مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان از اقدامات تازه خبر داد:

برکناری مدیر و معاونان مدرسه محل قتل معلم بروجردی

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه کمیته ویژه پیگیری مرگ معلم بروجردی، روی حادثه قتل وی مطالعات دقیقی داشته است گفت: یکی از اقدامات این کمیته لغو ابلاغ سه تن از عوامل اجرایی آموزشگاه حافظی شهرستان بروجرد بوده است.
کد خبر: ۷۴۳۴۸۴
برکناری مدیر و معاونان مدرسه محل قتل معلم بروجردی

جام جم سرا: گودرز کریمی‌فر با اشاره به حادثه دلخراشی که طی آن معلمی به نام محسن خشخاشی، به دست دانش‌آموزش در شهرستان بروجرد کشته شد، گفت: کمیته ویژه پیگیری حادثه شهرستان بروجرد روی این قضیه مطالعات دقیقی داشته است که باز هم ادامه دارد.

وی لغو ابلاغ مدیر و دو معاون آموزشگاه حافظی شهرستان بروجرد را یکی از اقدامات این کمیته ذکر کرد و گفت: مدیران باید به حوادث و رویدادهایی که در محیط کارشان اتفاق می‌افتد، احساس مسئولیت کنند.

دانش آموز ضارب همچنان فراری است

پیش از این، فرمانده انتظامی استان لرستان در آخرین اظهار نظر درباره جزئیات اقدامات پلیس برای دستگیری قاتل معلم بروجردی گفته بود: هنوز این دانش آموز دستگیر نشده ولی اقدامات جدی از سوی پلیس آگاهی استان برای دستگیری آن در حال انجام است.

سردار محمد قنبری در گفتگو با مهرافزوده: رئیس پلیس آگاهی استان لرستان برای پیگیری این موضوع در شهرستان بروجرد مستقر است.

او گفته: پلیس آگاهی به سرنخ‌های بسیار محکمی برای دستگیری این دانش آموز رسیده است و امیدواریم به زودی شاهد دستگیری این دانش آموز باشیم. سه تن از اعضای خانواده این دانش آموز به دلیل کمک برای خلاصی او از دست پلیس هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۵۸
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
برا چی اینها رو بركنار كردن؟
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
نوشدارو بعد از مرگ سهراب!!!!!!!!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
بركناری مدیر و معاون هم شد اقدام. فكر می كنید خانواده مرحوم خشخاشی تسلی پیدا می كنند. علت حادثه مدیر و معاون بودند اگر اینطوری وزیر هم باید مدیر كل را اخراج كند و رئیس جمهور هم وزیر اموزش و پرورش را . شاید اینجوری خانواده مرحوم خشخاشی به ارامش بیشتری برسند!!! و دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد. درضمن دستتان درد نكند مرگ یك خواننده همه رسانه ها و مردم را چندین روز مشغول كرد اما یك فرهنگی و انسان ساز در سكوت خبری دفن شد. این است ارزش یك معلم!!!
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
چرا باید مدیر بركنار بشه؟! روز اول مدیر اسم دانش آموز رو توی لیست دانش آموزان ثبت نام كرد نه چیز دیگه ای! تا اون دانش آموز دستگیر نشه و روی احوالش بررسی نشه نمی شه قضاوت كرد.
پهلوان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
لابدمعلم یه كاری كرده كه دانش اموزطاقت نیاورده دیگه دوطرفه باید به قضیه نگاه كرد!
حمید كلباسی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۱
چه اصراری هست كه این قاتل را دانش آموز معرفی كنند؟!
حمید رضا شیرزادی
United States
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
وقتی تمام ابزار ها رو از معلم می گیرند بهتر از این نمی شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم . واقعا این اتفاقات جای تاسف دارد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
چه ابزاری؟ مسلح برن سر كلاس؟
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
متاسفانه در قانون آموزش و پرورش ایران همیشه معلم بدبخت دست بسته در اختیار دانش آموز بوده و همیشه مورد بی احترامی می باشد وهیچ وقت حامی معلم نیست و حالا هم كه باز مظلومیت یك معلم در میان است با بر كناری معلمی دیگر به خیال خود از خانواده آن مرحوم تسلی خاطری گرفته اند اما افسوس معلم دلسوزی رفته است و باز حكایت همچنان باقیست.
ح
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
معلم دست بسته است؟ شما معلما پدر دانش اموزو در میارین
رضا*
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
گنه كرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری - به مدیر ومعاونان چه ربطی داشته؟!!!
نیما
Germany
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
یه نوجوان 15 ساله چرا با كارد آشپزخانه باید معلم خود را بكشد؟مسلما چاقوكش نبوده كه ضامندار نداشته و كارد آشپزخانه را برداشته.آیا توسط معلم به او آسیب روحی و روانی زده نشده؟آیا توسط معلم تحقیر نشده؟كمی بیشتر بیندیشیم
معلم
Germany
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
به نظر من باید مستخدم مدرسه رو هم لغو ابلاغ كنن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
به جای بركناری مدیر و معاون باید وزیر بركنار بشه.یكی نیست الان بگه این كمیته به چه دلیلی مدیر و معاونین رو بركنار كرده.مگه اونا باید دانش آموزا رو تفتیش بدنی می كردن كه نكردن.جالبه تو سقوط هواپیما همیشه خلبان مقصر میشه تو سوختن كلاس معلم و در قتل یك معلم مقصر اصلی میاد چند تا بیگناه رو بركنار میكنه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
چه جالب نكنه مدیركل می‌خواست مدیراسلحه داشت وجلو دانش اموز رو می‌گرفت
یك فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
لطفا بگید به شعور فرهنگیان توهین نكنند.یعنی چه كه مدیر ومعاونارو بركنار كردن؟یعنی فقط و فقط مدیر و همكاراش در نابسامانی اخلاقی و رفتاری دانش آموزمقصرند؟نقش جامعه و خانواده چی میشه؟
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
دقیقا نوشدارو بعد مرگ ....مصداقش اینجاست
آخه یكی نیست به این مسئول بگه بركناری این اشخاص برای دختر 3 ساله و پسر 10 ساله این معلم ؛ پدر میشن............؟؟؟!!!
بی پدری با هیچ چیز جبران نمیشه نه با بركناری نه با اعدام
علاج واقعه قبل از وقوع باید
چرا آموزش های لازم به برخی از این معاونین و مدیران قبل خدمت داده نمی شود ؟؟؟؟
چرا خانواده ها راه صحیح تربیت فرزند را فرانمی گیرند؟؟؟
چرا خشم و هیجان كاذب در جامعه رو به فزونی ست ؟؟؟
آیا اینها موارد تازه ای ست كه نیازمند دوره بلندمدت برنامه ریزی باشند؟؟؟؟؟
سالهاست جامعه با ناهنجاریهایی اینچنین میان قشرهای مختلف جوان نوجوان / زن - مرد / پیر و خرد روبروست
جامعه بیشتر از اینكه دچار فقر مادی باشد اسیر فقر آموزشی و فرهنگی ست
ترس و خشونت زیاد و شرافت انسانی كم شده
باید شروع كرد از كودك تازه متولد شده تا رسیدن به جامعه ای آرمانی
معلم
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
چرا عكس اون دانش آموز رو منتشر نمیكنن تا توسط نیروهای مردمی زودتر دستگیر بشه!؟ با پنهان كاری و دست رو دست گذاشتن ممكنه پسره تا حالا از مرز هم خارج شده باشه، بعد اونور آب میشه جزو فرار مغزها!!!
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
چون من هم معلم دیده ام وهم معلم بوده ام وهم دركارهای اجرایی بوده ام عرض كنم معلم نمی بایست به ان تعداد ان محصل رامورد تحقیر قرار میداد. استعدادها مختلف است وتمام افراددریك سطح نیستند.میتوانست حداكثر یك بار با بدرومادر محصل چگونگی را جویا بشودوبه نتیجه همان جلسه بسنده بكندشاید بشت برده زندگی محصل مشكلاتی بوده كه معلم از انها بی خبر بوده.اگربا خود محصل صحبت میكردوصمیمانه موضوع را مطرح میكرد بهتر بود.
وحید
United States
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
وقتی نمره درزندگی محصل همه چیز میشود وضع همین است . بعضی از دبیران هم رفتار خوبی با بچه ها ندارند .پسر سوم راهنمایی را كتك میزنند .كی تاحالا باتنبیه بجایی رسیده
دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
بركناری مدیر و معاونین نشاندهنده فرار از مسئولیت جناب مدیر كل است.چه ربطی داره كه بركنار كردید؟فكر میكنم دستگیری ضارب موجب التیام خوانواده مرحوم میشه نه بركناری مدیر. اگه یه دانش آموز داخل كیفش چاقو پنهان كرده مدیر یا معاون از كجا باید بفهمه ؟پس لطفا از فردا دژبان مستقر میكنید تا كیفهای دانش آموزان را بازرسی كنند.ضمنا با كمال احترام و ارادت به تمامی معلمان و دبیران دلسوز خواهش میكنم شخصیت كسی را خرد نكنند مخصوصا بعضی از دبیران فیزیك و شیمی و ریاضی كه فكر میكنند با خشك و رسمی بودن می توانند كلاس را خوب اداره كنند. البته گفتم بعضی از دبیران .من خاك پای معلمان و دبیران عزیز هم هستم
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
با این وضعی كه هم اكنون در آموزش و پرورش هست حالا تقصیر مدیر و معاون چیست كه باید اخراج شوند آیا بدبختیهای آموزش و پرورش به پای مدیر مدرسه میباشد؟ هیچ مشكل دیگری در این وزارت فراموش شده ی همه مسئولان وجود ندارد؟
امیر بیرانوند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
با سلام ، در حال حاضر با توجه به سیستم جدید آموزش در كشور اكثر معلمین بصورت مازاد و بیكار در دفتر مدارس حضور دارندو این در حالی است كه آمار دانش آموزان هر كلاس بیش از 35 نفر می باشد . چرا میانگین آماری هر كلاس كمتر نمیشود . كجای این كار صرفه جویی است .الان بیشتر دبیران و معلمان مازاد هستند !!!!!!!!!
كریم زحمت كش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
سلام
این اتفاق نتیجه بخشنامه های كشكی وزارت آموزش و پرورش است بخشنامه هایی كه می گوید نباید به دانش آموز بگویی چر ا درس نمی خواند چرا برای درس خواندن دیگر دانش آموزان و یا تدریس معلم مشكل ایجاد می كند چرا الواطی می كند و ..... از طر ف دیگر ما معلم ها از طرف ادار ه و مدیران مدارس برای نمره دادن به دانش آموزان درس نخوان زیر فشار شدید هستیم حتی معلم هایی كه حق دانش آموز را می دهند و یا مابین نمرات دانش آموزان سخت كوش و در س نخوان فرق قایل می شوند از طرف مدیر ان شناسایی شده و به مدارس شان ر اه داده نمی شوند و ....
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
واقعا عجب كمیته های بدرد نخوری تشكیل میشه ! فقط دنبال انجام یك كار سرسری و بی حاصل هستند كه بگن ما هم یك كاری كردیم ! خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خیر كنه با این روشهای ناكارآمد !
ارام
Germany
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
سلام معلم مقطع ابتدایی هستم با 24 سال سابقه ی تدریس نه مدیر بودم نه معاون اما به نظرم بركناری همكارانم صحیح نباشد ضمن اینكه به خاطر وقوع این حادثه بسیار متاثر ومتاسف شدم وبا خانواده ی همكارم مرحوم خشخاشی همدردی می كنم وارزوی صبر در تحمل این مصیبت بزرگ را برایشان دارم وامیدوارم دیگر هرگز وهرگز شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم مقصودم قضاوت رفتار دانش اموز ومعلم مرحوم نیست اما بارها از پسرم كه در مقطع سوم دبیرستان مشغول به تحصیل است شنیده ام كه همكاری دانش اموزی را در این پایه ی تحصیلی مورد ضرب وشتم قرار داده وخجالت زده سرم را پایین انداخته ام چرا كه برخورد فیزیكی هرگز اولین راه كار تنبیه دانش اموز خاطی در هیچ مقطعی نباید باشد البته نقش والدین و جامعه و......راهم در بروز این رفتارها نباید نادیده گرفت چون برخی از دانش اموزان هم بسیار بی پروا وگستاخ شده اند وبه هیچ وجه حرمت معلم را حفظ نمی كنند وبرخی از همكاران نیز به خاطر دست وپنجه كردن با انبوهی از مشكلات در حوزه ی شغلی خودشان شاید در ان واحد نمی توانند عكس العمل های درستی از خودشان نشان دهند كه این امر صد البته در مورد خودم هم به احتمال فراوان صادق است
نا آرام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
آقا یا خانم آرام .....>>>>
برو به تیپت برس......
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
بركناری مدیر و معاون یعنی پاك كردن صورت مسئله ، باید به سلامت و بهداشت روان دانش آموزان بیشتر توجه بشه.
كی بكیه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
تو ایجور قضایا همیشه اونی كه زورش كمه مقصر میشه قانون طبیعت ضعیف باید له بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
ای كاش به پرونده اون معلم متجاوز هم این همه رسیدگی میشد......
معلمی از جنوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
از دشمنان شكایت برند به دوستان چون دوست دشمن است شكایت به كجا برند
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
با سلام به چه دلیل این افراد اخراج شدند.وفتی كه قوانین اموزشی كشور سبب گستاخ شدن دانش اموزان میشود باید قوانین عوض شوند وافعا جای تاسف است كه وزیر ... هیچ عكس العملی نشان نداد
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
به نظر من یا هیچ كس رو بركنار نكنند یا اگر قصد به بركناری است وزیر را بركنار كنند نه مدیر و معاون و حتما دو روز دیگه مستخدم و دانش آموزان. فقط خواستن یه اقدامی كرده باشن دیگه...
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
درحال حاضر مشكل فرهنگیان وزیر هست كه هیچگونه طرحی و برنامه ای برای آموزش و پرورش ندارند .
مدیر و معاون چه كار كنند همه اش به خاطر طرح توصیفی است كه یه جورایی ابهت و قدرت معلم رو گرفته.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
لغو ابلاغ مدیر ومعاونین كار خوبی نبود بااین عمل نمیشود جواب افكار عمومی را داد
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
لغو ابلاغ مدیر ومعاونین كار خوبی نبود بااین عمل نمیشود جواب افكار عمومی را داد
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
بهتربودخودجناب گودرزونداستعفامی دادندسال هاست كه آموزش وپرورش به خاطركارهای غیركارشناسی ودوری ازآموزش محوری وافراط درمعلم محوری
ویامدرسه محوری ویادانش آموزمحوری بامشكلات عدیده ای دست به گریبان است ووزیران محترم هركدام مشكلی به مشكلات این وزراتخانه افزوده
ورفته انددرضمن خانمی به نام زهرا گفته چرا آموزش های لازم به برخی از این معاونین و مدیران قبل از خدمت داده نمی شود خواهرعزیز همه معلمان
ومعاونان درمدرسه زحمت می كشندوبسیاری ازآموزش هاراهم دیده اندچه دردانشگاهها وچه دردوره های ضمن خدمت وچه براساس تجربه می دانندكه
چگونه بادانش آموزبرخوردكننداگرمعاون مدرسه قصدبازرسی بدنی راداشته باشدواتفاقی بیفتدآن روزاكثرقریب به اتفاق كارشناسان معاون رامقصرمی دانندكه باچه مجوزقانونی حتی اگرچنین قانونی باشد دانش آموزراتفتیش بدنی نموده است حكایت فرهنگیان این مرزوبوم به مانندمرغ عزاوعروسی است درحالی كه
دررسانه های عمومی این خبرچندان رسانه ای نشده كم مانده مرحوم رابه جرم اینكه مقتول واقع شده محاكمه نمایند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
در كشورهای خارجی وزیر بركنار میشه ، نه افراد خورده پا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همكار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
پس نتیجه اخلاقیش اینه كه مدیر و معاونین مدرسه باید دانش آموزان را همه روزه تفتیش كنند!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
این عمل جرم است اما دیشه ان دركجا باید جستجو كرد در خانه در ابتدا سپس در اجتماع این فرد بعلت صغر سن باید به دارلتربیت فرستاده شود اما ان معلم زحمت كش از بین ما رفت روحش شاد واما من خود شاهد بودم در دانشگاهی استاد بعلت اینكه عكس كتاب خنده دار بود انها با نگاه كردن عكس خندیدند این خند سبب شد تا دو پسر و چند خانم را استاد به فحش كشیده و اما این چند نفر از ترس اینكه مبادا استاد انها را بیاندازد صدایشان در گلویشان خفه شد برخی از استادان هم اینگونه عمل میكنند هیچكس پیدا نشد كه به این اقا بگوید بالای چشمت ابروست چرا اینگونه باید باشد در حالی وقتی به رئیس دانشگاه كه فردی بسیار متین باشخصیت گفته شد فرمودند راهكار چیست ما هم میدانیم ریشه یابی باید شود یكسره به قاضی رفتم هم درست نیست
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
۰
۰
اگه جلوشو نومیگرفتن دیگهعینك معلم بدبخت رو خورد نمیكردن تو چشمش
مدارس ایران كه اول یه چیز دیگه بودن الان دارن میشن دیوونه خونه
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
این موضوع باید از منظرهای مختلف بررسی شود مثلا وضعیت خانوادگی ودرسی وروحی دانش آموز ...
شیوه ی برخورد معلم وعوامل مدرسه در برخورد با دانش آموز در بررسی وضعیت درسی ....
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
۰
۰
شاید در دهه گدشته بود كه آقای قیاسی مدیر یكی از دبیرستان های خرم آباد هدف گلوله اسلحه كمری در پشت میز كارش قرار گرفت. وهیچكس هم به موضوع نپرداخت.وجالب اینكه بعدا ضارب متوجه شد كه فرد كشته شده را اشتباهی زده است؟
اری همین دو یا سه سال قبل بودكه معلمی در استان خراسان مورد حمله با چاقو در مدرسه قرار گرفت.
واز همه بدتر الان چند سالی می شود كه ما معلمان جرات نداریم در جایی كه منزل داریم تدریس كنیم.چون ممكن است خود و خانواده مان مورد سو قصد قرار گیرند.
آیا می دانید یك معلم با هشت سال سابقه و فوق لیسانس هشتصد هزار تومان حقوق می گیرد؟
آیا معلمی كه دغدغه نان شب دارد از نظر روانی آرام و صبور با دانش آموزان برخورد میكند.؟
آیا معلمی كه شب تا صبح دنبال مسافر در شهر نخوابیده است انگیزه تدریس دارد؟ اصلا توانی برای تدریس برایش باقی مانده است؟
آیا معلمی كه در اجتماع شانش حفظ نشده است و برای دریافت سبد كالا و... صف كشیده است جلوی دانش آموزش كه پول تو جیبیش معادل سه ماه حقوق اوست حرفی برای گفتن دارد؟
آیا معلمی كه با لباس كهنه و قدیمی سوار بر موتورسیكلت سره كار می رود الگوی مناسبی برای دانش آموزانش است؟
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
۰
۰
اگر كسی غیر از دانش آموز بود میشد بگی مدیر كوتاهی كرده .لطفا مسولین جهت سرپوش گذاشتن بر عملكرد ضعیف خود فرافكنی نكنند .
سارا از بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
۰
۰
تقاضای عاجزانه دارم زودتر این قاتل بی رحم رو دستگیر كنید.استاد خشخاشی دبیرستان تیز هوشان درس میداده.ایشون افتخار داده كه رفته مدرسه ی پایین شهر درس بده.اون وقت اینجوری باهاش برخورد شه...واقا فاجعه ست...به خدا سوختیم از مرگ استاد خشخاشی...سوختیم...
یك فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
۰
۰
بله معلم مقصر بوده چون نسبت به وضعیت دانش آموزش احساس مسءولیت كرده اونم تو جامعه ای كه هیچ مسءولی دغدغه وضعیت زیر دستشو نداره!! جای تاسفه كه بجای ریشه یابی و حل اساسی مسءله كسانی مجازات میشند كه خودشون در غم فراغ دوست وهمكارشون داغدارند وبا این قوانین دست و پا گیر موجود آموزش وپرورش واقعا هیچ تقصیری ندارند وقربانی سردرگمی مسءولین شدند.
...
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
۰
۰
كاش در دهكده عشق فراوانی بود، توی بازار محبت كمی ارزانی بود، كاش گاهی كمی لطف به هم میكردیم، مخلص. نتیجه اخلاقیش اینه كه مدیر و معاونین مدرسه باید دانش آموزان را همه روزه تفتیش كنند!
داود غیبی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
۰
۰
مقصر اون خدا بیامرزه كه نرفته پیشواز اون محصل كه با پدرش با زحمت زیاد افتخار داده كه به مدرسه تشریف فرما بشه
همكار
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
۰
۰
با سلام
به نظر مسئولین اموزش و پرورش مقصر هستند وقتی مجبور میكنند كه نمره به دانش آموز داده شود و مواقعی هم كه نمره نمی دهی خود اداره با مدیر هماهنگ می شوند و نمره می دهند. همین كارها باعث می شود دانش اموز پررو چی عرض كنم این وضعیت پیش بیاید.وضع ما از این بدتر هم خواهد شد. متاسفانه روز به روز بدتر می شود. دانش اموزان بی سواد و بی ادب و پررو و در اینده مملكتی بیسوادتر از الان.
داود غیبی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
اگه مسولین اینقد به جای افزایش درصد قبولی وبها دادن به شخصیت والای محصل كمی هم به فكر ,شان ازدست رفته ی معلمان دلسوز بودند ,ازاین اتفاقات نمی افتاد.
یك انسان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
۰
۰
بنظرم باید خود مدیر كل آموزش و پرورش استعفا میداد. و وزیر آموزش و پرورش چون مشكل از آموزش هست.
ضمنا، نیروی انتظامی دستگیری قاتل براش سخته؟
mj
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
۰
۰
مسولین! فاجعه این هست كه دانش آموز زده معلمش رو كشته این ضعف و ناتوانی سیستم كلی آموزش و پرورش هست كه دانش آموز رو محور قرار داده و پررو بار آورده نه مدیر و معاون یه مدرسه. ایها الناس!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
۰
۰
خانه ازپای بست ویران است ........! اگر وزیر لایق برای وزارت آموزش وپرورش انتخاب می شد وازنیروهایی مثل مشاور ،روانشناس كاربلد در مدارس استفاده می شد حالا
شاهد چنین حادثه ای نبودیم
احمد
Germany
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
۰
۰
سلام، مثل اینكه اداره فقط زروش به مدیر ومعاونین رسیده، حالا كه قصد تنبیه دارید ریس اداره هم باید لغو ابلاغ شود چون در حوزه آن اداره رخ داده
داود غیبی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
۰
۰
با عرض تسلیت و اظهار همدردی به خانواده ی محترم همكار ارجمندم خشخاشی
چراوقتی معلمی دانش آموزی را سیلی میزند رسانه ای می شود ولی در مورد قتل دبیر فیزیك توسط دانش آموزش هیچ رسانه ای واكنشی نشان نداد؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
۰
۰
اگر این قاتل یك خواننده پاپ و یا یك فوتبالیست را كشته بود، ضارب در ساعات اولیه جرم دستگیر میشد.
اما حق یك معلم به گردن جامعه قابل توصیف نسیت! هیهات چه كوتاهی، چه سهل انگاری!
معلم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
۰
۰
چه ربطی به مدیر و معاون مدرسه داشت كه اونا رو اخراج كردند؟ وامصیبتاه از عقل بعضیا

نیازمندی ها