام کنکور

حسین توکلی به داوطلبان توصیه کرد: ‌در مهلت باقی مانده پس از خواندن دفترچه راهنما که روی سایت قرار دارد به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی ادامه داد: داوطلبان قبل از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام ضرورت دارد ابتدا برای تکمیل فرم پیش‌نویس دفترچه که در صفحه ۴۷ دفترچه چاپ شده اقدام نموده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات در مهلت مذکور برای تکمیل پیش‌نویس اصلی اقدام کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان مشاهده اطلاعات ثبت شده داوطلبان خبر داد و اظهار کرد: داوطلبان توجه داشته باشند که پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی و دریافت شماره پرونده هفت رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی می‌توانند در قسمت مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی هم اطلاعات خود را مشاهده کنند و هم از آن پرینت بگیرند.

توکلی در پایان از امکان ویرایش اطلاعات در مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند بعد از ثبت‌نام و دریافت کدپیگیری ۱۶ رقمی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها