توانمندی یک شرکت دانش‌بنیان در ساخت پیچیده ‎ترین دستگاه تجهیزات پزشکی جهان

با شتاب به‌سوی درمان‌سرطان

بی‌شک زمان آن فرارسیده که زنان خود را باور داشته باشند و بدانند این توانایی را دارند چه درون خانه و چه خارج از آن توانمندی‌های خود را نشان دهند و با بیشترین توانایی، هوش و ذکاوت و با شجاعت و جسارت این توانمندی‌ها را ثابت کنند.
کد خبر: ۷۴۶۴۲۴
زنان و توصیه‌هایی برای افزایش توانمندی

جام جم سرا: اما لازمه رسیدن به این مهم توجه به نکاتی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

برای اثبات توانمندی‌ها این نکات را به خاطر بسپارید

* رشد و توانمندی زنان به مفهوم تضعیف مردان نیست. بهترین کاری که ما می‌توانیم برای خود و مردانمان انجام دهیم این است که از قربانی بودن دست بکشیم و به همراه مردان هر کدام مسیر موفقیت را طی کنیم.

* از جسم‌تان مراقبت کنید. زیرا شما باید سالم بوده و با انرژی زیاد، احساس خوبی هم داشته باشید.

* مطمئن باشید شکست جزو لاینفک پویایی زنان است، همان‌گونه که الماس زیر ضربه‌های سنگین و تیغه‌های تیز به اوج زیبایی و کمال می‌رسد.

* ترس را از خود دور کنید. زنان اغلب اوقات خودشان را با افکار بیهوده به وحشت می‌اندازند و از این غافل می‌شوند که همین ترس مانع بروز خلاقیت‌ها و توانمندی‌هایشان می‌شود.

* جنبه خلاقتان را شکوفا کنید. خلاقیت می‌تواند هر عملی باشد؛ از پختن یک کیک ساده تا طراحی یک ساختمان.

* خودتان را تعلیم دهید. دائم نگویید این را نمی‌دانیم و آن کار را نمی‌توانیم انجام دهیم. یادگیری دائمی داشته باشید تا ترقی کنید.

خودباوری و اعتماد به نفس لازمه توانمندی زنان است پس بیاموزید که:

* اعتماد به نفس یا خودباوری به این معناست که خودتان را باور کنید و با غرور و منیت و خود بزرگ بینی یکی نیست.

* اعتماد به نفس حقیقی برخاسته از عزت نفس و تعهد شخصی شماست. این تعهد که خواسته و هدفتان هر چه هم که باشد بدون شک برای رسیدن به آن تلاش خواهید کرد.

* اعتماد به نفس رفتاری را در خود افزایش دهید یعنی باور داشته باشید، می‌توانید و توانایی آن را دارید که تمام توان‌تان را به‌کار بگیرید و شرایط و اوضاع زندگی را آن‌گونه که مطلوب و دلخواه شماست، تغییر دهید.

* یاد بگیرید که برنامه‌ریزی کرده و دست به عمل بزنید و در راه رسیدن به هدف خود استمرار و پشتکار به خرج دهید.

* به قابلیت‌ها و توانایی‌های خود در از بین بردن موانع و مشکلات ایمان داشته باشید، یعنی هنگامی که با مشکلی روبه‌رو می‌شوید شکایت و فرار نکنید، به بستنی خوردن و سیگار کشیدن پناه نبرید و چند روز در رختخوابتان نمانید.

* به این اعتقاد داشته باشید که این توانایی را دارید که از احساسات منفی مانند خشم، نفرت، ترس، غم و اندوه و... بگذرید و به عشق و درک متقابل برسید، زیرا ارتباط قدرتمند در روابط بین فردی از ملزومات توانمندی ما زنان است.

معصومه اسدی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها