جام جم سرا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) خراسان جنوبی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شبکه اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۴۷۰
کلاهبردار صیغه‌ای با ۴۶ میلیون تومان کلاهبرداری دستگیر شد

سرهنگ «سید غلامرضا حسینی» در این باره گفت: فردی با در دست داشتن شکواییه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد در شبکه اجتماعی با فردی آشنا شده که مبلغ دو میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برای ازدواج موقت از او مطالبه کرده است.

وی افزود: شاکی بیان می‌کند مبلغی را که کلاهبردار درخواست کرده بود به حسابش واریز کردم که پس از واریز وجه، تلفن او خاموش شد و تماس‌های مرا پاسخ نداد و حال از وی به جرم کلاهبرداری شکایت دارم.

رییس پلیس فضای مجازی خراسان جنوبی ادامه داد: با بررسی مهندسان پلیس فتا مشخص شد عضویت در شبکه اجتماعی beetalk از طریق خط ایرانسل ثبت شده به نام فردی با هویت معلوم، دارای سابقه کلاهبرداری در فضای مجازی صورت گرفته که با هماهنگی قضایی متهم به پلیس فتا احضار شد. متهم در بازجویی منکر کلاهبرداری و عنوان داشت سیم کارتش مفقود شده و شماره کارت و رمز دوم حساب بر روی سیم کارت ذخیره شده بود.

وی بیان داشت: با اقدامات مهندسی مشخص شد که کلاهبرداری توسط متهم احضار شده صورت گرفته و متهم که با وجود مدارک مستند چاره‌ای جز اعتراف نمی‌دید به جرم خود اعتراف کرد و با پرونده تشکیل شده به دادسرا اعزام شد. البته متهم دستگیر شده چندی پیش نیز توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی به همین جرم دستگیر و روانه زندان شده بود که با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون ۴۶۰ میلیون ریال در کشور کلاهبرداری کرده که شناسایی سایر شاکیان ادامه دارد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها