زنی با همدستی شوهرش یکی از اعضای خانواده را دزدید!

آدمربایی خانوادگی: نوه طمعکار، پدربزرگش را ربود

زن جوان از درون خودروی در حال حرکت بیرون پرید

فرار زن جوان از دست مرد هوسران

جام جم سرا: با اعلام شکایت زن ۲۸ ساله‌ای که برای فرار از چنگ زورگیران پرایدسوار، خود را از خودروی در حال حرکت بیرون انداخته بود، عاملان این آدمربایی در حالی توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که تحقیقات برای روشن شدن جرایم احتمالی دیگر آنان ادامه دارد.
کد خبر: ۷۶۳۶۷۶
فرار زن جوان از دست مرد هوسران

شب بیست و نهم دی در حالی که خودرو‌ها با سرعت در بزرگراه شهید کلانتری مشهد حرکت می‌کردند ناگهان زن جوانی با باز کردن در عقب یک خودرو پراید خود را به کنار جاده پرت کرد. یکی از رانندگان وظیفه‌شناس با مشاهده این صحنه و در حالی که سعی می‌کرد شماره پراید را به ذهن بسپارد به تعقیب پرایدسواران پرداخت.

از سوی دیگر زن جوان که به شدت زخمی شده بود و روسری‌اش نیز داخل خودرو مانده بود با سر و صورت خونین از ترس بازگشت پرایدسواران، به آن سوی بزرگراه گریخت و با کمک یک راننده مسن، خود را به کلانتری «جهاد» رساند.
او به افسر نگهبان گفت: ساعتی قبل قصد داشتم از تقاطع خیابان هنرستان در بولوار وکیل آباد به خانه مادربزرگم در منطقه خواجه ربیع بروم، اما راننده تاکسی مبلغ کرایه را ۱۷ هزار تومان اعلام کرد و من برای آنکه کرایه کمتری بپردازم منتظر خودروی دیگری ماندم که در همین هنگام راننده یک پراید مقابلم توقف و با کرایه پیشنهادی‌ام موافقت کرد.

در حالی که جوان دیگری نیز در صندلی عقب نشسته بود من هم سوار خودرو شدم، اما یک لحظه با دیدن تابلوی بیمارستان رضوی به راننده اعتراض کردم که چرا از مسیر خارج شده است در این هنگام راننده با بیان اینکه حواسش نبوده است از دور برگردان پایین‌تر از پلیس راه امام هادی (ع) دور زد و دوباره به سمت میدان قائم (عج) حرکت کرد اما دقایقی بعد دوباره چشمم به تقاطع میدان جمهوری اسلامی افتاد و احساس کردم که آن‌ها قصد آزار مرا دارند به همین دلیل از راننده خواستم توقف کند تا پیاده شوم اما با گفتن جمله «خفه شو!» فهمیدم که در چنگ خلافکاران گرفتار شده‌ام چند بار سعی کردم خودم را از خودرو به بیرون پرت کنم، اما جوانی که به عنوان مسافر در صندلی عقب نشسته بود با کتک کاری سرم را زیر صندلی کشاند. من به شدت مقاومت می‌کردم تا اینکه بعد از زیرگذر میدان جهاد در یک فرصت کوتاه در را باز کردم و خودم را بیرون انداختم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با تشریح جزئیاتی از این پرونده و چگونگی دستگیری متهمان گفت: در حالی که زن جوان خود را به کلانتری رسانده بود راننده دیگری با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و با دادن بخشی از شماره یک پراید، ماجرای بیرون افتادن زنی از خودروی مذکور را گزارش کرد.

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی افزود: به دستور قاضی طباطبایی (معاون دادستان مشهد) این پرونده توسط کارآگاهان اداره جنایی مورد پی گیری قرار گرفت و به همین منظور گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سروان افتخاری، عملیات شناسایی مته‌مان را در دستور کار قرار دادند.
وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های کار‌شناسی، کارآگاهان شماره اصلی خودرو را به دست آوردند، اما این در حالی بود که مالک خودرو سرقت آن را به پلیس گزارش کرده بود. روز بعد از این ماجرا خودروی مذکور بدون صاحب در یکی از خیابان‌های تایباد کشف شد. این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اعلام سرقت خودرو تنها یک روز بعد از ارتکاب جرم، ظن کارآگاهان را برانگیخت و بدین ترتیب مالک خودرو مورد بازجویی‌های فنی قرار گرفت. او گفت: خودروی پراید را به پسرم داده‌ام که با آن کار کند، اما بعد از ظهر آن را مقابل منزلم پارک کرده بودم که شب هنگام متوجه سرقت شدم و روز بعد ماجرای سرقت را به پلیس گزارش دادم.

سرهنگ بیدمشکی افزود: با دستور قضایی پسر ۲۰ ساله این مرد نیز دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت، اما او وقتی تصویر خودش را پشت فرمان خودرو که از دوربین‌های سطح شهر جمع آوری شده بود، دید دیگر چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ناچار به ماجرای ربودن دختر با انگیزه زورگیری اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به کشف کیف، و دیگر لوازم زن جوان از راننده پراید افزود: این جوان در ادامه بازجویی‌ها همدست خود را نیز به پلیس معرفی کرد که دقایقی بعد کارآگاهان، همدست او را نیز در منطقه سیدی دستگیر کردند.

وی گفت: با ارجاع این پرونده به شعبه ۸۱۱ دادسرای مشهد، «قاضی سیدجواد حسینی» ضمن صدور قرار بازداشت موقت برای مته‌مان، دستورات ویژه‌ای را نیز برای بررسی دقیق ماجرا صادر کرد.
کارآگاه بیدمشکی افزود: به دستور مقام قضایی شاخه‌ای از تحقیقات پلیس در حالی روی جرایم احتمالی دیگر متهمان متمرکز شده است که زن جوان نیز با حضور در پلیس آگاهی آنان را شناسایی کرده است. (روزنامه خراسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها