جام جم سرا: به گفته دبیر انجمن صنایع لبنی، طی یک ماه اخیر صنایع لبنی قیمت بعضی از محصولاتشان را به دلیل انباشت در انبار کارخانه‌ها و به فروش نرسیدن آنها، کاهش داده‌اند.
کد خبر: ۷۵۳۱۹۶
صنایع لبنی قیمت برخی فرآورده‌‌های خود را کاهش دادند

رضا باکری گفت: در یک ماه اخیر برخی کارخانه‌های صنایع لبنی به دلیل انباشت محصول در انبارها و به فروش نرسیدن تولیداتشان، به صورت داوطلبانه قیمت بعضی از محصولاتشان را کاهش داده‌اند. کاهش تقاضا به علت پایین آمدن قدرت خرید مردم، دلیل اصلی این کاهش قیمت‌ها بوده است.

دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سؤال که در کنار کاهش قیمت برخی محصولات کیفیتشان نیز پایین آمده است، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و نباید چنین اتفاقی افتاده باشد، زیرا هدف از کاهش برخی از محصولات لبنی جلوگیری از انباشت محصول در انبارها و به فروش رساندن آن محصولات بوده است که اگر کیفیت آن پایین بیاید، قطعا محصولات به فروش نمی‌رود و مجدد صنایع لبنی ضرر می‌کنند.

باکری در مورد قیمت خرید شیر خام از دامداران با توجه به اجرای طرح خرید تضمینی شیر، گفت: به طور متوسط میانگین قیمت خرید شیر خام از دامداران 1200 تومان و در مورد شیر با کیفیت خوب 1250 تومان است و خرید تضمینی شیر تأثیری بر قیمت خرید صنایع لبنی نداشته است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها